Альбіна
Адміністратор, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Борисполь
- Готов работать:
- Борисполь, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2381825/
Опыт работы
Приймальник замовлень
с 06.2020 по 05.2023
(2 года 11 месяцев)
ПрАт "Тернопільський молокозавод", Філія Київ-молоко, Київ (Харчова промисловість)
- Щоденний звіт для керівництва та торгового відділу (аналітика виконання планових продажів);
- Виконання доручення начальника торгового відділу;
- Встановлення знижок для клієнтів лінійного роздрібу та Horeca;
- Прийняття по телефону замовлення від клієнтів роздрібної торгівлі;
- Забезпечення необхідними матеріалами для подальшої роботи торгового відділу (друк договорів поставки, прайс-листи, аналітика планових продажів, акти звірки);
- При необхідності відвідування торгових точок відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи послідовність візитів (вразі відсутності торгового представника (лікарняний, відпустка, звільнення));
- забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;
- контроль викладки товару за корпоративним блоком в торгових точках;
- контролювання дебіторської заборгованісті клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення заборгованості клієнтами;
- Формування та роздруківка маршрутних листів.
Адміністратор відділу кузовного сервісу
с 03.2020 по 04.2020
(1 месяц)
ТОВ "Віді Автострада", Київ (Автобізнес та автосервіс)
- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам кузовного сервісу.
- здійснення запису клієнтів на кузовний ремонт.
- Ведення журналу попереднього запису.
- Забезпечення безперервного процесу прийому клієнтів консультантами.
- відстеження надходження оплат і запасних частин за рахунками кузовного сервісу, а також інформування клієнтів про надходження оплат, запчастин та запрошення на ремонт.
- ведення архіву кузовних ремонтів.
- Формування звіту щодо кількості виконаних калькуляцій, звіту з продажу послуг сервісу та запчастин.
- Контроль руху та своєчасного надходження документів до структурних підрозділів брендів Компанії.
Адміністратор по роботі з клієнтами відділу обслуговування автомобілів
с 05.2018 по 02.2020
(1 год 9 месяцев)
Філія "Автоцентр на Столичному", Київ (Автобізнес та автосервіс)
- Щоденний звіт для керівництва (кількість машинозаїздів, кількість оформлених ДО та КАСКО).
- Організація зустрічі клієнтів.
- Внесення нових клієнтів до бази 1С, видача карт лояльності.
- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам сервісу.
- Запис клієнта на обслуговування технічного обслуговування.
- Запис клієнта на комплексне миття.
- У столі замовлень, а також у зоні відпочинку контроль наявність, асортимент, належний вигляд та правильне розміщення рекламної продукції на столах та стендах.
- замовлення на канцелярію, візитних карток, рекламного матеріалу для клієнтів.
- Своєчасне реагування на можливі нестандартні чи конфліктні ситуації з клієнтами та їх вирішення.
Старший адміністратор відділу продажу
с 08.2016 по 07.2017
(11 месяцев)
ТОВ "НІКО ЦЕНТР КИЇВ", автосалон MITSUBISHI, Киев (Автобізнес та автосервіс)
- Щоденне ведення звітності для імпортера (контракти, дзвінки, відвідування, звіт із тест-драйву);
- Щотижневий звіт з реалізації автотомобілів для керівників автосалону.
- Документальний супровід для реалізації автомобілів: формування актів, накладних, сервісних книжок);
- документальний супровід реєстрації автотомобілів у державних органах: нові авто та трейд-ін(б/в);
- закупівля та отримання транзитних номерів (виїзд до Депаратменту ДАІ);
- ведення журналу реєстрації довідок-рахунків для звітності у державних органах;
- Забезпечення відділу продажу документами необхідними для роботи, а також прайсами, цінниками;
- Складання товарного звіту для бухгалтерії.
Касир, продавець-консультант
с 11.2015 по 02.2016
(3 месяца)
ТОВ "САВ-ДИСТРИБ'ЮШН" - магазин "Фокстрот", Київ (Роздрібна торгівля)
- ведення касових операцій;
- робота з касовою технікою: апаратом, терміналом, сканером;
- Складання звітності, ведення касової книги;
- інкасація;
- Переоцінки;
- прийом, облік, видача, зберігання коштів;
- підготовка торгового залу до відкриття, здавання магазину під охорону;
- прийом та підготовка до продажу товару;
- Забезпечення цінниками та захисними магнітами;
- Контроль за відповідністю ціни на ціннику;
- Викладення товару, контроль над поповненням вітрини та наявністю відсутніх одиниць;
- наявність правильної ціни ціннику;
- Здійснення продажу на касі з випискою чека та гарантійного талона;
- утримання в чистоті торгового залу і асортименту товару, що знаходиться в ньому;
- Оформлення повернень з дотриманням усіх прав споживачів;
- проведення інвентаризації.
- Наявність правильної ціни на ціннику;
Образование
Київський кооперативний інститут бізнесу і права
Правознавство, Київ
Высшее, с 2013 по 2020 (7 лет)
Бакалавр
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- Администрирование
- Кассовая дисциплина
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Киев -
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника, аналітик
Киев -
Адміністратор рецепції
Киев -
Фахівець, адміністратор, оператор ПК, секретар
19000 грн, Киев -
Перекладач, помічник, асистент керівника, референт, адміністратор (HR)
70000 грн, Киев -
Менеджер, администратор
15000 грн, Киев