Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 января 2023 PRO

Микола

Головний інженер (технагляд, експлуатація будівель), начальник бетонного заводу, 26 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
54 года
Город проживания:
Прилуки
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник бетонного заводу

с 12.2017 по 01.2020 (2 года 1 месяц)
ТОВ "Ерідон Буд", Київ (Будівництво в агропромисловому комплексі по Україні)

Виготовлення бетонних сумішей та залізобетонних виробів.
Результат: за час роботи виготовлено більше 40000 м3 бетонних сумішей та освоєно виробництво нової партії залізобетонних виробів та конструкцій.

Технічний директор, головний інженер, прораб, технадзор

с 09.2014 по 12.2017 (3 года 3 месяца)
Приватна компанія, Киев (Транспортная компания SAT)

Проведення капітального будівництва (починаючи з тездавдання та проекту і закінчуючи введенням у експлуатацію),євроремонти, експлуатація офісних, складських та торгових приміщень і т.д.
В мої обов’язки входила експлуатація будівель та споруд у 70 регіональних підрозділах по всій Україні. Займався проектами по будівництву терміналів, складів та навісів площею від 3000 кв.м. Виконував обов'язки головного інженера.
Результат: за час роботи відкрито 10 нових регіональних підрозділів у різних регіонах України. Проведено ремонт і переоснащення більше 50 регіональних підрозділів.

Інженер з експлуатації будівель

с 07.2011 по 09.2014 (3 года 2 месяца)
ПрАТ "Каньйон", Київ (будівництво, експлуатація, оренда і т.д.)

Будівництво бізнесцетру, капітальний, поточний ремонт наявних приміщень. Експлуатація та обслуговування всіх інженерних мереж, а саме тепло-газо- водопостачання, електропостачання, вентиляція, кондиціювання, пожежогасіння, телефонія і т.д. Відкрито фітнес - клуб, басейн, паркінг, супермаркет, офісні приміщення (для оренди та для продажу), ведеться нове будівництво і т.д. Модернізація і автоматизація в’їзду виїзду на парковку, відеореєстрація авто і відеоогляд площ будівель і т.д.
Маю досвід по експлуатації всіх систем (енергопостачання, теплопостачання, водопостачання, вентиляційних систем і систем кондиціювання, ліфтового обладнання і т.д.) Управлінській досвід від 20 чоловік. Проведення тендерів на підрядні роботи, на постачання будматеріалів. Підписання договорів на обслуговування мереж, оренду приміщень. Організація і контроль техобслуговування об’єкту (офіси, склади, паркінги і т.д.). Організація і встановлення зовнішньої і внутрішньої реклами.
Результат: за час роботи побудовано новий офісний центр, переоснащено колишні приміщення заводу під офісний центр, фітнесклуб, торгово-розважальний центр, відкрито підземний та наземний паркінги і т.д.

Начальник відділу ВТК

с 03.2009 по 11.2010 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "ДВС Україна", Київ (Лікарські засоби та фармацевтика)

Створення відділу з «нуля», реалізація наступної поступової стратегії:
- розробка цілей і завдань відділу.
- створення «Положення про відділ», посадових інструкцій;
- створення організаційної структури і підбір персоналу;
- розробка стратегії розвитку відділу;
- створення і впровадження бізнес-процесів;
- управлінський облік в рамках відділу;
- навчання персоналу відділу;
Завдання, що виконувались відділом:
1. Планування, організація і проведення нового будівництва та ремонтних робіт в наявних офісах компанії;
2. Планування, організація і проведення робіт по оренді офісів компанії;
3. Планування, організація і контроль придбання ТМЦ компанії;
4. Організація забезпечення виходу компанії на нові ринки (питання МТЗ);
5. Організація, планування і контроль виконання дрібних ремонтних робіт завідувачами господарством компанії;
6. Організація, планування і контроль забезпечення санітарного стану приміщень компанії;
7. Організація,планування і контроль проведення протипожежних заходів в офісах компанії;
8. Організація обліку робочого часу співробітників;
9. Організація, планування і контроль проведення дизайнерських робіт і маркетингових досліджень;
10. Оптимізація витрат компанії, що стосуються діяльності відділу.
Результат: за час існування, відділ забезпечив вихід компанії на фармацевтичний ринок України (будівництво фармацевтичного складу, отримання фармацевтичної ліцензії). Відкрито 2 регіональних представництва компанії. Відкрито 2 нових офіси в Києві. Завдяки розробленій ефективній стратегії діяльності відділу заощаджено більше 300 тисяч гривень

Головний фахівець відділу будівництва й ремонту (інженер з технагляду за будівництвом)

с 08.2006 по 01.2009 (2 года 5 месяцев)
ВАТ «РОДОВІД БАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні завдання:
1. Придбання приміщень та земельних ділянок під банківські установи та формування та переукладання договорів на комунальні послуги (водовідведення, тепло, каналізація, обслуговування прибудинкової території, вивіз сміття, та інше
2. Роботи по зміні цільового призначення приміщення та отримання технічного висновку про стан несучих конструкцій житлових чи нежитлових приміщень та можливість їх реконструкції під відділення банку
3. Формування технічного завдання на проектування зовнішньої і внутрішньої реклами відділення банку. Формування технічного завдання для виконання проектних та монтажних робіт по забезпеченню електроенергією лайтбоксів
4. Проведення обстеження приміщення та надання вимог технічної укріпленості (грошове сховище, депозитарій, сейфова, касовий вузол і т.д.). Розробка технічного завдання по прокладці кабелів в стінах (слаботочок) для охоронно-тривожної сигналізації та пожежної сигналізації
5. Отримання технічних умов для проектування та формування технічного завдання для проведення тендеру з проектними та будівельними організаціями. Проведення тендеру та укладання договорів.
6. Придбання банківських сейфів (для операційної та післяопераційної каси), індивідуальних (депозитних) сейфів, касового вузла та меблів. Встановлення банкоматів та терміналів.
7. Розробка та узгодження проектної документації з органами державної влади, мітобудування та місцевого самоврядування, експертиза проекту та отримання дозволу на будівництво.
8. Технічний нагляд за відповідністю робіт, що виконуються підрядником згідно договору підряду та розробленого Проекту, приймання робіт
9. Участь в здаванні (після переобладнання) приймальній державній технічній комісії приміщень
Результат: відкрито понад 25 філій банку та близько 50 відділень у всіх регіонах України.

Образование

Інститут післядипломної освіти "УКРСТЕНО"

Спеціальність 192 "Будівництво та цивільна інженерія" та ППК "Персональний комп'ютер для інженера будівельника", Київ
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год)

Підвищення знань в операційній системі Windows: Word, Exel, MS Access, MS Project; в коштирисній програмі АВК; інженерна графіка у програмах AutoCAD, ArchiCAD, AUTODESK REVIT

Київський національний університет будівництва та архітектури

Інжерер-будівельник, теплогазопостачання та охорона повітряного басейну навколишнього середовища, м. Київ
Высшее, с 1992 по 1998 (5 лет 10 месяцев)

2003 -2005рр.Львівський банківський інститут Національного Банку України,
кваліфікація – економіст,
спеціальність – банківська справа
1985 – 1989рр.Прилуцький радгосп –технікум гідромеліорації та електрифікації сільського господарства,
кваліфікація – технік – гідротехнік,
спеціальність – гідромеліорація с/г

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Паска М.В.
Мобільний телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Професійна діяльність:
05.12.2017р.-10.01.2020р. ТОВ "Ерідон Буд" - начальник бетонного заводу. Виробництов бетонних сумішей, залізо-бетонних виробів.
05.12.2016р.- 01.12.2017р. Транспортна компанія "SAT" - виконуючий обов'язки головного інженера з експлуатації будівель
07.07.2011р.-15.09.2014р. ПрАТ «Каньйон» (дочірня компанія ТОВ «Астарта – Київ») Інженер з експлуатації будівель
ПрАТ«Каньйон» - компанія, яка займається будівництвом та експлуатацією будівель.
20.10.2010р. - 07.07.2011р. Приватний бізнес. Заступник директора.
13.03.2009р.- 20.10.2010р.ТОВ «ДВС-Україна». Начальник відділу технічного контролю за діяльністю товариства
«ДВС-Украина» - фармацевтична компанія, впродовж двох останніх років – лідер сегменту препаратів для схуднення.
Створення відділу з «нуля», реалізація наступної поступової стратегії:
- розробка цілей і завдань відділу.
- створення «Положення про відділ», посадових інструкцій;
- створення організаційної структури і підбір персоналу;
- розробка стратегії розвитку відділу;
- створення і впровадження бізнес-процесів;
- управлінський облік в рамках відділу;
- навчання персоналу відділу;
Завдання, що виконувались відділом:
1. Планування, організація і проведення нового будівництва та ремонтних робіт в наявних офісах компанії;
2. Планування, організація і проведення робіт по оренді офісів компанії;
3. Планування, організація і контроль придбання ТМЦ компанії;
4. Організація забезпечення виходу компанії на нові ринки (питання МТЗ);
5. Організація, планування і контроль виконання дрібних ремонтних робіт завідувачами господарством компанії;
6. Організація, планування і контроль забезпечення санітарного стану приміщень компанії, протипожежних заходів в офісах компанії;
7. Організація обліку робочого часу співробітників;
8. Організація, планування і контроль проведення дизайнерських робіт і маркетингових досліджень;
9. Оптимізація витрат компанії, що стосуються діяльності відділу.
Результат: за час існування, відділ забезпечив вихід компанії на фармацевтичний ринок України (будівництво фармацевтичного складу, отримання фармацевтичної ліцензії). Відкрито 2 регіональних представництва компанії. Відкрито 2 нових офіси в Києві. Завдяки розробленій ефективній стратегії діяльності відділу заощаджено більше 300 тисяч гривень
22.08.2006р.-20.01.2009р.ВАТ «РОДОВІД БАНК» головний фахівець відділу будівництва й ремонту регіональної мережі Управління розвитку й будівництва регіональної мережі (інженер по технагляду)
Основні завдання:
1. Огляд приміщень під покупку та оренду
2. Проведення презентації приміщень на придбання чи взяття в оренду
3. Покупка приміщень під банківські установи
4. Початок формування та переукладання договорів на комунальні послуги.
5. Початок робіт по зміні цільового призначення приміщення та отримання техвисновку про стан несучих конструкцій приміщень.
6. Формування технічного завдання на проектування зовнішньої і внутрішньої реклами відділення банку.
7. Розробка план-схеми розміщення персоналу та узгодження її з усіма підрозділами банку.
8. Підготовка специфікації на виготовлення меблів на підставі узгодженого плану розміщення персоналу.
9. Проведення обстеження приміщення та надання вимог технічної укріпленості (грошове сховище, депозитарій, сейфова, касовий вузол і т.д.). Розробка технічного завдання по прокладці кабелів в стінах (слаботочок) для охоронно-тривожної сигналізації та пожежної сигналізації
10. Збір вихідних даних та розробка проектної документації по переобладнанню нежитлових чи житлових приміщень під банківську установу.
11. Отримання висновку Управління Архітектури та Містобудування (УАтаМ), санітарно-епідеміологічної станції (СЕС) та отримання рішення Міськвиконкому.
12. Отримання технічних умов для проектування
13. Формування технічного завдання для проведення тендеру проектних та будівельних підрядників.
14. Формування технічного завдання для виконання проектних та монтажних робіт по забезпеченню електроенергією лайтбоксів
15. Проведення тендеру по вибору підрядної будівельної та проектної організації.
16. Укладання договорів з підрядними та проектними організаціями.
17. Розробка та узгодження проектної документації з органами Державної влади та місцевого самоврядування, проведення всіх необхідних погоджень проекту в державних службах.
18. Отримання дозволу на будівництво.
19. Контроль за відповідністю робіт (технічний нагляд) і приймання робіт
Результат: відкрито понад 25 філій банку та близько 50 відділень у всіх регіонах України.
01.06.1998р.–18.08.2006р.АБ „Брокбізнесбанк” інженер по технагляду за будівництвом та експлуатації

Додаткова інформація:
вільно володію українською, російською мовами, англійська базова; маю права категорії В;
ПК: програми Microsoft Excel, Outlook Express, Microsoft Word, Lotus Notes 6,5, AutoCAD, 1С, ArchiCAD, Scrooge3, АВК, Acces, Project, Fotoshop і т.і.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: