Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 июня 2014

Святослав

C++/Android Developer

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Зайцев Святослав Сергійович

Контакти
Місце проживання: Харків, 23 Серпня
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані:
Дата народження: 10-12-1989
Досвід роботи: Більше 3 років
Освіта: Магістр інформатики
Сімейний стан: одружений

Ключова інформація
Знання C++ і деяких компонентів STL
Досвід роботи з Qt
Досвід роботи з wxWidgets
Досвід роботи з движками Irrlicht і Unity
Досвід роботи з PugiXML і TinyXML
Досвід роботи з SDL (SDLJoystick)
Досвід роботи з AndroidSDK
Досвід у написанні юніт тестів
Невеликий досвід з OpenGL та GLSL
Знаю та вмію використовувати деякі паттерни OOD
Знайомий з основами SQL
Є досвід в програмуванні нейронних мереж, та генетичних алгоритмів
Є невеликий досвід роботи з C, C#, Java, Objective-C
Працював з ОС Windows, MacOS, Linux (Ubuntu, Fedora), IOS, Android

Додаткова інформація
Непогано знаю САПР КОМПАС
Доводилось працювати з Python, Lua, ActionScript, PHP, HTML

Досвід роботи:
С++ Developer з грудня 2012 – по травень 2014 в GlobalLogic (Kharkiv) (http://www.globallogic.com.ua/)
Проекти:
1. Без назви
Опис проекту: Замовлення від світового лідера на ринку комунікацій та мобільного зв’язку, спрямоване на реалізацію інноваційних продуктів для обробки тексту, графіки та відео.
Платформа: Windows, Android
Технології: C++, Android SDK, git, GLSL, boost, CMake
2. Без назви
Опис проекту: Замовлення від світового лідера на ринку комунікацій та мобільного зв’язку, спрямоване на удосконалення UI бібліотеки та реалізація стандартних додатків згідно з останніми вимогами платформи.
Платформи: Linux, Tizen
Технології: C, git, EFL, CMake
3. Без назви (з березня 2014)
Опис проекту: Мильтиплатформовий програмний засіб для аудіо, відео та текстової комунікації
Технології: Android, Java, WebRTC, NodeJS, JS, HTML, SVN

С++ Developer з лютого 2011 – по листопад 2012 в Gameloft (Kharkiv) (http://www.gameloft.com/)
Проекти:
1. Asphalt 6: Demo
Задачі на проекті:
Маскування закритого для демоверсії функціоналу
Шліфування проекту (рефакторинг, багофікс)
Платформа: IOS 3.2 та новіші
Технології: C++, Gameloft game engine, SVN
2. Fast Five the Movie: Official Game
Задачі на проекті:
Порт проекту з IOS на MacOS
Підтримка довільної роздільної здатності
Імплементація геймпаду
Платформа: Mac OS X 10.6.6 та новіші
Технології: C++, Objective-C, SDL (Joystick), Gameloft game engine, SVN
3. Real Golf 2011
Задачі на проекті:
Підтримка довільної роздільної здатності
Значні зміни в роботі GUI
Платформа: Mac OS X 10.6.6 та новіші
Технології: C++, Objective-C, Irrlicht, SVN
4. Fishing Kings Free+
Задачі на проекті:
Підтримка довільної роздільної здатності
Підтримка IPad
Створення нових елементів GUI
Повністю переписано роботу з даними
Реалізація режимів роботи з високою і низькою якістю зображення в залежності від потужностей пристрою
Створення бібліотеки з параметрами для деяких ігрових об’єктів (риб)
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, Irrlicht, PugiXML, SVN
5. The Oregon Trail: American Settler
Задачі на проекті:
Створення внутрішньої міні гри - лотереї
Робота з базою контенту та розширення її функціоналу
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, OpenGL, SVN
6. Men in Black 3
Задачі на проекті:
Інтеграція нового контенту
Імплементація нових квестів
Ниписання скриптів
Переведення системи збереження прогресу на XML (з використанням TinyXML)
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, OpenGL, TinyXML, SVN
6. Texas Poker For Prizes - Online Hold`em Action
Задачі на проекті:
Інтеграція нового контенту
Імплементація нових квестів
Ниписання скриптів
Переведення системи збереження прогресу на XML (з використанням TinyXML)
Платформа: IOS 4.3 та новіші
Технології: C#, Unity, C++, Objective-C, Facebook API, SVN

Власні проекти:
1. Iceberg
Опис проекту: Інструментарій для розробки комп’ютерних ігор. Реалізовано простий редактор місцевості з можливістю процедурної генерації ландшафту
Платформа: Windows
Технології: C++, Irrlicht, PugiXML, boost, SVN
2. WoT Widget
Опис проекту: Стилізований під гру World Of Tanks віджет для ОС Android, який відображає новини, інформацію про найближчі події, та деякі дані статистики з офіційного сайту. Проект доступний на GooglePlay з описом можливостей
Платформа: Android
Технології: Android SDK, Java, HttpCliaent, Google AdMob, Mercurial
3. WoWP Widget
Опис проекту: Аналогічний до WoT Widget але під гру World of Warplanes.
4. Warface Widget
Опис проекту: Аналогічний до Wot Widget але під гру Warface.
Фріланс:
1. Straitex Pro
Опис проекту: Програма для збору статистики з датчиків медичного пристрою.
Платформа: Windows (в перспективі MacOS, IOS, Android)
Технології: C++, wxWidgets, SQLite, PugiXML, OpenSSL, SVN

Володіння мовами:
Англійська (рівень достатній для роботи з технічною документацією)
Російська (на рівні носія)
Українська (на рівні носія)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: