Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 октября 2018 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, 9 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Луцк, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар, оператор комп’ютерного набору, завідувач канцелярією

с 09.1998 по 10.2018 (20 лет 1 месяц)
Луцька спеціалізована школа № 5, Луцьк (Освіта, наука)

• Робота з оргтехнікою
• Діловодство і документообіг
• Своєчасна обробка паперової та електронної кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставка за призначенням
• Контроль над термінами виконання документів та їх правильним оформленням
• Реєстрація, облік, зберігання та передача до відповідних структурних підрозділів документів, в тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання
• Контроль над правильним формуванням, зберіганням і своєчасною здачею справ в архів
• Забезпечення відповідного режиму доступу до документів та використання інформації, що міститься в них
• Забезпечення працівників необхідними інструктивними і довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці

Образование

Луцька спеціалізована школа № 5

Луцьк
Среднее, с 1997 по 1998 (9 месяцев)

Волинське училище культури і мистецтв

Народний відділ, хоровий відділ, Луцьк
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (2 года 9 месяцев)

незакінчена

Луцька середня школа № 9

Луцьк
Среднее, с 1989 по 1994 (4 года 9 месяцев)

Луцька гімназія № 21

Луцьк
Среднее, с 1986 по 1989 (2 года 11 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Харківський фінансово-економічний інститут, спеціалізований курс "Кадрове діловодство", "Офіс-менеджер"

2007, 5 місяців

Луцька спеціалізована школа № 5, оператор комп'ютерного набору

2003, 1 рік

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Веб-браузери Проведення презентацій

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

20 років досвіду роботи у сфері діловодства, з них 13 років завідувачем канцелярією.
Самостійне та дуже швидке оволодіння оргтехнікою та необхідними для роботи програмами.
Самостійне впровадження електронного документообігу в освітніх установах.
Досвід роботи з паперовим і електронним документообігом.

Ключові компетенції:
• Великий досвід у веденні документації.
• Досвід в написанні текстів, створення навчальних і довідкових матеріалів
• Висока грамотність, володіння російською та українською мовами на відповідному рівні
• Високий рівень володіння пакетом Microsoft Office
• Верстка, вичитка документів і статей будь-якої складності
• Уміння працювати з великими обсягами інформації
• Висока швидкість набору тексту (> 400 знаків в хвилину)

Похожие кандидаты

Помічник керівника
Удаленно

Administrative, Personal Assistant, Office Manager
28000 грн, Удаленно

Помощник руководителя
7000 грн, Киев, Удаленно

Офіс-менеджер
Удаленно

Personal assistant
Удаленно

Асистент керівника
Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: