Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 апреля 2024 PRO

Виктория

Помічник директора, HR, адміністративний директор, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника, HR менеджер

с 07.2018 по 12.2020 (2 года 5 месяцев)
ТОВ ДАРТ Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з українськими та зарубіжними партнерами, контроль виконання умов договорів, турбота про позитивний імідж компанії, організанія та участь у галузевих виствках, розробка логотипу, підбір персоналу.

Помічник керівника

с 09.2015 по 06.2018 (2 года 9 месяцев)
GOLDINVEST LTD, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Фінансові зводки по договорам, виконання додаткових доручень за
потреби. Планування графіку зустрічей, супровід.

2015 - «Школа молодого політика» за підтримки IRI
2015 - Кандидат в депутати до КМДА.

Помошник советника

с 01.2014 по 09.2015 (1 год 8 месяцев)
ВРУ, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Аналитика, сопровождение на переговорах, встречах, полная взаимо заменяемость руководителя

Личный ассистент, HR менеджер, адмін директор

с 01.2013 по 09.2015 (2 года 8 месяцев)
ГК ПЕТРУС, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведение и контроль отчётов начальников всех направлений компании, управление административным персоналом, контроль выполнение поручений всех подразделений компании, сопровождение на встречах, личные поручения руководителя.

Личный ассистент

с 08.2006 по 11.2008 (2 года 3 месяца)
Компекс-V, Киев (Звуковое и световое Оборудование)

Офис-менеджер со знанием английского

с 03.2005 по 10.2006 (1 год 7 месяцев)
Фоззи GROUP, Киев (FOOD STORES)

Личный ассистент, менеджер по продажам

с 06.2004 по 08.2005 (1 год 2 месяца)
Компания «Борисфен», Киев (Мебель под ключ)

Образование

НАДУ

Социальная и гуманитарная политика, Киев
Высшее, с 2017 по 2019 (2 года)

Магістр.

КНЛУ

Преподаватель литературы и английского языка, Киев
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Спеціаліст.

Дополнительное образование и сертификаты

користувач MS Office (Word, Exсel, Power Point), цифрові інструменти GOOGLE у роботі публічних службовців (сертифікат).

1 месяц

Міжнародний Республіканський Інститут «Школа молодого політика»

2014, 1 місяць

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Посадові обов’язки:

На постійній основі:
- Ведення календаря керівника (дня, тижня, місяця, року), планування та організація зустрічей / відряджень, внесення коригувань в робочий графік протягом дня.
- Ведення телефонної і інформаційної бази керівника (контакти, дні народження партнерів, сім'ї, друзів).
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і т.п.)
- Виконання особистих і робочих доручень, покупка всього, що потрібно;
- Виконання інших доручень керівника;
- Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації
- Пошук потрібної інформації.

Додаткові функціі, котрі виконувалися за потреби сфери діяльності компанії:

- Робота з керівними кадрами компанії, контроль та звітність по роботі підлеглих, підбір персоналу до адміністративного відділу (співбесіди), переклади усні/письмові, зустріч делегацій, підготовка презентацій, підготовка документів по запиту, соціальне опитування жителів України та аналіз їх потреб щодо продуктів харчування (ціна, якість).
- Робота з зарубіжними клієнтами, заключення договорів, зустріч делегацій, супровід керівника та переклад під час приїзду делегатів, підготовка звітів, протоколів, перевірка договорів (аналіз ризиків).
- Контроль роботи адміністраторів, перевірка звітів по фінансам, впровадження інновацій щодо роботи готелю, вдосконалення програми реєстрування, координація роботи адміністраторів та водіїв.
- Розселення гостей, розрахунок, контроль роботи кухні, фінансові звіти.
- Переклад, підготовка документів, договорів, аналітичних довідок, моніторинг та звіт необхідної інформації, контроль та звітність по роботі усіх підрозділів холдингу, особисті доручення керівника, помічник у ВРУ, робота з радниками Голови ВРУ, аналітичні довідки, робота з відділом документообігу, завдання усіх видів складності.
- Організаційно-методична робота на кафедрі, аналіз стану роботи, облік навчального навантаження, документація кафедри, підсумки роботи кафедри, координація роботи кафедри, консультативна та практична допомога працівникам, прийняття участі у підготовці навчально-методичної документації, аналіз експериментальної роботи кафедри, ведення книги поточних справ кафедри, підготовка розпоряджень, наказів та інші доручення завідувача кафедри.

Особисті якості: аналітичні здібності, відповідальність, грамотність, уважність, здатність швидко навчатися, працювати самостійно та в команді, вміння працювати з керівниками вищого рівня, бажання рости, готовність до великої кількості завдань (багатозадачність). Самостійність в прийнятті рішень в рамках наданих повноважень, здатність швидко навчатись.
Інтереси: література, кіно, театр, опера, балет, музика, спорт.

Мама двох чудових діток 15 та 3 роки.
Маю няню.
Заміжня.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: