Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 января 2024 PRO

Дмитро

Керівник

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Свалява
Готов работать:
Мукачево, Свалява, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник керуючого супермаркетом

с 10.2023 по наст. время (6 месяцев)
Alma, Поляна (Роздрібна торгівля)

✅ Відкриття та закриття супермаркету, згідно графіку роботи відділення
✅ Прийом товарів та перевірка їх відповідності, до договорів поставки
✅ Оформлення повернень товарів із браком та протермінованих товарів
✅ Оформлення та комплектація акційних товарів (акція, уцінка, списання)
✅ Ведення відміток про вихід на роботу персоналу та закінчення їх робочого часу
✅ Нагляд за дотриманням викладки товарів згідно зі стандартами компанії
✅ Вирішення конфліктних ситуацій із відвідувачами супермаркету (якщо такі мають місце)
✅ Координація дій персоналу, для їх найбільш ефективної роботи
✅ Прийом виручки та перевірка касових документів при закритті зміни
✅ Інкасація

Керівник відділення Лайфселл Свалява

с 04.2022 по 08.2023 (1 год 4 месяца)
Лайфселл Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Лайфселл;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📈 перше в Україні відділеня, відкрите не у форматі сервісів Лайфселл, розміщене у супермаркеті, що підвищує потік клієнтів;
📉 виконуємо поставлений план обслуговування на 50% (працюємо над стратегією покращення показників)

Керівник відділення Київстар Свалява

с 11.2020 по 08.2023 (2 года 9 месяцев)
Київстар Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Пошук та підготування приміщення до відкриття магазину;
✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Київстар;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📉 Промах у виборі розміщення торгової точки (вирішено переміщенням до нової локації та просуванням через соціальні мережі та відмітки на Google Maps);
📈 Співпраця із страховою компанією (оформляємо страхові поліси), що допомагає збільшити кількість клієнтів для обох сторін;
📈 Виконання планів поставлених компанією Київстар (при відкритті магазину виконували на 40%, до травня 2022 вийшли на рівень 100%, уточнимо, що показники плану збільшуються кожного місяця), станом на грудень 2022 - 120%

Командир відділення

с 06.2020 по наст. время (3 года 10 месяцев)
Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Свалява (Державні організації)

✅ Виконувати функції керівника гасіння пожежі (за відсутності, на місці, осіб вищих за посадою та/або званням);
✅ Забезпечувати виконання наказів керівника гасіння пожежі;
✅ Організація роботи особового складу відділення та несення відповідальності за його дії;
✅ Контроль за дотриманням вимог безпеки праці під час виконання робіт, в тому числі і при ліквідації надзвичайної ситуації;
✅ Виконання обов'язків, як керівника ланки газодимозахисної служби, так і обов'язків бойової одиниці у складі групи розвідки пожежі.

Керуючий

с 02.2017 по 05.2020 (3 года 3 месяца)
ФОП, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Закупівля та виявлення найбільш рентабельної продукції для продажу;
✅ Пошук постачальників та укладання договорів співпраці;
✅ Проведення бесід з постачальниками про відтермінування платежів за закуплений товар;
✅ Підбір персоналу;
✅ Підрахунок та нарахування заробітної плати;
✅ Контроль за чистотою торгового обладнання та вітрин;
✅ Вихід та реалізація товарів в онлайн

📈 Програмна систематизація та контроль продажу продукції;
📈 Кожні два місяці збільшували обсяг реалізованої продукції на 10% (до карантину);
📈 Відточена система бонусування продавців, яка максимально заохочує до збільшення реалізації товару

Менеджер сервісного центру

с 06.2015 по 02.2017 (1 год 8 месяцев)
Zirka-comp, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Спілкування з клієнтами;
✅ Узгодження термінів та ціни на ремонт обладнання;
✅ Контроль за дотриманням термінів обслуговування;
✅ Координація роботи працівників сервісного центру(СЦ);
✅ Прийом платежів за ремонт та діагностику;
✅ Контроль по замовленню запчастин та їх якості;
✅ Підрахунки заробітної плати працівників СЦ;
✅ Ведення звітності в програмі 1С.

📈 Піднято прибуток СЦ на 26,8% за два місяці.
📈 Підвищено стандарти до перевірки якості виконаних робіт, що в свою чергу підвищило рівень їх виконання!

Координатор готелю

с 08.2013 по 01.2014 (5 месяцев)
Готель Здравниця Карпат, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Координація роботи персоналу готелю (10 осіб); підбір персоналу;
✅ Ведення касової звітності;
✅ Пошук партнерів по заселенню - завдяки знайденим партнерам, заселення готелю збільшилося з 45% до 67%.
✅ Реклама готелю через туристичні сайти.
✅ Вирішення проблем, які виникали через допущені помилки при будівництві готелю, у результаті витрати на готель зменшилися на 14%;
✅ Поселення, спілкування з гостями та клієнтами, проведення опитувань серед відвідувачів;
✅ Координація ремонтних робіт та робіт по будівництву ресторану.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 03.2013 по 08.2013 (5 месяцев)
Готель Континент, Свалява (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Прийом та допомога в проведенні конференцій. За період роботи успішно проведено 4 (з 4-х) конференції.
✅ Координація роботи працівників готелю (30 осіб) (Housekeeping, бармени та офіціанти, працівники кухні, охорони, сантехнік та адміністратори).
✅ Спілкування з клієнтами та гостями готелю, аналіз та реалізація їх рекомендацій щодо покращення роботи готелю;
✅ Періодична закупка товарів (два рази на тиждень)
✅ Вирішення поточних завдань (форс-мажор та конфлікти)

Старший адміністратор комплексу

с 03.2012 по 03.2013 (1 год)
Екостандарт М, Чинадієво (Автобізнес та автосервіс)

✅ Координація роботи персоналу (більше 20 осіб) за відсутності директора: авто-мийки, - стоянки, бара-столової;
✅ Відповідальний за закупки товарів;
✅ Розробка бізнес пропозицій для майбутніх партнерів;
✅ Перевірка звітів по касі та передання її директору;
✅ Вирішення поточних завдань (в тому числі і конфліктних ситуацій);
✅ Досягнення: створено план закупок продукції необхідних для ефективної роботи комплексу.

Адміністратор готелю

с 12.2011 по 03.2012 (3 месяца)
Готель Континент, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов`язки:
✅ відповідь на телефонні дзвінки;
✅ надання консультацій по проживанню та оплаті послуг готелю;
✅ перевірка та відповідь на листи електронної пошти;
✅ зустріч та поселення клієнтів;
✅ ведення клієнтської бази;
✅ прийом платежів за послуги готелю;
✅ організація екскурсій та трансферу;
✅ перевірка графіку роботи персоналу та складання касових звітів за зміну.

Образование

Мукачівський державний університет

Економічний, Менеджмент організацій та адміністрування, Мукачево
Высшее, с 2011 по 2012 (9 месяцев)

Мукачівський технологічний інститут

Економічний, Менеджмент, Мукачево
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Сам собі поліграф

2023 р., 1 міс

Фінансова грамотність

2023 р., 1 міс

Цифрограм для держслужбовців

2023 р.
Сертификат

Пожежна безпека / Надання домедичної допомоги

2022, 1 місяць

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office 1С:Торгівля і склад Навчання персоналу УкрСклад МійСклад Навички работи з клієнтами та персоналом Аналіз та адаптація Формули для рахування в Exel

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Цікавить |часткова зайнятість| за сумісництвом.
На підставі Закону № 2352-IX від 01.07.2022 (набрання чинності 19.07.2022) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» відредаговано статтю 102-1 КЗпП України «Оплата праці за сумісництвом».,

Мої основні навички:
* цілеспрямованість;
* комунікабельність;
* стресостійкість;
Всі свої навички здобув та перевірив на практиці. Всі умови праці та її оплати можемо обговорити онлайн або при особистій зустрічі.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
@mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
З повагою, Ванін Дмитро.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты