Резюме от 18 января 2022 Файл

Ставицький Олександр Олександрович

Територіальний менеджер

Возраст:
27 лет
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Ставицький Олександр Олександрович
Вік: 27 років (08.04.1994)
Сімейний стан: одружений
Проживаю в м. Суми
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), (особистий) [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)(службовий).
Ел. Адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Посада на яку претендую: Регіональний менеджер, територіальний менеджер, Директор філії, Посада, яку обіймаю на теперішній час: Керівник мережі відділень ТОВ «Нова Пошта», у м. Суми. Виконуючий обов’язки директора філії м. Суми, з питань пожежної безпеки та цивільного захисту.
Наявний автомобіль: Skoda Octavia, 2008 р. В.

Мета отримання посади:
В першу чергу, кар’єрне зростання, розвиток особистості в цілому і як професійного управлінця.
Досвід роботи:
Квітень 2015р. – вересень 2015р. – водій групи швидкого реагування, охоронної фірми «Антарес 2000», м. Полтава. Завдання та обов’язки: швидке та водночас, максимально обережне керування автомобілем. Доїзд до місця виклику за 5 хвилин, з точки відстою. Вчасне надання зворотного зв’язку на центральний пульт охорони.
Вересень 2015р. – січень 2016р. – старший помічний оперативного чергового.
охоронна фірми «Антарес 2000», м. Полтава . Завдання та обов’язки: Ефективне управління нарядом групи швидкого реагування. Вступний інструктаж варти, перед виїздом на чергування. Контроль забезпеченням засобів, захисту всіх членів екіпажу. Організація оперативного реагування на сигнал пульту охорони, швидкий доїзд до пункту спрацювання тривожної кнопки,

Квітень 2016р. – вересень 2016р. особистий водій директора східного регіону ТОВ «Зодіак СБ», вахтова охорона. Професійне керування автомобілем, об’їзд об’єктів вахтової охорони, підпорядкованої директору відповідного регіону.

Листопад 2016р. – Березень 2018р. фахівець, старший фахівець (приймальник) ТОВ «Нова Пошта» м. Полтава.
Завдання та обов’язки: Завантаження\вивантаження автомобіля компанії, та клієнта. Робота з маршрутними листами та товаро – транспортними накладними (міжміське авто). Обслуговування клієнтів: прийом\видача посилок, внесення в інформаційну систему даних (створення експрес накладних перевезення). Контроль складських залишків (сканування залишків на кожноденній основі, терміналом збору даних) – простіше кажучи: інвентаризація складських залишків. Робота з пошкодженим вантажем: внесення до ІС(далі – інформаційна система), створення реєстру перепакування, фізичне перепакування вантажу. Виконання контролю ваги відправлень, за фактичною вагою, та формулою визначення об’ємної. Пакування та пакетування вантажу, прийнятого у клієнта. Відправка на утилізацію незатребуваного вантажу.

Березень 2018р. – червень 2018р. фахівець (оператор) ТОВ «Нова Пошта» м. Охтирка, Сумська обл..
Завдання та обов’язки: Оформлення експрес – накладних, внесення довіреностей для працівників організацій (ТОП – клієнтів), робота з готівковими та безготівковими накладними. Фіскалізація коштів на пункті надання фінансових послуг. Ведення касової книги, формування в кінці дня вкладних аркушів касової книги, їх зшив. Верифікація клієнтів, які здійснюють фінансові операції, більше 15 000 грн. Робота з POS – терміналом, формування по ньому звітних фінансових документів (Журнал операцій, вклеювання фіскальних чеків в Книгу обліку фінансових операцій.
Червень 2018р. – жовтень 2019 р. – керівник відділення ТОВ «Нова Пошта»\ Начальник пункту фінансових послуг ТОВ «Пост Фінанс» (посада за сумісництвом у двох компаніях. ТОВ «Пост фінанс» входить до групи компаній ТОВ «Нова пошта», та регулює фінансовий обіг всередині неї.
Завдання та обов’язки:
Забезпечення ефективної, продуктивної та безперебійної роботи відділення.
Створення умов (навчання персоналу) для надання найякіснішого сервісу. Забезпечення дотримання норм охорони праці та пожежного захисту, заповнення співвідносної документації що передбачає ведення журналів: з інструктажів ОП (охорони праці) та ПБ. Журналу контролю стану вогнегасників на об’єкті (У разі потреби ініціювання ТО для вогнегасників).
Інструктаж підлеглого персоналу з електробезпеки. Кожноденний контроль закриття зміни операторів та приймальників відділення. Перерахунок каси, сейфу, контроль зшиву касових документів. Відправка касових документів, кожен місяць, до архіву маркування відповідними томами. Відправка та сканування до ІС, готівкових та безготівкових експрес накладних. Контроль та виконання, генеральних функцій відділення – недопущення черг, продуктивність персоналу, вчасний виїзд та приїзд авто до відділення з сортувальної станції. Контроль актуальних графіків транспортування посилок до відділення. У разі не співвідношення - подача запиту на їх корегування. Замовлення необхідних товаро – матеріальних цінностей, основних засобів – для стабільної та безперебійної роботи підрозділу, облік їх шляхом проведення планових та поза – планових інвентаризацій. Створення заявок на закупку, корпоративної форми для співробітників підрозділу, контроль її доставки, видача. Робота зі скаргами клієнтів. Приймання від клієнтів претензій майнового характеру, оцінка ризиків та втрат від неї для відділення та компанії загалом. Проведення операційних зборів з прямо – підлеглими працівниками та працівниками всього відділення. Контроль проходження тестування, працівниками відділення он – лайн порталах компанії. Підвищення якості виконання операційних процесів та якості підрозділу, шляхом розробки навчальних програм для персоналу. Списання ТМЦ, основних засобів та інших не матеріальних активів. Відправка їх на утилізацію. Контроль та участь по ним у рейтингу: фінансових (рентабельність, собівартість, продуктивність), сервіс.
Контроль вчасного відвантаження посилок, у хвилі транспортування по місту, до сортувальної станції.
Жовтень 2019 – Жовтень 2021 – керівник мережі відділень (Територіальний менеджер), в.о. Директора філії ТОВ «Нова Пошта» у м. Суми.
Завдання та обов’язки:
Призначення та звільнення працівників на керівні посаді мережі (керівники відділень). Контроль стабільного прибутку філії. Контроль собівартості на 1 точку (накладну). Від імені компанії, представляти відносини з орендодавцями. Заключення та розірвання договорів оренди, відповідно відкриття або закриття відділень компанії в мережі, організація їх переїзду у разі потреби. Планування бюджету на ремонти. Контроль якісного їх виконання. Заключення та розірвання договорів з підрядними організаціями (ремонти, довезення співробітників, прибирання території (очистка снігу в зимовий період), поводження з побутовими відходами).
Організація та проведення навчання, підпорядкованих керівників підрозділів.
Планування бюджету для відпусток, всього персоналу підпорядкованої мережі.
(Щорічний план відпусток) Несення відповідальності за загальний розвиток мережі (відкриття поштових лавок, відділень, міні відділень (Parcel Shop).
Організація навчань з пожежної безпеки та цивільного захисту.
Закінчив 2 модулі (з трьох) сертифікаційної програми «Ефективний middle – manager» та 3 модулі (з 4х) курсу «Lean – менеджмент. Технологія бережливого виробництва». Курси не закінченні у зв’язку зі скороченням програм, внаслідок загальнодержавного карантину.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: