- Визитка
Аліна
Офіс-менеджер, адміністратор, керуючий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2569515/
Дополнительная информация
Мета: Знайти роботу по реалізації свого професійного досвіду, придбання нового, самореалізації свого потенціалу і кар'єрного зростання у сфері фінансів і бізнесу ( роздрібної торгівлі)
Освіта: Вінницький соціально-економічний інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна".
Спеціальність - економіка і підприємство (фінанси і кредит)
Додаткова освіта: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна - тихнічна кібернетика
Досвід роботи :
2006 - 2007 МПП Гоподарчий -менеджер закупівлі
- Контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів.
- Вибір кращих постачальників і цінових пропозицій.
- Ведення переговорів з постачальниками.
- Контроль руху вантажів і термінів відвантаження товару.
- Контроль якості продукції.
4.01.2009- 28.09.2011 магазин "Катерина" (продукти) керуюча.
- консультування покупців і відвідувачів;
- викладення товару.
- робота з персоналом (у підпорядкуванні 10 чоловік);
- контроль трудової дисципліни;
- виконання фінансово-економічних показників.
- досвід ведення переговорів;
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід стратегічного планування;
- здатна приймати нестандартні управлінські рішення;
- здатна згуртувати колектив;
- уміння планувати і прогнозувати;
- контроль за дотриманням прийому товару
- управління товаром
- дотримання мерчандайзинга магазину
- забезпечення виконання плану товарообігу і координація роботи персоналу
- забезпечення належної якості обслуговування покупців
- вивчення купівельного попиту, розширення і ведення клієнтської бази
- ведення і контроль документації магазину
- Розробка і формування штатного розпису
- Проведення інвентаризації
4.10.2011-25.07.2012 - Филия "Подиля - молоко" - приймальник сировини
15.04.2013-26.09.2013 - ТВБВ №10001/0112 АТ "Ощадбанк" - Контролер-касир
2014-2015 "ТОВ Кари Україна" директор магазину (одяг і аксесуари)
8 чол. підпорядкування
Професійні навички:
- знання специфіки роздрібних продажів;
- навички управління людьми;
- уміння працювати на результат;
2015- 2018 ТОВ МІКРО КРЕДИТ Керівник відділу
4 чел підпорядкування
- консультування клієнтів з фінансових питань;
- підбір оптимальної кредитної програми;
- розрахунок суми кредиту і платежів для його погашення;
- укладення договорів;
- ведення документації і звітності.
2018-2024 магазин " Червоний Маркет" . Керівник магазину
- Оперативне управління магазином (усі щоденні процеси).
- Забезпечення виконання плану продажів магазину.
- Управління персоналом.
- Підбір кадрів.
- Облік товару, ТМЦ.
- Контроль приймання товару. Організація інвентаризацій. Касова дисципліна.
- Взаємодія з контролюючими і державними органами.
- Звітність.
- Дотримання стандартів роботи магазину.
Навички роботи з комп'ютером і оргтехнікою :
Досвідчений користувач, Microsoft Office (Word, Excel), Outlook Express, Internet, 1С, 1С УПП,Internet, Дебет плюс.
Додаткова інформація:
Дисциплінована, комунікабельна, виконавча, чесна, цілеспрямована, енергійна, відповідальна, стійка в стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативна.
З 2024 до сьогодення – економіст КП « Жмеринкаводоканал»
маю навички ведення заробітної плати, кадрового та військового обліку.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу
18000 грн, Жмеринка, Удаленно -
Адміністратор
Жмеринка -
Помічник керівника
Жмеринка -
Керівник відділу
Жмеринка, Винница -
Офіс-менеджер, адміністратор, комірник
Жмеринка, Винница -
Керуючий, завідувач складу, менеджер із продажу
20000 грн, Жмеринка, Винница