Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 июня 2017 PRO

Ольга

Помічник керівника, асистент директора, секретар

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар, особистий помічник керівника

с 11.2016 по 06.2017 (7 месяцев)
ТОВ "ЛНК, Київ (Енергетика)

-ведення протоколів та контроль за їх виконанням;
-написання листів;
-підготовка конкурсної документації для участі підприємства у тендері;
- складання наказів з кадрової роботи та виробничої необхідності підприємства;
-виконання особистих доручень керівника;
-організація відряджень (візова підтримка, купівля авіаквитків, бронювання готелів);
-обробка вхідної та вихідної кореспонденції, реєстрація/пере адресація пошти, робота з кур’єрським службами, сканування та відправлення документів.
-зустріч та прийом відвідувачів;
-обробка вхідних дзвінків (прийом, розподілення телефонних дзвінків, відправка факсимільних повідомлень)
-пошук необхідної інформації в Інтернеті.
-адміністрування офісу (забезпечення життєдіяльності офісу, роботи оргтехніки, замовлення канцелярських і господарських товарів, води, координування роботи прибиральниці, системних адміністраторів, забезпечення порядку в офісі, закупівлі продуктів, контроль оплати рахунків, замовлення візиток, вирішення поточних питань адміністративно господарського характеру: усунення поломок, виклик майстрів і т.д.);
-підбір персоналу (частково, первинний відбір резюме);
-робота з нормативними документами, необхідними для господарської діяльності компанії;
-ведення документообігу компанії;
-перевірка договорів, доповнень до договорів;
-досвід роботи з іноземними інвесторами;
-організація побуту оперативних співробітників на об'єктах;
-вирішення організаційних та адміністративних питань.

Помічник керівника, секретар

с 12.2015 по 12.2016 (1 год)
Департамент транспортної інфраструктури, Київ (Транспорт, логістика)

-підготовка доповідей та виступів на сесіях Київської міської ради та постійних комісіях Київської міської ради;
-підготовка аналітичних і довідкових матеріалів;
-організація взаємодії з міністерствами, державними комітетами та центральними органами виконавчої влади, комісіями Київської міської ради у межах повноважень;
-ведення протоколів та контроль за їх виконанням;
-контроль та супроводження погодження випуску розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
-контроль виконавської дисципліни у департаменті.

Керівник виборчого штабу

с 07.2015 по 11.2015 (4 месяца)
Виборчий штаб, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- контроль реалізації проектів;
- контроль та координація роботи наметової кампанії кандидата;
- координація роботи виборчого штабу;
- контроль та координація проведення агітаційної роботи на території виборчого округу;
- організація взаємодії з районним та центральним виборчими штабами;
- організація зустрічей кандидата в депутати з виборцями;
- прийом громадян;
- організація та контроль робочого дня кандидата в депутати;
- замовлення агітаційної продукції (листівки, газети, білборди);
- підготовка звітів та аналітичних записок;
- підготовка документів до ТВК;
- підбір працівників виборчого штабу та агітаторів;
- контроль та координація роботи офіційних спостерігачів.

Помічник депутата

с 12.2014 по 05.2015 (5 месяцев)
Київська міська рада, Київ (Державні організації)

-підготовка проектів рішень, аналітичних і довідкових матеріалів;
-підготовка депутатських звернень і запитів та контроль за їх виконанням;
-координація роботи громадської приймальні;
-організація взаємодії з міністерствами, державними комітетами та центральними органами виконавчої влади, комісіями Київської міської ради у межах повноважень депутата;
-організація та участь у «круглих столах», засіданнях, конференціях, прийом та консультації громадян;
-робота з виборцями;
-організація та контроль робочого дня депутата;
-виконання особистих доручень керівника;
- організація відряджень (візова підтримка, купівля авіа-квитків, бронювання готелів);
-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- прийом відвідувачів;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків.

Юрист

с 01.2013 по 12.2014 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "Зігзабур" (Видавництво, поліграфія)

-оформлення та реєстрація авторського права;
-оформлення документації для отримання міжнародного стандартного номера книги (ISBN) в Україні;
-підготовка та подача звітності про випуск книжкової продукції (щоквартально).

Помічник проект-менеджера.

с 10.2010 по 01.2013 (2 года 3 месяца)
DEVELOPMENT COMPANY, Київ (Нерухомість)

-здача в експлуатацію об’єктів завершеного будівництва;
-узаконення самовільно збудованих об’єктів;
-супроводження та розвиток проектів по будівництву мансард;
-супроводження проектів по переплануванню, реконструкції, капітальному ремонту приміщень;
-отримання вихідних даних та дозвільної документації на початок виконання будівельних робіт;
-робота з державними установами та організаціями щодо отримання документації на будівництво;
-проведення зустрічей і участь у переговорах із замовниками, щодо розвитку та супроводження проектів;
-робота з проектними організаціями.

Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення заступника голови Київської міської державної адміністрації

с 10.2007 по 09.2010 (2 года 11 месяцев)
Київська міська державна адміністрація (Державні організації)

- здійснення підготовчої роботи щодо проведення нарад, ділових зустрічей заступника голови Київської міської державної адміністрації;
- організація та забезпечення проведення прийому заступником голови Київської міської державної адміністрації керівників підприємств, установ, організації;
- контроль строків та якість виконання доручень, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації),
- здійснення роботи щодо підготовки проектів розпоряджень Київського міського голови, виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та рішень Київської міської ради;
- написання доповідних та звітів на Київського міського голову;
- опрацювання документів, що подавались на підпис заступнику голови Київської міської державної адміністрації;
- забезпечення вирішення усіх організаційних питань щодо участі заступника Київського міського голови у нарадах та засіданнях, що проводились іншими органами влади та стосувались закріпленої сфери діяльності;
- організація взаємодії з міністерствами, державними комітетами та іншими центральними органами виконавчої влади, комісіями Київської міської ради у межах повноважень заступника міського голови;
- перевірка і контроль роботи підпорядкованих заступнику Київської міської державної адміністрації управлінь та відділів;
- забезпечення виконання доручень заступника голови Київської міської державної адміністрації;
- розгляд дерутатських звернень, запитів правоохоронних органів.

Старший паспортитст

с 04.2004 по 09.2007 (3 года 5 месяцев)
Відділ громадянства імміграції і реєстрації фізичних осіб Вознесенського МРВ УМВС України в Миколаївській області. (Державні організації)

- оформлення тимчасової реєстрації іноземних громадян;
- оформлення тимчасової посвідки на постійне проживання в Україні іноземних громадян;
- оформлення громадянства іноземцям;
- реєстрація та зняття з реєстрації громадян України;
- оформлення паспортів для виїзду за кордон громадянам України.

Образование

Одеський юридичний інститут Харківського Національного університету внутрішніх справ України.

Правознавство, Одеса
Высшее, с 2005 по 2007 (1 год 6 месяцев)

Відкритий Міжнародний Університет розвитку людини „Україна”.

Правознавство, Миколаїв
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook The Bat! ЛІГА:ЗАКОН MS Office Picture Manager Законодавство України

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості: Пунктуальна, комунікабельна, відповідальна, стресостійка, здатна до навчання, умію працювати з великим обсягом інформації, доводити розпочате до кінця, орієнтуватись в складних ситуаціях і приймати рішення, виявляю ініціативу і творчість у роботі, маю активну життєву позицію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: