Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 января 2015

Юлія

Офіс-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Жмеринка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Лужанська Юлія Володимирівна

Вінницька обл., м. Жмеринка
тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вул. Радянська
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: офіс-менеджер, офісний працівник
Особисті дані: українка, 1987 року народження, одружена, є одна дитина – 2 роки і 6 місяців.
Освіта: 2004-2009 рр. - Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліст з фінансів
2010 р. – курси 1С бухгалтерів у м. Вінниця
Досвід роботи:
2011р. – по теперішній час - м. Вінниця, АТ «УкрСиббанк», посада – консультант з кредитування у м. Жмеринка. З 13.09.2012 р. і по сьогодні знаходжусь у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років.
Обов’язки: залучення клієнтів, визначення потреб, пояснення основних, діючих на момент звернення умов, щодо продажу йому стандартизованих кредитних продуктів, роз’яснення взаємних прав та обов’язків, ознайомлення клієнта з порядком оформлення та отримання кредиту, перевірка документів, оформлення кредитів, формування кредитного портфелю.
2010р. – м. Вінниця, ТОВ «Подільська тютюнова компанія», посада – менеджера з логістики
Обов’язки:
робота з прибутковими накладними від постачальників
інвентаризація на складі
внесення в базу 1С бухгалтеріі та корегування найменувань товарів, штрих-кодів.
Внесення в базу нових клієнтів
Слідкування за ліцензіями клієнтів та внесення їх у базу
Деякі питання щодо транспортування товару.
2009р.- м .Вінниця, ТОВ «Подільська тютюнова компанія», посада – бухгалтера
Обов’язки:
робота з первинною документацією (акти, платіжні доручення, товарні накладні, авансові звіти, акти-звірок)
контроль та складання видаткових накладних, реєстри
проведення щомісячної інвентаризації товарів
допомого головному бухгалтеру
Професійні навики: маю досвід роботи з ПК та офісною технікою (факс, сканер, копіювальне обладнання). Володію програмами: Word, Excel, 1С Бухгалтерія (не досконало). Вільно володію українською та російською мовами.
Особисті якості: Комунікабельна, є досвід спілкування та роботи з клієнтами, притаманна пунктуальність та відповідальність, досить швидко вчусь новому.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: