Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 марта 2024 PRO

Оксана

Начальник відділу документообігу, канцелярії, корпоративний секретар, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу документообігу

с 11.2020 по наст. время (3 года 6 месяцев)
АТ АЙБОКС БАНК, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділу документообороту та архіву банку. Підготовка, підписання та контроль виконання організаційно - розпорядчих документів Голови Правління. Робота з поштою НБУ. Підготовка, підписання та контроль виконання Протоколів Комітетів та Комісій Банку. Робота в системі електронного документообігу.
Основні досягненн:
- впровадження системи електронного документообороту Банку;
- систематизація та створення Архіву.

Керівник туристичної компанії

с 02.2019 по наст. время (5 лет 3 месяца)
ФОП Гажала О.В., Київ (Туризм)

Обов’язки:
ведення та розширення вже існуючої бази клієнтів;
консультація туристів по телефону і в офісі;
підбір індивідуальних і групових турів;
бронювання турів;
укладання договорів, видача документів.
- ведення звітності в державні органи;
- підписання договір з туристичнимиоператорами,спаівпраця з ТО

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2016 по наст. время (7 лет 9 месяцев)
Транспортна компанія, Киев (Транспорт, логістика)

Виконання оперативної роботи по організації та виконанню пасажирських перевезень.
Підтримка і розвиток партнерських відносин з замовниками.
Контроль і виконання транспортних замовлень.
Участь у вирішення проблем, які виникають під час виконання замовлення.
Пошук клієнтів, робота з клієнтами. Погодження маршруту, вартості, підписання договорів.

Начальник відділу документобороту

с 08.2012 по 05.2016 (3 года 9 месяцев)
АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Повний цикл правового та інформаційного супроводу роботи Наглядової Ради та Правління банку: формування планів засідань, порядку денного, протоколювання засідань Правління, Наглядової Ради, узгодження/підписання протоколів доведення до Членів Правління та виконавців, ведення контролю за виконанням рішень. Ведення протоколів Дисциплінарного, Кредитного,Тарифного комітетів, узгодження, підписання та доведення до виконавців, організація контролю за виконанням рішень.
Підготовка/редагування та підписання наказів та розпоряджень Голови Правління, розпоряджень Заступників Голови Правління, доведення до виконавців та відповідальних підрозділів банку, організація системи перевірки та контролю організаційно-розпорядчих документів, що видаються в банку.
Організація роботи канцелярії, написання та впровадження нормативної бази, що регулює систему діловодства банку (Положення про відділ, Положення про порядок погодження внутрішніх нормативних та організаційно-розпорядчих документів, Інструкція з діловодства банку).
Робота з поштою НБУ.
Організація повного циклу документообороту, реєстрація вхідної/вихідної документації, наказів, розпоряджень, організація роботи архіву, відправки пошти, (Укрпошта, спецзв’язок,кур’єрські служби), організація підписки періодичної преси для підрозділів банку, складання бюджету підрозділу.

Керівник відділу документообороту

с 05.2011 по 08.2012 (1 год 3 месяца)
ПАТ "Промінвестбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи канцелярії в підпорядкуванні 2 особи оформлення та редагування наказів, розпоряджень, листів за підписом Голови Правління. Первинний розгляд вхідної кореспонденції, ведення електронної бази вхідної/вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень. Доведення організаційно-розпорядчих документів до відповідальних підрозділів банку, контроль за виконанням документів, робота з поштою НБУ.
Повний цикл правового та інформаційного супроводу роботи Правління банку : формування планів засідань, порядку денного, протоколювання засідань Правління, узгодження/підписання протоколів доведення до Членів Правління та виконавців, ведення контролю за виконанням рішень.

Методист вищої категорії, завідуюча сектором управління навчальних закладів.

с 09.2009 по 05.2011 (1 год 8 месяцев)
Інститут інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, Киев (Освіта, наука)

Посадові обов’язки: методичне супроводження процесу впровадження інноваційних технологій в систему освіти,написання методичних рекомендацій для працівників загальноосвітніх навчальних закладів

Методист, викладач кафедри управління персоналом

с 02.2006 по 09.2009 (3 года 7 месяцев)
Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, Белая Церковь (Освіта, наука)

організація підвищення кваліфікації директорів шкіл та заступників директорів шкіл та заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи (проведення курсів підвищення кваліфікації, написання навчальних програм, планів для підвищення кваліфікації), викладацька діяльність у сфері управління персоналом теми лекцій : «Управлінська культура керівника навчального закладу», «Педагогічна культура», «Корпоративна культура», «Психологічний мікроклімат в колективі».

Вчитель історії і права, заступник директора з виховної роботи

с 08.2002 по 02.2006 (3 года 6 месяцев)
Гайворонська ЗОШ І-ІІІ ст, Київська область (Освіта, наука)

Образование

НПУ ім. Драгоманова

Історичний факультет, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)

.

Дополнительное образование и сертификаты

1.2012 рік – тренінг «Ефективне управління персоналом» в Центрі розвитку, навчання і мотивації персоналу АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ».

2012

Семінар «Ведення діловодства в установах, організаціях.

2012

Курс навчання «Управління персоналом» для викладачів менеджменту, захистила роботу на тему: «Психологічний мікроклімат в колекти

2 місяці 2008 рік

Знания и навыки

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: