Олена
Юрист, секретар, адміністратор, асистент керівника, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Казатин
- Готов работать:
- Бердичев, Винница, Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2880321
Опыт работы
Начальник договірного відділу
с 09.2019 по наст. время
(4 года 8 месяцев)
ВСП "Київська дирекція" АТ Укрзалізниця, Козятин (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Розробка та юридичний супровід укладення договорів;
- Здійснення правовової оцінки договорів на відповідність вимогам чинного законодавства України;
- Ведення реєстру договорів;
- Договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів в організації;
- Розгляд скарг та претензій, що надходили до установи;
- Ведення ділового листування;
- Контроль за виконанням договірних зобов'язань підприємством;
- Підготовка інформації про результати роботи;
- Внесення до бази данних відомостей по укладеним договорам (первісне внесення даних; внесення оформлених документально змін до договору, зазначення різноманітних ознак договору)
- Перспективне планування роботи відділу.
Начальник відділу по роботі з адвокатами
с 07.2015 по 09.2018
(3 года 2 месяца)
Місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Козятин (Юриспруденція)
- Надання правової допомоги з претензійної роботи, підготовка необхідних матеріалів до судових проваджень, роз’яснення статей та положень чинного законодавства, умов та порядку їх застосування;
- Здійснення правовової експертизи проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру під час їх розроблення;
- Представлення та захист правових інтересів установи у судах, державних та громадських організаціях, здійсння ведення судових справ;
- Проведення роботи з аналізу та узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, практики укладання та виконання договорів, угод, контрактів.
- Здійснення функцій з управління особовим складом відділу відповідно до законодавства України про працю.
Головний спеціаліст відділу взаємодії з науковими установами
с 07.2008 по 05.2009
(10 месяцев)
Міністерство житлово-комунального господарства України, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-Затвердження договорів про співробітництво, взаємовідносини з закладами, науковими установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами;
- Планування роботи структурного підрозділу;
- Видання у межах своїх повноважень наказів, організація контролю за їх виконанням;
- Проведення особистого прийому громадян з питань, що належали до повноважень відділу.
- Організація відповідно до функціональних завдань, покладених на відділ розробку проектів програм (розділів програм), аналітичних матеріалів, балансових розрахунків, планових показників, комплексних заходів, пропозицій
- Ведення документації(контракти, листи, договори, рахунки).
Образование
Національний юридичний університитет ім.Я.Мудрого
Господарсько-правовий, Харків
Высшее, с 2014 по 2018 (3 года 5 месяцев)
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Аграрного менеджменту, менеджмент зовнішньо- економічної діяльності, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Оператор комп’ютерного набору
2011, 5 месяцев
Бухгалтерський та податковий облік з комп’ютеризацією (1С:Бухгалтерія 8.2)
2014, 4 месяца
Базовий курс успішного закупівельника від Центру компетенції при Мінекономрозвитку
2019, 2 дні
«Продаємо в Prozorro. Практика та теорія перемоги у електронних торгах»
2019, 2 дні
Курси англійської мови,рівня В1
2019
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
• Організованість, відповідальність, доброзичливість, дисциплінованість, стресостійкість, вміння працювати з людьми.
•Висока швидкість роботи
•Відповідальність, увага до деталей
•Наявність водійського посвідчення (катег. В)
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Винница
Помічник керівника, перекладач, адміністратор, офіс-менеджер, турагент
10000 грн, Винница
Администратор, офис-менеджер, инспектор отдела кадров, помощник руководителя
Житомир
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, помічник керівника
Винница
Діловод, помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Житомир
Офіс-менеджер, оператор ПК, адміністратор, помічник керівника
Винница