Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 PRO

Олена

Керівник відділу маркетингу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 06.2023 по 10.2023 (4 месяца)
ТОВ ПІІ "Еконія", Київ (Харчова промисловість)

Організація розробки асортиментної матриці по каналах (Must List SKU), ротація плану, підтримка впровадження (Selling Story) та моніторинг виконання: Управління розробкою асортиментної матриці за каналами, включаючи зобов'язання (Must List SKU), проведення ротації плану, надання підтримки при впровадженні та систематичний моніторинг результатів.

Розробка ТМ-програми для підтримки запуску нових SKU та їх представлення/візуалізація.

Контроль виконання функціональних обов'язків підлеглих.

Впровадження маркетингових стратегій для кожного з напрямків та брендів компанії.

Планування, організація та контроль маркетингових заходів.

Розробка та реалізація діджитал та 360 стратегій.

Планування річних та місячних бюджетів.

Планування, організація, контроль та аналіз процесу розробки та виведення нових ТМ/SKU (позицій).

Формування ціноутворення нового продукту та зміни ціноутворень щодо існуючих продуктів.

Розробка та виконання плану трейд-маркетингу відповідно до цілей продажів та маркетингу.

Розробка та впровадження BTL-заходів.

Співпраця з національними та регіональними мережами, запуск рекламних кампаній.

Національні та регіональні рекламні компанії.

Бренди: "Малятко", "Діво", "Йодо", "Аквуля".

Team lead , на час виїзду за кордон

с 03.2022 по 08.2022 (5 месяцев)
Acted, Інші країни (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Збір даних згідно анкети;
Координація польових груп під час збору даних;
Готування регулярних звітів щодо поточної діяльності;
Проводила збори спеціальних даних;
Виконувала функції координаційного центру повсякденної взаємодії з місцевими органами влади та самоврядування на районному та місцевому рівнях.

Керівник відділу маркетингу

с 06.2020 по 02.2022 (1 год 8 месяцев)
Lauffer, Київ (Харчова промисловість)

Розробка стратегії маркетингу: Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії.

Розробка плану маркетингових заходів, включаючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.

Управління бюджетом: Планування та контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами маркетингу та ініціативами, аналіз витрат та ROI.

Бренд-менеджмент: Розвиток стратегії бренду та його позиціонування.

Забезпечення проведення різних заходів, необхідних для виведення нової продукції на ринок.

Робота з пакуванням.
Робота з торговими командами.

Керівник відділу маркетингу - проектна робота

с 04.2020 по 08.2022 (2 года 4 месяца)
Freelancer «Servit» - будівельна компанія; «Столиця» - агентство нерухомості; «Олтім клінік» - медицина (діагностичні та лікувал, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

«Freelancer» (працювала віддалено / проєктно)

Посада: керівник відділу маркетингу

Обов'язки:

Управління функцією маркетингу в Компанії: стратегія, планування, бюджетування, стандарти, звітність за показниками та результатами роботи.
Організація ефективної роботи команди відділу та навчання працівників відділу.
Розробка та реалізація стратегії просування товарів та послуг Компанії на ринку України.
Розробка і впровадження маркетингових планів .
Організація комунікації та зворотного зв’язку із споживачами. Вивчення думок споживачів щодо продуктів та послуг.
Розробка пропозицій по підвищенню ефективності функції маркетингу.
Здійснювати прогнозування та аналіз конкурентної ситуації та позиціонування на ринку;
Введення новинок продукції в асортимент та здійснення актуалізації інформації на сайті компанії;
Організація семінарів та виставок, проведення екскурсій та підготовка презентацій;
Здійснювати розрахунок бюджету та аналіз витрат, детальне річне планування маркетингової діяльності;
Здійснювати запуск розсилок Viber та e-mail;
Зйомка контенту для Instagram та введення сторінок компанії;
Пошук постачальників та замовлення брендованої продукції;
Проводити роботу з зовнішньою рекламою.

окремо мед. напрямок:
• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг).

Керівник відділу маркетингу (хліб, печиво, торт) і сектору фірмової торгівлі

с 11.2017 по 04.2020 (2 года 5 месяцев)
Хлібні Інвестиції, Київ (Харчова промисловість)

Хліб і Кондитерський напрямок.
Розробка стратегії маркетингу: Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії, включаючи аналіз ринку та конкурентоспроможність.
Розробка плану маркетингових заходів: Створення детального плану маркетингових заходів, охоплюючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.
Управління бюджетом: Планування та ефективний контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами маркетингу та ініціативами, проведення аналізу витрат та оцінка ROI.
Бренд-менеджмент: Розробка та впровадження стратегії бренду, акцент на його позиціонуванні на ринку.
Відповідальність за реалізацію різноманітних заходів, спрямованих на введення нової продукції на ринок та підтримку іміджу бренду.
Розробка стратегії та принципів позиціонування торгових марок Компанії.
Співпраця з національними та регіональними мережами: Запуск рекламних кампаній національного та регіонального рівня.
Забезпечення трафіку необхідних сегментів клієнтів: Формування та реалізація маркетингових планів.
Створення політики та принципів ціноутворення.Організація та забезпечення проведення іміджевих та PR-заходів: Розробка та виконання креативної концепції просування.
Розробка фірмового стилю для флагманських магазинів компанії.Вивід нових продуктів (повний цикл): Розробка, запуск та впровадження нових товарів.Розробка та запуск нових ТМ: Створення та введення на ринок нових торгових марок.
Робота з асортиментом, АВС: Управління та аналіз асортименту продукції.
рейд маркетинг: Організація та впровадження маркетингових стратегій в роздрібних мережах.Результати: Зростання продажів бренду протягом року на 15-20%.Розробка маркетингової стратегії компанії:
Склад відділу: із 5 керуючих маркетологів на заводах + маркетологи по направленням , дизайнер, смм менеджер.

Коротко. Досягнення: розробка від ідеї до полиці ряду SKU. Відомі на полиці "Фітнес мікс" переший фітнес хліб, пандора з начинкою.

Розробка планування вигляду фірмової мережі від вигляду до асортименту. Визначення місць нових місць розташування.

Ребрендінг і слоган бренду (Якість зі смаком), від початку до оформлення, сайт компанії, розробка системи маркетингу і маркетингової стратегії, нове пакування.

Керівник відділу маркетингу

с 01.2017 по 10.2017 (9 месяцев)
Цитрус. E-ton, Одеса (Розничная торговля)

Формування та реалізація маркетингової стратегії;
Підготовка та захист маркетингового бюджету, контроль за його виконанням;
Організація та контроль роботи команди департаменту маркетингу;
Ведення аналітики ринку, проведення моніторингу діяльності конкурентів, дослідження та сегментування ринку;
Виконання KPI щодо залучення нових клієнтів, утримання повторних клієнтів;
Забезпечення операційної діяльності департаменту маркетингу з метою виконання плану продажу;

Руководитель отдела маркетинга

с 12.2015 по 04.2017 (1 год 4 месяца)
ТДВ "Экспресс Страхование" совместно с Автоцентром, Киев (Финансы, банки, страхование)

Организация и систематизация маркетинговых мероприятий как имиджевыых так и направленных на продажи.
Координация работы рекламного отдела.
Разработка фирменного стиля.
Написание расширенных брифов и технических заданий для подрядных организаций.
Разработка и проведение презентаций непосредственно направленных на разные целевые аудитории в зависимости от целей и задач продукта.
Работа с подрядными организациями (поиск, заключение договора, документооборот, координация исполнения договорных обязательств,
контроль качества и соответствия ТЗ)

Контроль качества дизайна и соответствия подачи макетов, POS материалов, согласно поставленным задачам ,световые панели, шелфтокеры, воблеры, ценники, стопперы, промо-стойки, диспенсеры, упаковка, постеры, журнальные макеты и многое другое.
Организация и проведение мероприятий - открытие автосалона .
Разработка маркетинговой стратегии с планированием, органичным внедрением и поэтапным вводом
Анализ маркетинговых кампаний конкурентов, барьеры, инсайты, возможность их апгрейда и внедрения
Организация фото/видео съемок
Управление процессом позитивного продвижения бренда.
Опыт продвижения бренда, разработки бренд коммуникаций

Руководитель отдела маркетинга

с 12.2013 по 04.2017 (3 года 4 месяца)
Автоцентр на Московском– Mercedes –Benz, Opel, Chevrolet, ZAZ, Chery, Ducati, Kia., Киев (Автобизнес и автосервис)

Автоцентр - Mercedes -Benz
Разработка и внедрение корпоративных стандартов в компании.
Анализ деятельности конкурентов в отрасли.
Медиа планирование и реализация рекламных кампаний согласно установленным KPI с дальнейшей аналитикой эффективности
Составление квартальных и годовых маркетинговых планов .
Ведение Google Adwords, Yandex Direct - самостоятельно.
Анализ посещаемости сайта с помощю Google Analytics, Yandex Metrika.
Работа с соц.сетями;
Рассылка пресс-релизов;
Разработка концепции и плана реализацииPR и рекламных специальных проектов;
составление рекламного бюджета;
разработка полиграфии;
Координация взаимодействия со средствами массовой информации и общественными/государственными организациями.
вирусная реклама.
SMM, Google AdWords, SEO
Ведения баз данных

Маркетолог

с 10.2008 по 11.2013 (5 лет 1 месяц)
Европа Авто, Итал Моторс, Київ (Автобизнес и автосервис)

•Разработка, внедрение и реализация маркетинговой стратегии компании.
•Работа с аутсорсинговыми агентствами (медиа, PR и digital)
•Планирование и контроль бюджета на маркетинг: планирование бюджета на период, разработка активностей по всем элементам продвижения. Осуществление систематического контроля и анализа эффективности расходования средств.
•Разработка и координация PR- мероприятий, планирование рекламы в СМИ.
•Разработка и изготовление POS-материалов
•Анализ рынка, конкурентный анализ
•Анализ продаж
•Формирование позиционирования бренда
•Организация и внедрение кобрендинговых проектов
•Разработка и реализации акций по стимулированию сбыта, прочих трейд-маркетинговых активностей.
•Продвижение в интерне.те (соц.сети, форумы), работа с сайтами компании.http://[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)#!/Evropaavto идругие
•Взаимодействие с производителями POS материалов, рекламно-полиграфической продукции.
•Организация выставок, обучающих семинаров, конференций.
•Разработка и внедрение корпоративных стандартов в компании.
•Анализ деятельности конкурентов в отрасли, отслеживание активностей, основных трендов с сферы.
•Анализ деятельности конкурентов в отрасли, отслеживание активности, разработка контрмер.
•Составление квартальных и годовых планов продаж по брендам.За времяработыработала с такими брендами: Audi (Ауди), Skoda (Шкода), AlfaRomeo (Альфа Ромео), Fiat(Фиат), Lancia(Ланчія).

Маркетолог

с 09.2007 по 10.2008 (1 год 1 месяц)
Бренд-менеджер, Маркетолог, Київ (Автобизнес и автосервис)

Основные обязанности:
• Составление медиа планов (пресса, радио, наружная реклама, Интернет)
• Проведение промо акций.
• Экспонирование автомобиля.
• Разработка медиа планов и ведения контекстной рекламы в Интернет.
• Наполнение сайта.
• Составление отчетов для представительства KIAв Украине
• Разработка проекта и контроль открытия СТО
• Оформление автосалона (изготовление баннеров, флагов и другой рекламной продукции)
• Организация PR-акций
• Поддержка имиджа компании
Ушла из компании по собственному желанию в сентябре 2008года

Образование

Полтавский экономический университет

Маркетинг, Полтава
Высшее, с 2008 по 2011 (2 года 8 месяцев)

Национальная академия МВД

Юрист, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 11 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Изучаю английский язык.

Киев - 1,5 лет

Сертификат Google Реклама

13 ноября 2019 г

Дополнительная информация

Успешный управленческим опытом: руководство отделом из 6 человек;

Формирование бизнес-модели развития продуктов: позиционирование, продвижение;


Проведение всесторонних маркетинговых исследований: качественные и количественные исследования рынка, потребителей, конкурентов;

Опыт реализации масштабных рекламных компаний;

Успешный опыт создания креативной концепции продуктов: философия бренда и ее атрибуты, обещания продукта, эмоциональные и рациональные свойства бренда;

Создание и управление PR стратегией компании: взаимодействие со СМИ, инфо-поводы, пресс-релизы, event-мероприятия;

Практический опыт разработки и реализации стратегии компании в области маркетинга и сбыта;

Позитивный опыт вывода новых продуктов на рынок и создания стратегии их развития;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: