Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Сергій

Операційний директор, спеціаліст з розвитку, проєктів

Рассматривает должности:
Операційний директор, спеціаліст з розвитку, проєктів, Операційний менеджер, Керівник продукту
Вид занятости:
полная
Возраст:
48 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства

с 04.2022 по 07.2025 (3 года 3 месяца)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)

-Управління і стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8штук (мільйонники);
-Кризис управління(дізрапт) і виведення на новий якісний рівень персоналу і підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни і форс мажорних обставин, блекаутов, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країн Близького Сходу, країн MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення і товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107%;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включно з тими компаніями, які не здійснювали оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Якісний фрозен тайм, крос-докінг;
-Сінергія з підрозділами компанії та дружніми компаніями збільшили прибуток в категорії «остання миля» за 2024 рік на 12%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більш ніж на 28%, зниження витрат і витрат на 32%;
- Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
- Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % і 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включно з передовими методами і новинками в галузі;
- CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Складання, прорахунок і реалізація бізнес-проєктів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR-комплексу, відкриття напряму перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а так само відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних і фізичних осіб країни і Європи;
-Понад 300 позитивних відгуків у Lardi (при понад 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та Консультування в провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів і укладення контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100шт) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ, Сільпо,Омега, Фокстрот,Сузір’я,Royal Canin,Delta Medical і зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo,Zammler, MSC, Cosco Group,Evergreen Marine Corporation.
Реалізовано проектів:
-Сінергія з компанію «Flashchardge» 2024 рік:
Ефективне управління сіткою зарядних станцій «FLASH» для електромобілів по Україні(108 шт). Білінг. Нові локації, станції.Тарифи. Реінженірінг бізнес процесів. Ефективний підбір персоналу на важливі позиції. Операційне керування. Збільшення прибутку на 12%. Зменьшення затрат на 7%.
-Сінергія з компанію «Корса» ТМ «Pakline group» 2024 рік:
Ефективне управління напрямку «Остання миля». 12 нових клієнтів по Україні. Реінженірінг бізнес процесів. Операційне управління персоналом(процеси взаємодій відділів).

Комерційний директор(ССО)

с 09.2021 по 04.2022 (7 месяцев)
М'ясокомбинат МК "РІАЛ", Харків (Харчова промисловість)

-управління комерційною діяльністю підприємства;
ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сарделі, делікатеси тощо), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, напівтуші, чверть тощо), фірмовою торговельно-роздрібною мережею 30 ТТ;
- нумеричне і зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) і вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
-відкриття нових ТТ фірмової торговельно-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
-введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція і яйце) відомих дистриб'юторів України;
- удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
-відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;
-якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
-ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка завдань і її реалізація;
- Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
-високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
-Retention-49%-25%-15%;
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
-впровадження нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;
-успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн.гривень;
-наявність особистих контактів і співпраця з усіма торговельними мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі. А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).
Реалізовано проектів у 2011р.:
Відкриття нових ТТ фірмової торговельно-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області) з Валовим оборотом на 420 тис.грн.

Директор(CBO)

с 04.2018 по 08.2021 (3 года 4 месяца)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
- Збільшення прибутку на 15%. Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат.
- Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження і розподіл погодинного навантаження, Підсумок: знижено роздрібний ФОП на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв і магазинів (IT, інтернет магазини і майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
- Операційні управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
- Розвиток продажів у нових регіонах (збільшення на 17%).
- Практичне створення управлінського обліку однією таблицею (баланс, звіт про прибутки і збитки (аналітиці рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
- Деталізовані витрати і грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш понад 30 тендерів.
- CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
- Виробничий леверидж.
- Реалізував проєкти: відкриття 4-х виробничих і модернізація складських просторів S <15000 кв.м, перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка і впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
- Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
- Реінжиніринг бізнес-процесів (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED) на основі Data-driven рішень.
- Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
- Впровадження стандартів ощадливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
- Підготовка звітності для ради директорів.
- Управління персоналом (понад 200 осіб).
Реалізовано проектів у 2019р.:
Відкриття 4-х виробничих і модернізація складських просторів S <15000м2. Зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).

Директор

с 01.2015 по 03.2018 (3 года 2 месяца)
Міждународна торгово-промислова група компаній MSC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ефективне управління всіма напрямками і бізнес-процесами компанії: дистрибуція B&B, ЗЕД, B&C, ритейл, логістика, а також три виробництва FMCG, DIY, Medical;
•- поліпшено основні показники дистрибуції компанії на території України (LFL 15% за півроку), на закордонних територіях (середнє LFL 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
•- прорахований, побудований і запущений в експлуатацію новий розподільний центр на 12000 м2, за рахунок чого капіталізація компанії збільшена на 27 млн. грн;
•- реалізовано проєкт «оптимізація складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн грн.;
•- відкрито 5 нових напрямків транспортної логістики;
•- впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між комерційним відділом, складом і транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% і зменшило втрати компанії на 20%;
•- брав участь в отриманні та впровадженні ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (медицина), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво і продаж);
•- прораховано та реалізовано Start-Up (P&L, ROI,Cash Flow, EBIDTA) мережу магазинів DIY;
•- оптимізації бізнес-процесів інтернет магазини і майданчики, тех. експлуатація, SLA 97%);

•- розробив сервісні політики для кожної країни продажів в Європі та країни MENA, Китаю, які відповідають правилам міжнародної торгівлі, дистрибуція B2B і агро напрямки;
•- уклав контракти на суму близько 10 млн. $ з компаніями з Азербайджану, Молдови, Китаю, Болгарії, Естонії, Туреччини, Німеччини, Македонії та Ізраїлю, Країни MENA, аграрний напрямок та дистрибуції В2B;
•- зовнішня економічна діяльність: пройшов практичні кроки укладення контрактів і опрацював спеціальний семінар у Торгово-промисловій Палаті України (м. Дніпра та м. Києва) з директором Асоціації імпортерів України ЗЕД М.Є. Ларіним;
•- управління персоналом (понад 1000 осіб).
Реалізовано проектів:
-Сінергія з компанію «DDC+» Корпорації «Логос» 2017рік.
Разрахування «Capex» нового виду діяльності, шоу руму «Бібліотека Вина». Повний його захист перед власником бізнесу та відкриття.
-Відкриття Back Office в м. Кошице, Словакія. Для управління двох напрямвків бізнесу, агро лікарські трави та DIY, з валовим оборотом 4 млн.$.

Операційний директор/СОО.

с 01.2014 по 01.2015 (1 год)
SPAR Ltd мережа м.Тбілісі, Грузія, Київ (Роздрібна торгівля)

•- операційне управління Start-Up-ом;
•- побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація процесів;
•- впровадив Систему BSC і КРI (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес-процеси, навчання і розвиток персоналу);
•- системно проводив SWOT-аналіз, бенчмаркінг, ввів матрицю BKG з пріоритетами, за рахунок чого EBIDTA компанії склала 15% і операційна маржа збільшилася на 9%;
•- зробив due diligence (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (понад 10000м2);
•- впровадив систему Pick Up по всій сітці ТТ;
•- повністю підготував, прорахував і впровадив план «зниження енерговитрат і підвищення енергоефективності супермаркетів, виробництва і “back office” компанії;
•- розвинув і впровадив E-commerce В&C;
•- впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
•- збільшив виробництво на 12%;
•- управління персоналом (до 700 осіб).
Реалізовано проектів 2014 р:
Відкритя супермаркетів( Food) «Ly Family» у м.Тбілісі.-7 шт.

Директор.

с 01.2011 по 01.2014 (3 года)
Холдинг "Кадинал"("Эллада"). В кейсе компании 31 ТТ(food,non food,FMCG,Medical,DIY), Дніпро (Роздрібна торгівля)

•- операційний контроль діяльності 34 магазину, а також складів у 9 містах України;
•- розробив бренд, концепт і організував процес відкриття 5 аптек компанії і 7 магазинів;
•- за допомогою прописаного і затвердженого мною контролю і мотивації персоналу, а також операційних маркетингових заходів збільшив середній чек по мережі на 8%, а обсяги продажів на 20%;
•- зменшення витрат підприємства на 10%, збільшення пенетрації на 10% і конверсії на 15% по магазинах і аптеках;
•- розроблено ефективну методику з пошуку та залучення клієнтів;
•- впроваджено використання процесу Sales & Operations Planning;
•- управління персоналом (близько 400 осіб по мережі).
Реалізовано проектів 2012р.:
Відкриття та операційний запуск Торгового Центру «Клуб Путешественников» в м.Дніпро.
Валовий прибуток ТЦ через рік 2млн грн.. Операційне управління ТЦ

Комерційний директор/ССО

с 12.2008 по 12.2011 (3 года)
Корпорация "Укртеплоенерго" ПСП "УкрМехРемонт", Дніпро (Роздрібна торгівля)

•- організація збуту продукції, управління постачанням компанії;
•- моніторинг ринку, супровід процесу участі в тендерах, внаслідок чого компанія була переможцем 17 державних і комерційних тендерів;
•- розробка стратегії залучення та утримання клієнтів, як результат компанія стала постачальником спеціалізованого обладнання більш ніж для 40 компаній (оборот близько 50 млн. грн.);
•- ребрендинг і ристайлінг 8 АЗС;
•- відкрито 3 автозаправні комплекси;
•- продаж світлих нафтопродуктів за LFL збільшився на 5%, продаж темних продуктів і газу за LFL збільшився на 7% і 10% відповідно;
•- управління персоналом (14 безпосередньо; більше 1500 по мережі).
Реалізовано проектів у 2009-10р.р.:
-Відкрито 3 автозаправні комплекси з товарооборотом 1 млн.грн.
-100% капіталізація мережі "Сепса Ойл".

Директор мережі фірмових супермаркетів.

с 02.2005 по 04.2008 (3 года 2 месяца)
Х5 Retail Group, Київ (Роздрібна торгівля)

•Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
•Досягнення:
○План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
○Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
○Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
○Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
○Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
○Зменшення видимих дірок на 20%;
○Збільшення SKU на 5%;
○Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
○Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
○Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Комерційні директор/ССО

с 01.2001 по 01.2005 (4 года)
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат". ТМ "Магрок"., Дніпро (Роздрібна торгівля)

Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.

Досягнення:
-На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
-Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
-Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
-Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
-Впровадження діючої системи збалансованих показників;
-Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
-Відкриття 12 ТТ в регіонах ТМ "Дім м'яса".
-EBITDA склала 11%.
Реалізовано проектів у 2003-2004 р.:
-Відкриття 12 ТТ в регіонах ТМ "Дім м'яса" з валовим оборотом на1,1 млн.грн.

Директор

с 08.1995 по 11.2000 (5 лет 3 месяца)
"Взуття", "Чобіток", "ЕвроОбувь"., Дніпро (Роздрібна торгівля)

•- операційне управління групою компаній,
•- проведення переговорів і підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
•- відкрив понад 50 торгових точок по Україні;
•- управління персоналом (понад 200+ осіб);
•100% капіталізація підприємства за 5 років..

Образование

Université Jean Moulin Lyon 3

МВА.Руководитель высшего звена., г.Лион, Франция
Высшее, с 1990 по 1992 (2 года 8 месяцев)

Построение управленческой платформы: Бизнес экономика,менеджмент,маркетинг,международная экономика, финансовый аккаунтинг, хозяйственное право,прикладная статистика.
Формирование рычагов управленческой эффективности:
Финансовый менеджмент,маркетинговый менеджмент,
управление персоналом,операционный менеджмент, управленческий эккаунтинг,налогообложение предприятий,
информационные системы в менеджменте,логистический менеджмент.
Интеграция управленческих компетенций:
Стратегический менеджмент, управление проектами, организационное поведение,корпоративное управление
аудит в управлении бизнесом,бизнес-симуляция Markstrat ®
Развитие бизнеса в глобальной среде:Международные финансовые рынки,инвестиционный менеджмент,
внешнеэкономические договора,кросс-культурный менеджмент,
международный бизнес (деловая игра Global Management Game).

Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры(бывш.ДИСИ)

Строительно технологический, инженер строитель- технолог, г.Днепропетровск
Высшее, с 1989 по 1994 (4 года 8 месяцев)

Тренинги «Период кризиса и перемен. Антикризисное управление», «Психология продаж и увеличение прибыли в кризисное время», «Что делает нас богатым человеком? Мечты, цели, любовь», «Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса», «Старт к успеху и энергии. Психология руководителя-бизнесмена», «Практические приёмы увеличения объёмов продаж" «Коммерческая деятельность. Практические приёмы увеличения объёмов продаж», «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт».

Дополнительное образование и сертификаты

«Коммерческая деятельность» (г.Киев)

2005 год

"Практические приёмы увеличения объёмов продаж" 2 части (г.Киев, Украина)

2006 год

"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса" (г.Москва,Россия)

2012 год

"Что делает нас богатым человеком? Мечты,цели,любовь" (г.Ялта,Украина)

2013 год

Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время (г.Забже,Польша)

2014 год

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление. (г.Днепропетровск,Украина)

2014 год

Міжнародний інститут менеджменту.Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.

2015

Траблшутинг и Траблшутер «Стратегии и тактики продаж»

2015, 6 месяцев

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • Организаторские способности
  • LinkedIn
  • ФМС
  • Qlik
  • Oracle APEX
  • Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
  • Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
  • Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
  • Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
  • Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
  • Умение ставить цели и контролировать их выполнение
  • Умение планировать и анализировать
  • Профессиональное владение компьютером
  • Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
  • Знания в области работы по координации front офиса
  • Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
  • Знания в области международного права
  • Маркет+
  • Грамотное,системное управление и использование знаний управления
  • Знание трудового и административного законодательства
  • 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
  • Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
  • Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
  • Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
  • Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Рекомендации

  • Инна Александровна Аленская

    Инна Александровна Аленская

    Президент, Холдинг "DS Smith".

    Контактные данные скрыты
  • Виталий Леонидович Бутаков

    Виталий Леонидович Бутаков

    Генеральный директор, ПСП "УкрМехРемонт"

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: