Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 апреля 2023 PRO

Андрій

Директор з логістики, 150 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з логістики

с 05.2021 по 12.2022 (1 год 7 месяцев)
«ІБІС полювання та рибальство» www.ibis.net.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Українська компанія. Профіль діяльності: імпорт та реалізація товарів для полювання, рибальства, туризму та активного відпочинку через власну мережу магазинів та оптових клієнтів.
В прямому підпорядкуванні: підрозділ складської та транспортної логістики, відділ стандартизації бізнес процесів. Загальна кількість людей в підпорядкуванні більше 100 чоловік.
Функціональні обов’язки:
•організація роботи складських розподільчих центрів (3 локації) загальною площею більше 8000 кв.м.
•організація роботи транспортного відділу (авто доставки та офісні) загальною кількість більше 50-ти автомобілів
•організація і стандартизація логістичних процесів у власних магазинах
•стандартизація бізнес процесів підприємства
Досягнення:
•успішне об`єднання і стандартизація логістики всіх бізнес напрямків підприємства
•організація «з нуля» двох складських комплексів
•успішний запуск проекту побудови нового складу
•успішний запуск проекту системи управління складом 1C WMS та системи обліку і контролю по ремонту автопарку Mechanic Pro
•розроблені та підготовлені логістичні процеси та склад для запуску представництва в Польщі

Операційний директор

с 11.2019 по 04.2021 (1 год 5 месяцев)
Premier Food www.premierfood.com.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Українська компанія. Профіль діяльності компанії: імпорт та дистрибуція продуктів харчування (імпортного та власного виробництва) з канали АЗК та HoReCa. Специфіка температурного режиму зберігання та доставки продукції від -18С до +4С.
В прямому підпорядкуванні: відділ закупок, організація і планування поставок (demand planning and customer service), митне оформлення (імпортні та експортні операції), складська та транспортна логістика. Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні більше 50 чоловік.
•Функціональні обов’язки:
•організація і координація роботи з клієнтами – оптимізація фінансових та постійних витрат, діагностика потреб замовника, комунікація з клієнтами, організація первинного документообороту, контроль комерційного та маркетингового департаментів
•управління і розрахунок МД продукту та розрахунок тендерних пропозицій
•створення, управління та контроль річним бюджетом закупок та логістики. Річний бюджет в управлінні: закупки 500 млн. грн., витрати підприємства (комерційні, адміністративні, маркетингові, логістичні) 100 млн. грн.
Досягнення:
•повний перехід підприємства з аутсорсингової логістики на власну: збільшення складської площі з 300 кв.м. до 3000 кв.м., збільшення власного автопарку з 3 до 40 автомобілів доставки
•створена і запущена «з нуля» послуга надання 4PL логістичних послуг для сторонніх клієнтів підприємства
•зростання товарообороту підприємства з 30 т. зо 300 т. готової продукції в місяць, а також «з нуля» до 100 т. продукції в наданні логістичних послуг
•зростання чистого прибутку підприємства

Директор з логістики та закупівель

с 04.2015 по 06.2018 (3 года 2 месяца)
ТОВ «Тульчинм`ясо» www.tulchinmeat.com.ua, Тульчин (Сільське господарство, агробізнес)

Українське підприємство, дочірнє підприємство управляючої компанії Premier Food. Профіль діяльності: виробництво та реалізація м`ясо ковбасних виробів. В прямому підпорядкуванні: організація і операційне управління виробництвом, закупки, організація і планування замовлень (demand planning and customer service), митне оформлення (імпортні закупки сировини для виробництва), складська та транспортна логістика. Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні більше 150 чоловік.
Функціональні обов’язки:
•переговори з постачальниками, управління закупками всіх компонентів для виробництва (спеції, оболонка, пакувальні матеріали і т.д.), більше 500 SKU, біля 150 постачальників, контроль і управління кредиторською заборгованістю
•планування і управління cash flow по закупівлям
•контроль, управління і планування виробничого процесу
•організація і контроль замовлень закупки, доставки продукції та сировини від постачальників (Україна, Європа)
•управління складською та транспортною логістикою – організація планування, використання, оптимізація і модернізація складських систем та площі, планування і організація доставки і транспортних маршрутів
•адміністрування логістичної системи, бюджетування і контроль над виконанням всіх планових показників підрозділу логістики
•створення, управління і контроль за річним бюджетом відділу логістики та закупівлі. Річний бюджет в управлінні: 300 млн. грн. закупки і 14 млн. грн. логістика.
Досягнення:
•Знижені % витрат на логістику за рахунок оптимізації маршрутів з 4.8% до 3.8% (економія ~ 2,5 млн. грн.)
•Збереження % матеріальної собівартості продукції через виконання бюджетних показників по закупівельним цінам 2017 (75,16%)/2015 (74,68%)
•Проведення переговорів і підписання прямих імпортних контрактів (Європа) на поставки сировини для виробництва. Економія ~1 млн. грн. в рік.
•Проведення тендерів та переговорів з постачальниками по зниженню ціни на сировину. Економія ~4 млн. грн. рік.
•Проведення переговорів з постачальниками по збільшенню відтермінування оплати. Збільшення кредиторської заборгованості ~5 млн. грн.

Директор з логістики та закупівель

с 06.2014 по 11.2019 (5 лет 5 месяцев)
Premier Food www.premierfood.com.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Українська компанія. Профіль діяльності компанії: імпорт та дистрибуція продуктів харчування (імпортного та власного виробництва) з канали АЗК та HoReCa. Специфіка температурного режиму зберігання та доставки продукції від -18С до +4С.
В прямому підпорядкуванні: відділ закупок, організація і планування поставок (demand planning and customer service), митне оформлення (імпортні та експортні операції), складська та транспортна логістика. Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні більше 50 чоловік.
Українська компанія. Профіль діяльності компанії: імпорт та дистрибуція продуктів харчування (імпортного та власного виробництва) з канали АЗК та HoReCa. Специфіка температурного режиму зберігання та доставки продукції від -18С до +4С.
В прямому підпорядкуванні: відділ закупок, організація і планування поставок (demand planning and customer service), митне оформлення (імпортні та експортні операції), складська та транспортна логістика. Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні більше 50 чоловік.

Функціональні обов’язки:
•переговори з постачальниками, управління закупками, контроль і управління кредиторською заборгованістю (~2000 SKU, близько 150 постачальників)
•організація і контроль замовлень закупки, доставки продукції від постачальників (Україна, Європа)
•організація і контроль замовлень закупки, доставки продукції та сировини від постачальників (Україна, Європа)
•організація і контроль роботи з 3PL логістичними операторами
•розробка «з нуля» послуги 4PL логістики температурного режиму для сегменту В2В клієнтів
•організація і контроль роботи сервісної служби по забезпеченню та ремонту обладнання для забезпечення продажів продукції
•адміністрування логістичної системи, бюджетування і контроль над виконанням всіх планових показників підрозділу логістики

Директор з логістики

с 06.2013 по 05.2014 (11 месяцев)
Jahn Jensen Group www.jahn.com.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Міжнародна компанія зі 100% іноземними інвестиціями. Профіль діяльності підприємства: FMCG імпорт та дистрибуція продуктів харчування. Температурний режим зберігання та доставки продукції від -18С до +18С. Два основних канали дистрибуції: Retail (всі національні та місцеві мережі) та HoReCa.
В прямому підпорядкуванні підрозділи виробничої лінії, складської і транспортної логістики. Загальна кількість людей в підпорядкуванні більше 50-ти.
Функціональні обов’язки:
•управління технологічними процесами упаковочної лінії (власна ТМ), організація безперебійної роботи та виконання планових показників
•управління складською та транспортною логістикою – планування, використання та оптимізація складських та транспортних потужностей
•організація і координація роботи з клієнтами – оптимізація фінансових та часових витрат, діагностика потреб замовника, комунікація з клієнтами, організація первинного документообороту
•адміністрування логістичної системи, бюджетування і контроль над виконанням всіх планових показників підрозділу логістики
•формування ефективної команди, підбір та формування системи мотивації персоналу
Досягнення:
•побудована прозора система KPI`s транспортної логістики, а також систему контролю показників
•розроблена прозора та зрозуміла система бюджетних показників, загальна сума річного бюджету в управлінні 8,5 млн. грн.
•скоротив % витрат на транспортування по Україні з 2.57% до 2.24% (економія 600 тис. грн. в рік)
•запропонована і розроблена зміна структури зовнішніх замовлень і організації доставки від постачальників, оціночна очікувана економія 1 млн. грн. в рік.

Директор з логістики та дистрибуції

с 04.2009 по 04.2013 (4 года)
Elit Ukraine www.elit.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Міжнародна компанія зі 100% іноземними інвестиціями, один із найбільших імпортерів та дистриб’юторів оригінальних автозапчастин. В прямому підпорядкуванні 3 відділи (відділ закупівлі та ЗЕД, склад та відділ транспорту доставки до філіалів та кінцевого споживача). Центральний склад загальною площею більше 5000 кв.м., кількість SKU більше 65 тис. Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні більше 100 чоловік. Функціональне управління всіма логістичними процесами на 14 філіях в різних містах України. Керівник проекту зміни бізнес процесів центрального складу і транспортної розподільчої логістики, а також автоматизації управління всіма складськими та транспортними процесами на базі ERP Navision Attain.
Функціональні обов’язки:
•організація і контроль доставки товару від постачальників (Європа, Азія) до центрального складу
•управління складською логістикою – планування, використання та оптимізація складських систем зберігання і площі
•управління транспортною та розподільчою логістикою – організація та контроль доставок, планування транспортних маршрутів та необхідних ресурсів
•організація та координація роботи з клієнтами – оптимізація фінансових витрат та витрат часу, діагностика потреби клієнта, комунікація з клієнтами, організація первинного документообороту
•вирішення всіх питань по дозвільній документації діяльності підприємства (охорона праці, пожежні перевірки)
•адміністрування логістичної системи, бюджетування і контроль над виконанням всіх планових показників підрозділу логістики
•створення, управління і контроль над річним бюджетом всього відділу логістики (транспорт та доставка, ремонти, витрати на персонал)
•формування ефективної команди, підбір та формування системи мотивації персоналу
Досягнення:
•успішне впровадження проекту модернізації всіх логістичних бізнес процесів підприємства
•успішний запуск проектів автоматизації управління складом WMS та транспортом TMS на базі Navision 3.1
•скорочення кількості помилок та рекламацій в логістичну службу з 1% до 0.1% в місяць
•систематизована взаємодія відділу логістики з іншими підрозділами, в першу чергу з відділом продажів
•скоротив збитки підприємства при річній інвентаризації з 0.7% до 0.06% (економія 1,5 млн. грн. в рік)
•скоротив % транспортних витрат з 3.2% до 2.6% (економія 1,6 млн. грн. в рік) за зовнішню доставку і з 1.2% до 0.9% (економія 1 млн. грн. в рік) на внутрішню доставку
•всі KPI`s (продуктивність і точність ЦС, % транспортних витрат, % витрат на персонал) одні з найкращих за останні 5 років
•бюджет витрат підрозділу утримується в рамках планових показників, загальна сума бюджету в управлінні 82 млн. грн.
•під моїм управлінням було відкрито та запущено «з нуля» 4 нових філії і організовано переїзд Дніпровського розподільчого центру

Заступник директора з логістики

с 09.2008 по 04.2009 (7 месяцев)
AD Ukraine www.ad.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки – повне керування забезпеченням ланцюжка поставок товару на територію України, включаючи складську обробку і фінансові потоки до оприходування товару на склад і доступності у вільний продаж. Проведення тендерів на транспортні послуги, написання, управління та контроль річного бюджету департаменту зовнішньої логістики та митного оформлення.

Керівник логістичного відділу

с 01.2008 по 08.2008 (7 месяцев)
AD Ukraine www.ad.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

у підпорядкуванні 15 співробітників. Функціональні обов’язки – митна та логістична аналітика, комунікація з поставниками, повний контроль та супровід доставки товару на територію України та продаж його компаніям холдингу, фінансова аналітика, планування та контроль затрат, написання управління та контроль річним бюджетом департаменту.

Керівник відділу імпорту

с 11.2006 по 12.2007 (1 год 1 месяц)
AD Ukraine www.ad.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

у підпорядкуванні 5 співробітників. Відповідальний за всю митну аналітику, розробку схем логістики та митного оформлення нових напрямків.

Провідний спеціаліст відділу ЗЕД

с 11.2005 по 10.2006 (11 месяцев)
AD Ukraine www.ad.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

провідний спеціаліст відділу ЗЕД та зовнішньої логістики. Займався підготовкою первинних документів необхідних для митного оформлення, вся митна аналітика, визначення кодів ТНЗЕД, визначення необхідних дозвільних документів.

Митний брокер

с 02.2005 по 10.2005 (8 месяцев)
AD Ukraine www.ad.ua, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні задачі – обробка первинних документів митного оформлення, створення, підготовка і друк митної декларації.

Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

MBA General Managment, Київ
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)

Спеціальність: (MBA General Management) Бізнес адміністрування. Диплом магістра з відзнакою по спеціальності: «Управління витратами підприємства».

Київський національний університет ім. Тараса Шевченка

Хімічний факультет, ВМС, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Диплом магістра за спеціальністю – фізико хімія високомолекулярних сполук. Середній бал диплому 4,7.

Дополнительное образование и сертификаты

Курси «Підготовки митного брокера та декларанта, основи ЗЕД». ЗАО «Консалтинговий центр».

2004

Спеціалізований тренінг «Основи управління проектами за стандартами «PMI (Project Management Institute)». Лектор – Владлен Берез

2008

Спеціалізовані тренінги за темами «Інструмент управління: Результ функція» та «LAB-Profile». ЦІМ «Почерк». Лектор – Міла Марченк

2009

Сертифікаційний курс PMI (Project Management Institute) по управлінню проектами та підготовки PMP (Professional Project Manager)

2011

Тренінг на тему: «Самообман в управлінні бізнесом: механізм зриву результатів». Тренінгова компанія: ELZUS Business Art Educatio

2013

«Правильно побудована функція закупок – оптимальний шлях до скорочення витрат підприємства» Edinburgh Business School Eastern Eu

2014

«Управлінські переговори по методології Володимира Тарасова». Організатор: компанія Spectrum. Лектор: Володимир Рогов.

2018

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

- Керівник багатьох робочих груп та успішно реалізованих проектів:
впровадження модуля обліку та обробки ВМД, всієї митної інформації товарів в ERP;
модуль обліку поставок та приходу товарів в ERP;
автоматизація та управління процесами на складі WMS, приймання, облік, підбір, перевірка, упаковка, система роботи штрих кодування товарів, документів та процесів;
автоматизація, управління та контроль транспортним блоком доставки товарів TMS до кінцевого споживача, а також комплексним управлінням автопарком;
аудит логістичної структури, опис поточної моделі логістики “As Is”, формування та розробка рекомендацій щодо покращення для одного з найбільших дистрибуторів Procter & Gamble – компанія “STV Group”
- Досвід роботи з такими ERP продуктами: 1C Підприємство 8; Navision Attain V3.1, V5; GD Edwards на базі Oracle, ODOO.
- Приймаю активну участь в спеціалізованих форумах, семінарах, конференціях, як якості слухача, так і доповідача. Маю публікації статей в журналі «Дистрибуция и логистика».
- Профіль на LinkedIn http://[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
- Успіх бізнесу – підбір ефективної команди та інноваційні рішення і розвитку управління бізнесом. Орієнтований на досягнення цілей та поставлених задач, вмію працювати в стресових умовах.
- Володію мовами: - Українська – вільно; - Російська – вільно; - Англійська – upper-intermediate (письмова та розмовна).
- В наявності водійські права кат. В., особисте авто.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: