Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 марта 2024

Olga

Бухгалтер-экономист, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
58 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Р Е З Ю М Е
Призвіще Гурська
Ім`я Ольга
По батькові Григорівна
Дата народження 29.12.1965
Мобільний тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Період роботи
Січень 2021 – Серпень 2021 БО «БФ «Фонд Біорізноманіття України
Економіст з договірних та претензійних робіт
Травень 2020 – Листлпад 2020 ТОВ «Гарбіс-Охорона» - послуги охорони
Бухгалтер
Квітень 2018 – Квітень 2020 ТОВ «СКАЙАВІАТРАНС» - бізнес авіація.
Бухгалтер
Квітень 2017 – Березень 2018 ТОВ «Аеролакс» - туроператорська діяльність
Економіст-бухгалтер
Грудень 2014- квітень 2017 ТОВ «Бізнес Джет Тревел»- бізнес авіація
Провідний економіст
Квітень 2013 – травень 2014 ТОВ «Укрпідшипник»
Економіст виробничого департаменту
Квітень 2005- Березень 2013 ТОВ «Авіакомпанія «Аеро - Чартер» м. Київ
Фінансово-економічний департамент
Бухгалтер з податкового кредиту та ТМЦ,
Бухгалтер – економіст (ведення банк – клієнт)
Начальник відділу дебіторської та кредиторської заборгованості
Головний економіст
Квітень 2000- Жовтень 2004 ВАТ «Світанок», м. Київ
Дільниця №7 (СТО, магазин Автозапчастин)
Диспетчер, касир-продавець, бухгалтер ТМЦ.
Час навчання
1999-2000
Назва учбового закладу, факультет
Міжрегіональний університет післядипломної освіти м. Києва
Спеціальність, кваліфікація
Бухгалтерський облік та Аудит

Досвід роботи та навички:
Ведення бухгалтерського обліку в програмі 1С 8.3, формування податкових накладних та звітів в програмі М.Е.Д.О.К., проведення звірки розрахунків з дебіторами та кредиторами, виконання обов`язків касира (касова дисципліна), відділу кадрів (оформлення трудових книжок, наказів, штатного розпису, довідок за місцем вимоги для працівників та інше), нарахування заробітної плати, ведення банку-клієнт, купівля-продаж іноземної валюти при зарахуванні або перерахуванні при розрахунках з нерезидентами. Перевірка рахунків (інвойсів), виставлених, як резидентами, так і нерезидентами. Обробка та внесення інформації в програму 1С 8.3 для формування звітів для управління.
Володіння іноземною мовою:
Англійська – середній рівень
Комп’ютерні навички
Упевнений користувач MS Offiсе, Word, 1С 8.3, Інтернет, банк – клієнт, електронна пошта. Участь у розробці та удосконаленню програми 1С 8.2 з «нуля».
Найбільш сильні сторони професійної діяльності:
Висока працездатність, вміння працювати в команді, відповідальність, комунікабельність, стійка до стрессів, виважена. Здібна до навчання та засвоювання нової інформації, бажання досягати високих результатів. Прагну підвищувати свою кваліфікацію .

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: