Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ольга

Помічник юриста, адміністратор, 25 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Запорожье, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер зі збуту

с 04.2016 по 12.2019 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "Фенікс-медікал", Одеса (Торгівля засобами реабілітації)

Робота з клієнтами та базами дан их, листування, робота з первинною та вторинною документацією

Инвалидность

Вторая группа.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Мета :
Стати членом команди, реалізувати професійні здібності, самореалізуватися та отримати належним чином оплачувану роботу юриста.

Освіта :
•2011 рік закінчила Класичний приватний університету міста Запоріжжя, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста;
•2010 рік закінчила Класичний приватний університету міста Запоріжжя, отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Право» та здобула кваліфікацію бакалавра з права;
Досвід роботи:

З листопада 2004 по квітень 2005 працювала помічником адвокатав «Юридичної клініки за «Програмою допомоги малозабезпеченій населенню». Придбала досвід роботи: в проведенні юридичних консультацій для населення; складанні позовів та інших процесуальних документів; у взаємодії з органами влади.
З червня 2005 по лютий 2006 працювала менеджером з кредитування в АКБ «Правекс банк». Службові обов'язки: взаємодія з клієнтами банку; укладання договорів; розробка комплексного підходу до обслуговування клієнтів з метою підвищення ефективності роботи; аналіз і структурування всієї вхідної інформації по клієнтам банків.
З березня 2006 по вересень 2008 працювала менеджером по закупівлях і продажах, бухгалтером ПП «Косенко Н.П.» Службові обов'язки: ведення податково-бухгалтерського обліку, контроль за закупівлями і збутом, презентаційна робота.
З жовтня 2008 по березень 2013 працювала інженером по стандартизації ВАТ «Запорізький завод високовольтної апаратури». Службові обов'язки: комплектація фонду нормативних документів їх реєстр та актуалізація; забезпечення структурних підрозділів підприємства нормативною документацією; проведення аудитів.
З квітня 2013 працюю головним спеціалістом Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації. Службові обов'язки: планування робочого часу керівника; організація та проведення засідань архітектурно-містобудівних рад та рад з питань будівництва в області; робота з публічними запитами та зверненнями громадян; виконання завдань Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.

З 04.2016 по 12.2019 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "Фенікс-медікал", Одеса (Торгівля засобами реабілітації)

Службові обов'язки: робота з клієнтами та базами даних, листування, робота з первинною та вторинною документацією.

Професійні навики та знання:
•Досвід роботи з складання процесуальних документів та укладання договорів, юридичні консультації громадян, взаємодія з органами влади.
•Досвідчений користувач комп’ютера.

Особисті якості:
старанність, відповідальність, цілеспрямованість, гнучкість, дипломатичність, комунікабельність, добропорядність.

Знання мов
•Українська – рідна мова;
•Російська – рідна мова;
•Англійська з словником
Інше
•Сімейний стан: одружена, маю доньку 4 років.
•Захоплення: спорт, подорожі.
•Шкідливі звички: відсутні.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: