Дарія
Менеджер, адміністратор, помічник, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2282743
Опыт работы
Менеджер м-н "Cacharel"
с 09.2016 по 03.2021
(4 года 6 месяцев)
УКС -РІТЕЙЛ, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов"язки :
-Правила "Використання електронно касових апаратів".
-Правила підготовки товарів для продажу .
-Нормативні документи ,рекомендаціі щодо порядку здійснення торгівлі.
-Стандарти та технічні умови на товари , основні властивості та якість товарів.
-Методи обліку товарів та розрахунку.
-Асортимент ,класифікація, характеристика та призначення товарів
-Гарантійні строки користування товарами та правила їх обміну.
-Сучасні форми та методи обслуговування покупців.
-Форми облікових документів та порядок складання звітності.
-Визначення цілей організації,що потрібно для їх досягнення, забезпечення реалізації визначених цілей, видання працівникам конкретні завдання.
-Організація, налагодження процесу обслуговування, встановлення видів та обсягів робіт, термін їх виконання, розподіляти роботи між виконавцями;
-Оцінка діяльністі працівників організації, вирішення питання щодо доцільності їх використання;
- Піклування про професійне та ділове зростання підлеглих.
-Формування колективу організації, забезпечення та узгодженість усіх його ланок.
Касир-адміністратор,м-н "Cacharel"
с 08.2013 по 09.2016
(3 года 1 месяц)
ТОВ"Айдинли", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов"язки :
-Робота з грошовими коштами цінними паперами і документами.
- Оформлення документації касової книги.
- Здійснення прийому, видачі, обліку і зберігання готівки, чеків.
- Робота з пластиковими картами.
-Здача магазину під охорону.
-Робота з покупцями в торговому залі.
-Видача здачі і чека.
-Прийом товару і викладка його в зал.
-Відправка товару в інші магазини (склад)
-Спілкування з керівництвом
-отримання листів (кур'єр, елек.почта)
-Спілкування і контроль персоналу.
-Організація робочого процесу та організація завдань протягом дня.
Продавец-касир
с 04.2012 по 06.2013
(1 год 2 месяца)
ДП"Адидасс", Київ (Рознічній торгівлі)
Функціональні обов"язки :
-Робота з грошовими коштами цінними паперами і документами.
- Оформлення документації.
- Ведення касової книги.
- Здійснення прийому, видачі, обліку і зберігання готівки, чеків.
- Робота з пластиковими картами.
-Здача магазину під охорону.
-Робота з покупцями в торговому залі.
-Видача здачі і чека.
-Організація робого процесу на робочому місці касира.
Продавець- консультант
с 04.2011 по 03.2012
(11 месяцев)
Адідас, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов"язки
-Спілкування і переговори з клієнтами різних рівнів;
- Обслуговування покупців, застосовуючи в роботі технології продажів;
-Надання консультаційної допомоги покупцям про товар, його властивості, правила використання, догляду;
-Розрахунок вартості покупки;
-Упаковка купленого товару;
-Робота з претензіями;
-Обмін товару;
-Прийом і викладка товару;
-Робота з електронною базою;
Знания и навыки
Дополнительная информация
Рішуче беруся за будь-які проекти і завжди доводжу справи до кінця, відрізняюся старанністю і стійкий до стресової роботи. Вмію працювати в команді, вирішувати конфлікти і знаходити компроміси. Маю творче мисленням і швидко генерую ідеї. Привітлива,готова навчатися та навчати.
Похожие кандидаты
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Киев, Львов
Адміністратор, асистент, помічник, оператор, менеджер
Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Помощник руководителя, администратор, менеджер по административной работе
Киев, Днепр
,
еще 2 города
Менеджер з адміністративної діяльності, адміністратор, помічник керівника
20000 грн, Киев