Юлія
Офіс-менеджер
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Жмеринка
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2719898
Дополнительная информация
Лужанська Юлія Володимирівна
Вінницька обл., м. Жмеринка
тел. моб. [
Вул. Радянська
e-mail: [
Мета: офіс-менеджер, офісний працівник
Особисті дані: українка, 1987 року народження, одружена, є одна дитина – 2 роки і 6 місяців.
Освіта: 2004-2009 рр. - Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліст з фінансів
2010 р. – курси 1С бухгалтерів у м. Вінниця
Досвід роботи:
2011р. – по теперішній час - м. Вінниця, АТ «УкрСиббанк», посада – консультант з кредитування у м. Жмеринка. З 13.09.2012 р. і по сьогодні знаходжусь у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років.
Обов’язки: залучення клієнтів, визначення потреб, пояснення основних, діючих на момент звернення умов, щодо продажу йому стандартизованих кредитних продуктів, роз’яснення взаємних прав та обов’язків, ознайомлення клієнта з порядком оформлення та отримання кредиту, перевірка документів, оформлення кредитів, формування кредитного портфелю.
2010р. – м. Вінниця, ТОВ «Подільська тютюнова компанія», посада – менеджера з логістики
Обов’язки:
робота з прибутковими накладними від постачальників
інвентаризація на складі
внесення в базу 1С бухгалтеріі та корегування найменувань товарів, штрих-кодів.
Внесення в базу нових клієнтів
Слідкування за ліцензіями клієнтів та внесення їх у базу
Деякі питання щодо транспортування товару.
2009р.- м .Вінниця, ТОВ «Подільська тютюнова компанія», посада – бухгалтера
Обов’язки:
робота з первинною документацією (акти, платіжні доручення, товарні накладні, авансові звіти, акти-звірок)
контроль та складання видаткових накладних, реєстри
проведення щомісячної інвентаризації товарів
допомого головному бухгалтеру
Професійні навики: маю досвід роботи з ПК та офісною технікою (факс, сканер, копіювальне обладнання). Володію програмами: Word, Excel, 1С Бухгалтерія (не досконало). Вільно володію українською та російською мовами.
Особисті якості: Комунікабельна, є досвід спілкування та роботи з клієнтами, притаманна пунктуальність та відповідальність, досить швидко вчусь новому.
Похожие кандидаты
Логіст, помічник, секретар, інженер залізничного транспорту, менеджер
Жмеринка
Адміністратор, секретар
15000 грн, Жмеринка
Діловод, секретар
15000 грн, Жмеринка
Офісний працівник
8000 грн, Жмеринка, Винница
Офис-менеджер, администратор, управляющий
Жмеринка
Офіс-менеджер, касир
Жмеринка