Резюме від 5 червня 2014

Святослав

C++/Android Developer

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Зайцев Святослав Сергійович

Контакти
Місце проживання: Харків, 23 Серпня
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані:
Дата народження: 10-12-1989
Досвід роботи: Більше 3 років
Освіта: Магістр інформатики
Сімейний стан: одружений

Ключова інформація
Знання C++ і деяких компонентів STL
Досвід роботи з Qt
Досвід роботи з wxWidgets
Досвід роботи з движками Irrlicht і Unity
Досвід роботи з PugiXML і TinyXML
Досвід роботи з SDL (SDLJoystick)
Досвід роботи з AndroidSDK
Досвід у написанні юніт тестів
Невеликий досвід з OpenGL та GLSL
Знаю та вмію використовувати деякі паттерни OOD
Знайомий з основами SQL
Є досвід в програмуванні нейронних мереж, та генетичних алгоритмів
Є невеликий досвід роботи з C, C#, Java, Objective-C
Працював з ОС Windows, MacOS, Linux (Ubuntu, Fedora), IOS, Android

Додаткова інформація
Непогано знаю САПР КОМПАС
Доводилось працювати з Python, Lua, ActionScript, PHP, HTML

Досвід роботи:
С++ Developer з грудня 2012 – по травень 2014 в GlobalLogic (Kharkiv) (http://www.globallogic.com.ua/)
Проекти:
1. Без назви
Опис проекту: Замовлення від світового лідера на ринку комунікацій та мобільного зв’язку, спрямоване на реалізацію інноваційних продуктів для обробки тексту, графіки та відео.
Платформа: Windows, Android
Технології: C++, Android SDK, git, GLSL, boost, CMake
2. Без назви
Опис проекту: Замовлення від світового лідера на ринку комунікацій та мобільного зв’язку, спрямоване на удосконалення UI бібліотеки та реалізація стандартних додатків згідно з останніми вимогами платформи.
Платформи: Linux, Tizen
Технології: C, git, EFL, CMake
3. Без назви (з березня 2014)
Опис проекту: Мильтиплатформовий програмний засіб для аудіо, відео та текстової комунікації
Технології: Android, Java, WebRTC, NodeJS, JS, HTML, SVN

С++ Developer з лютого 2011 – по листопад 2012 в Gameloft (Kharkiv) (http://www.gameloft.com/)
Проекти:
1. Asphalt 6: Demo
Задачі на проекті:
Маскування закритого для демоверсії функціоналу
Шліфування проекту (рефакторинг, багофікс)
Платформа: IOS 3.2 та новіші
Технології: C++, Gameloft game engine, SVN
2. Fast Five the Movie: Official Game
Задачі на проекті:
Порт проекту з IOS на MacOS
Підтримка довільної роздільної здатності
Імплементація геймпаду
Платформа: Mac OS X 10.6.6 та новіші
Технології: C++, Objective-C, SDL (Joystick), Gameloft game engine, SVN
3. Real Golf 2011
Задачі на проекті:
Підтримка довільної роздільної здатності
Значні зміни в роботі GUI
Платформа: Mac OS X 10.6.6 та новіші
Технології: C++, Objective-C, Irrlicht, SVN
4. Fishing Kings Free+
Задачі на проекті:
Підтримка довільної роздільної здатності
Підтримка IPad
Створення нових елементів GUI
Повністю переписано роботу з даними
Реалізація режимів роботи з високою і низькою якістю зображення в залежності від потужностей пристрою
Створення бібліотеки з параметрами для деяких ігрових об’єктів (риб)
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, Irrlicht, PugiXML, SVN
5. The Oregon Trail: American Settler
Задачі на проекті:
Створення внутрішньої міні гри - лотереї
Робота з базою контенту та розширення її функціоналу
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, OpenGL, SVN
6. Men in Black 3
Задачі на проекті:
Інтеграція нового контенту
Імплементація нових квестів
Ниписання скриптів
Переведення системи збереження прогресу на XML (з використанням TinyXML)
Платформа: IOS 4.0 та новіші
Технології: C++, Objective-C, OpenGL, TinyXML, SVN
6. Texas Poker For Prizes - Online Hold`em Action
Задачі на проекті:
Інтеграція нового контенту
Імплементація нових квестів
Ниписання скриптів
Переведення системи збереження прогресу на XML (з використанням TinyXML)
Платформа: IOS 4.3 та новіші
Технології: C#, Unity, C++, Objective-C, Facebook API, SVN

Власні проекти:
1. Iceberg
Опис проекту: Інструментарій для розробки комп’ютерних ігор. Реалізовано простий редактор місцевості з можливістю процедурної генерації ландшафту
Платформа: Windows
Технології: C++, Irrlicht, PugiXML, boost, SVN
2. WoT Widget
Опис проекту: Стилізований під гру World Of Tanks віджет для ОС Android, який відображає новини, інформацію про найближчі події, та деякі дані статистики з офіційного сайту. Проект доступний на GooglePlay з описом можливостей
Платформа: Android
Технології: Android SDK, Java, HttpCliaent, Google AdMob, Mercurial
3. WoWP Widget
Опис проекту: Аналогічний до WoT Widget але під гру World of Warplanes.
4. Warface Widget
Опис проекту: Аналогічний до Wot Widget але під гру Warface.
Фріланс:
1. Straitex Pro
Опис проекту: Програма для збору статистики з датчиків медичного пристрою.
Платформа: Windows (в перспективі MacOS, IOS, Android)
Технології: C++, wxWidgets, SQLite, PugiXML, OpenSSL, SVN

Володіння мовами:
Англійська (рівень достатній для роботи з технічною документацією)
Російська (на рівні носія)
Українська (на рівні носія)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: