Виктория
Помічник директора, HR, адміністративний директор, 40 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2590227
Опыт работы
Помічник керівника, HR менеджер
с 07.2018 по 12.2020
(2 года 5 месяцев)
ТОВ ДАРТ Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з українськими та зарубіжними партнерами, контроль виконання умов договорів, турбота про позитивний імідж компанії, організанія та участь у галузевих виствках, розробка логотипу, підбір персоналу.
Помічник керівника
с 09.2015 по 06.2018
(2 года 9 месяцев)
GOLDINVEST LTD, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Фінансові зводки по договорам, виконання додаткових доручень за
потреби. Планування графіку зустрічей, супровід.
2015 - «Школа молодого політика» за підтримки IRI
2015 - Кандидат в депутати до КМДА.
Помошник советника
с 01.2014 по 09.2015
(1 год 8 месяцев)
ВРУ, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Аналитика, сопровождение на переговорах, встречах, полная взаимо заменяемость руководителя
Личный ассистент, HR менеджер, адмін директор
с 01.2013 по 09.2015
(2 года 8 месяцев)
ГК ПЕТРУС, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведение и контроль отчётов начальников всех направлений компании, управление административным персоналом, контроль выполнение поручений всех подразделений компании, сопровождение на встречах, личные поручения руководителя.
Личный ассистент
с 08.2006 по 11.2008
(2 года 3 месяца)
Компекс-V, Киев (Звуковое и световое Оборудование)
Офис-менеджер со знанием английского
с 03.2005 по 10.2006
(1 год 7 месяцев)
Фоззи GROUP, Киев (FOOD STORES)
Личный ассистент, менеджер по продажам
с 06.2004 по 08.2005
(1 год 2 месяца)
Компания «Борисфен», Киев (Мебель под ключ)
Образование
НАДУ
Социальная и гуманитарная политика, Киев
Высшее, с 2017 по 2019 (2 года)
Магістр.
КНЛУ
Преподаватель литературы и английского языка, Киев
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Спеціаліст.
Дополнительное образование и сертификаты
користувач MS Office (Word, Exсel, Power Point), цифрові інструменти GOOGLE у роботі публічних службовців (сертифікат).
1 месяц
Міжнародний Республіканський Інститут «Школа молодого політика»
2014, 1 місяць
Знание языков
Английский — продвинутый
Дополнительная информация
Посадові обов’язки:
На постійній основі:
- Ведення календаря керівника (дня, тижня, місяця, року), планування та організація зустрічей / відряджень, внесення коригувань в робочий графік протягом дня.
- Ведення телефонної і інформаційної бази керівника (контакти, дні народження партнерів, сім'ї, друзів).
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і т.п.)
- Виконання особистих і робочих доручень, покупка всього, що потрібно;
- Виконання інших доручень керівника;
- Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації
- Пошук потрібної інформації.
Додаткові функціі, котрі виконувалися за потреби сфери діяльності компанії:
- Робота з керівними кадрами компанії, контроль та звітність по роботі підлеглих, підбір персоналу до адміністративного відділу (співбесіди), переклади усні/письмові, зустріч делегацій, підготовка презентацій, підготовка документів по запиту, соціальне опитування жителів України та аналіз їх потреб щодо продуктів харчування (ціна, якість).
- Робота з зарубіжними клієнтами, заключення договорів, зустріч делегацій, супровід керівника та переклад під час приїзду делегатів, підготовка звітів, протоколів, перевірка договорів (аналіз ризиків).
- Контроль роботи адміністраторів, перевірка звітів по фінансам, впровадження інновацій щодо роботи готелю, вдосконалення програми реєстрування, координація роботи адміністраторів та водіїв.
- Розселення гостей, розрахунок, контроль роботи кухні, фінансові звіти.
- Переклад, підготовка документів, договорів, аналітичних довідок, моніторинг та звіт необхідної інформації, контроль та звітність по роботі усіх підрозділів холдингу, особисті доручення керівника, помічник у ВРУ, робота з радниками Голови ВРУ, аналітичні довідки, робота з відділом документообігу, завдання усіх видів складності.
- Організаційно-методична робота на кафедрі, аналіз стану роботи, облік навчального навантаження, документація кафедри, підсумки роботи кафедри, координація роботи кафедри, консультативна та практична допомога працівникам, прийняття участі у підготовці навчально-методичної документації, аналіз експериментальної роботи кафедри, ведення книги поточних справ кафедри, підготовка розпоряджень, наказів та інші доручення завідувача кафедри.
Особисті якості: аналітичні здібності, відповідальність, грамотність, уважність, здатність швидко навчатися, працювати самостійно та в команді, вміння працювати з керівниками вищого рівня, бажання рости, готовність до великої кількості завдань (багатозадачність). Самостійність в прийнятті рішень в рамках наданих повноважень, здатність швидко навчатись.
Інтереси: література, кіно, театр, опера, балет, музика, спорт.
Мама двох чудових діток 15 та 3 роки.
Маю няню.
Заміжня.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Асистент, помічник керівника, начальник адміністративного відділу
Киев
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков