- PRO
Юрій
Директор відділу, департаменту
- Рассматривает должности:
- Директор відділу, департаменту, Керівник відділу закупівель, Директор з логістики, Операційний директор, Менеджер ЗЕД
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/246771/
Опыт работы
Директор департаменту логістики ти дистрибуції
с 09.2012 по 03.2025
(12 лет 6 месяцев)
ТОВ Польфарма ЮА, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Досвідчений керівник з логістики ти дистрибуції у фармацевтичній галузі, 20 річний досвід в управлінні ланцюгами постачання, оптимізації логістичних процесів та впровадженні ефективних стратегій зниження витрат. Володію глибокими знаннями регуляторних вимог (GDP, GMP), сучасних технологій операційної логістики та міжнародних стандартів перевезень фармацевтичних препаратів.
Обов'язки:
Управління ланцюгами постачання, оптимізація логістичних процесів та зниження витрат
Розроблення та реалізація комерційної політики компанії
Розвиток взамовигідних відносин з дистриб'юторами для забезпечення виконання планів продажів
Розробка та управління бюджетом відділу, забезпечення економічної ефективності та прибутковості
Виконання плану продаж та плану поставок
Впровадження та управління S&OP
Впровадження цифрових рішень
Забезпечення оптимального рівня запасів
Організація локальних перевезень
Комунікація та співпраця з дистриб'юторами для забезпечення оптимального рівня запасів на регіональних складах дистриб'юторів
Забезпечення відповідності всіх процесів та робочого процесу ліцензійним вимогам
Робота з контролюючими органами
Ефективна крос-функціональна співпраця з відділами продажів, маркетингу, фінансів та KA
Ефективна співпраця з постачальниками логістичних послуг
Досягнення:
2012 -2023 Продажі CAGR +20%, >100% бюджету Річний EI >110, Зростання рейтингу з 70 у 2012 році до 33 у 2023 році
Ключові KPI на щорічній основі: бюджетні продажі та прибуток, відсутність простроченої дебіторської заборгованості, товарні залишки на цільовому рівні, запобігання "дефектур", виконання цілей по точності прогнозування, скорочення бюджетних витрат
У 2023 році реалізація проекту «Атлантіс» (створення залишків 15 ключових SKU з метою уникнення OOS у зв'язку із закриттям заводу)
У 2023 році отримання нової ліцензії на склад для зберігання додаткових обсягів
У 2022 році у квітні було повністю відновлено постачання продукції, створено нові моделі постачання для забезпечення доступності препаратів
У 2020 році успішне створення нової комерційної моделі ТОВ (до того представництво), лідер 9-місячного проекту
У 2017 році реалізація проекту з корпоративних цінностей, керівник 6-місячного проекту
У 2013-2014 рр. створення процесу планування попиту для покращення росту продажів
Навички
Лідерські якості: Здатність надихати команду, брати відповідальність за результати та бути прикладом для інших.
Комунікабельність: Вміння ефективно взаємодіяти з клієнтами, командою та керівництвом.
Організованість: Планування, пріорітизація завдань, вміння працювати в умовах багатозадачності.
Стратегічне мислення: Вміння бачити перспективи розвитку бізнесу в регіоні та розробляти довгострокові плани.
Стресостійкість: Готовність до роботи у високому темпі та вирішення кризових ситуацій.
Гнучкість та адаптивність: Здатність швидко адаптуватися до змін на ринку та вимог компанії
Керівник відділу ЗЕД
с 09.2011 по 08.2012
(11 месяцев)
ТОВ Токадо, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки
Розробка та реалізація стратегії відділу відповідно до стратегічних цілей компанії
Розробка та управління бюджетом, забезпечення економічної ефективності та прибутковості
Контроль товарних залишків
Забезпечення укладання контрактів
Організація міжнародних перевезень
Забезпечення митного оформлення
Ефективна співпраця з відділом продажів
Досягнення:
100% виконання замовлень на відвантаження
10% зниження транспортних витрат
Автоматизація обробки замовлень
Директор по закупівлям і логістиці
с 06.2009 по 02.2011
(1 год 8 месяцев)
ПАТ «Хорольський молококонсервний комбінат дитячих продуктів», Київ (Харчова промисловість)
Обовʼязки
Складання бюджетів та контроль їх виконання
Організація та контроль процесу S&OP
Контроль за процесом планування
Контроль витрат
Контроль обертовості готової продукції та інгредієнтів
Проведення тендерів на постачання інгредієнтів та надання логістичних послуг
Підготовка та укладання контрактів з основними постачальниками
Організація внутрішньої дистрибуції
Зовнішньоекономічна діяльність, імпорт та експорт
Управління складським господарством
Робота з державними регулюючими органами
Досягнення
100% виконання бюджету
Перегляд умов контрактів з постачальниками
Проведення нових тендерів на постачання інгредієнтів протягом 2 місяців з метою оптимізації бюджету на 10%.
меншення рівня товарних запасів з 120 до 45 днів
Зміна моделі внутрішніх перевезень, що дозволило скоротити витрати на 20%.
Створення процесу планування попиту для покращення росту продажів
Імпорт менеджер
с 03.2007 по 06.2009
(2 года 3 месяца)
ТОВ Нутріція Україна, Київ (Харчова промисловість)
Обовʼязки
Контроль витрат
Контроль товарних залишків
Укладання контрактів поставки
Управління процесом плануванням попиту
Співпраця з заводами
Створення замовлень на відвантаження
Організація міжнародних перевезень
Забезпечення митного оформлення
Моніторинг складської діяльності
Забезпечення сертифікації товарів
Досягнення
Розробка процесу планування попиту
Реалізація цілей DIO
Своєчасна сертифікація виробничих потужностей
Запобігання OOS
Цільовий показник рівня обслуговування на рівні 100%
Провідний спеціаліст відділу фінансових ринків
с 06.2006 по 03.2007
(9 месяцев)
КУА Лотуре Інвест, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Управління активами клієнта
Співпраця з клієнтами
Контроль KPI
Продакт-менеджер
с 07.2005 по 06.2006
(11 месяцев)
Альцест, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Забезпечення постачання товарів
Розробка торгової маркетингової кампанії у власних магазинах та у дистриб'юторів
Ведення переговорів з постачальниками щодо торгових умов
Робота з товарними претензіями
Образование
КНУ імені Тараса Шевченка
Міжнародний бізнес, Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (6 лет)
диплом економіста-міжнародника і перекладача англійчької мови
Знания и навыки
- Доброзичливість
- Уміння аналізувати
- Самостійне прийняття рішень
- Ведення переговорів з постачальниками
- Ведення переговорів
- Укладання угод
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Ведення CRM
- Самостійність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — продвинутый
- Немецкий — средний
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Директор відділу, Директор відділу закупівель, Комерційний директор, еще 2 должности
Киев
CV Filipchuk Yuriy Personal information Name Yuriy Filipchuk Mobile: E-mail Date of birth May 14, 1983, 41 years Family status Married, 2 children Work experience Name of employer POLPHARMA UA...
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Киев -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города -
Керівник відділу
70000 грн, Киев