Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 ноября 2023 PRO

Віталій

Менеджер по продажам, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Главний бухгалтер

с 01.2013 по 01.2019 (6 лет)
Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Житомирської обласної ради, Житомир (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

с 01.2013 по 01.2019 (6 лет)
•КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, Житомир (медичний заклад)

- ведення фінансово-господарської діяльності і т.п.
- проведення тендерів
- аналітика діяльності установи
- господарська діяльність установи
- вирішення в ході роботи, різноманітних проблемв фінансово-господарській діяльностіі т. п.

Образование

Львівська комерційна академія

Менеджмента, економічна кибернетика, Львів
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Знання офісних програм Бухгалтерський облік Парус Prozorro DZO Уміння аналізувати Формування зведених таблиць Фінансове планування Аналітичне мислення Здатність до навчання

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Новиков Віталій Олександрович
09.04.1986
Місто проживання: м. Житомир
Сімейне положення: одружений
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

__________
Освіта
•Навчальний заклад: Львівська комерційна академія
Ступінь: IV, магістр
Назва спеціальності: Економічна кібернетика
Період навчання: вересень 2003 – травень 2008__________
Досвід роботи
•КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Посада: бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Період роботи: квітень 2009 – січень 2013
Обов’язки:
- ведення матеріального обліку
- ведення головної книги

•КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради
Посада: головний бухгалтер
Період роботи: січень 2013 по 25.01.2019 р.
Обов’язки:
- ведення фінансово-господарської діяльності і т.п.
- проведення тендерів
- аналітика діяльності установи
- господарська діяльність установи
- вирішення в ході роботи, різноманітних проблемв фінансово-господарській діяльностіі т. п.
__________
Вміння та навики
••Налагодження роботи з електронним майданчиком, визначення пріоритетів пошуків потрібних закупівель.
•Підготовлював тендерні пропозиції, складав пакет документів, надавав на підпис, завантажував до електронного майданчика і накладав підпис.
•Брав участь в проведені тендерних закупівель з боку учасника, вигравав їх.
•Створював і опрацьовував всі договори пов’язані з підприємницькоюдіяльністю.
•Займався аналітикою сегменту ринку. Аналізував вибрану закупівлю і замовника. В зв’язку з чим виносилося рішення про участь в тій чи інші закупівлі.
•Займався продажем автомобільних шин і мастильних засобів.
•Знання різних програм: 1-с бухгалтерія 7.7, 8.3, Агрософт, Парус, офісних програм Microsoft Office,youtube, B2C, B2Bт. п.
•Знання тендерного законодавства на високому рівні.
•Активна участь в фінансовій діяльності Підприємства,
•Є сертифікат про походження навчань у сфері державних закупівель
•Вміння робити рекламу і її супровід yandexdirect
•Вміння адмініструвати і супроводжувати канал в youtube
•Вміння працювати з людьми , виявляти найкращі якості працівника, та направляти ці якості на покращення робочого процесу.
•Вміння пошуку і аналізу потрібного товару в internet.
•Вміння пошуку товару і аналізу бренду, розробка і просування вибраного товару для продажу його в інтернет магазині Amazon,
__________
Додаткова інформація
•Особисті якості. Комунікабельність, цілеспрямованість, вміння працювати на результат, є постійне бажання саморозвитку.
•Сертифікат з Інституту електронних закупівель від 23.10.2018 про проходження курсу у сфері здійснення публічних закупівель.
•Знання мов: Українська - вільно
Російська – вільно
Англійська – середній рівень

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: