Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 июля 2023 PRO

Артур

Керівник підприємства, начальник відділу, департаменту, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Manual QA engineer

с 09.2021 по наст. время (2 года 8 месяцев)
Hillel, Компьютерная школа (Образование), Харків (Компьютерная школа (Образование))

Наша команда молодих фахівців працює над створенням сайту, ідея якого допомогти тим сім'ям, у яких є діти, у продажу, купівлі та обміні дитячих речей. Я беру участь у команді ручного тестування. На даний момент проект перебуває в активній фазі розробки. Проект реалізується за підтримки ІТ-школи Hillel.

Manual QA engineer

с 07.2020 по наст. время (3 года 10 месяцев)
Info Craft, Київ (ASO)

Тестування на десктопних/мобільних платформах, тестування API. Написання тестовоі документації

Начальник відділу по роботі з орендарями

с 01.2013 по наст. время (11 лет 4 месяца)
ТОВ КПФ "КОРН ЛТД" (УкрАвто), Київ (Аренда нерухомості)

•Контроль роботи відділу
•Участь в розробці проекту та будуванні комерційних об’єктів під технічні потреби орендаря, підписання меморандумів та отримання передплат
•Ведення переговорів з потенційними орендарями
•Підготовка інформації, щодо нарахувань орендної плати для бухгалтерії для подальшого виставлення актів та рахунків Орендарям
•Проведення роботи інформаційного характеру, що забезпечує укладання договорів оренди/суборенди
•Здійснення поточного контролю за своєчасним виконанням термінів оплати оренди, інших платежів і термінів дії договорів оренди/суборенди
•Оформлення договорів оренди, а також ведення обліку документації, пов'язаної з орендою об’єктів підприємства
•Внесення змін до договорів оренди, шляхом оформлення додаткових угод, у разі змінення комерційних або інших умов
•Здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди, підтримкою орендованих і закріплених об'єктів у справному технічному стані
•Підтримка дохідної частини підприємства по закріпленій ділянці в максимально можливому розмірі
•Вчасне доведення до орендарів розпорядження керівництва підприємства
•Здійснення контролю за правильною експлуатацією орендованих об'єктів
•Здійснення обліку і аналізу послуг, наданих на ринку, доведення до керівництва про результати аналізу, внесення пропозицій по розширенню асортименту послуг наданих на ринку з метою одержання додаткових надходжень
•Робота з дебіторською заборгованістю
•Внесення договорів в програму 1С
•Підготовка бюджету відділу, визначення орендної ставки з урахуванням аналізу ринку оренди комерційної нерухомості у місті. Підготовка аналітики, щодо отримання чистого прибутку з урахуванням витрат відділу
•Узгодження протоколів, договорів у програмі 1С (документообіг)
•Підготовка фінансових звітів для керівництва та перевіряючих відділів корпорації «УкрАвто» за результатами кожного місяця
•Підготовка схем майна , що здається в оренду
•Взаємодія з технічними відділами підприємства по усуненню недоліків, що виникли в процесі експлуатації об’єктів оренди
•Разом з юридичним відділом вирішення питань, щодо оформлення дозвільної документації (пожежники, екологи, санітарно-епідеміологічна служба)
•Участь у підготовці наказів по підприємству, стосовно відділу по роботі з орендарями
•Ведення обліку комунальних послуг наданих орендарям, шляхом отримання показників лічильників, внесення даних до таблиці , виставлення рахунків. Підготовка звітів по цьому напрямку

Менеджер відділу оренди

с 06.2012 по 12.2012 (6 месяцев)
- Менеджер відділу оренди «XXI століття», Київ (ТЦ)

•Робота з поточними орендарями ТРЦ Квадрат та пошук нових
•Проведення переговорів, погодження умов
•Здача в оренду площ ТРЦ (пошук орендарів проведення переговорів, погодження комерційних умов, погодження договорів оренди, контроль за виконанням орендарями обов’язків згідно договору)
•Контроль за виконанням обов’язків згідно договору
•Ведення бази орендарів
•Підготовка реєстрів для бухгалтерії актів та рахунків орендарям
•Робота з дебіторською заборгованістю
•Допомога кирівнику відділу в аналізі даних та звітів
•Моніторинг ринку комерційної нерухомості

Менеджер відділу реклами та маркетингу

с 03.2012 по 12.2012 (9 месяцев)
ТОВ КПФ "КОРН ЛТД" (УкрАвто), Київ (Аренда нерухомості, Автомобільний бізнес)

•Ведення сайту підприємства (наповнення контенту)
•Робота по просуванню напрямків підприємства у соціальних мережах
•Розробка комплексної рекламної компанії (billboard, радіо та інші рекламні інструменти )
•Робота з партнерами по «бартеру»
•Передача в оренду рекламних площ компанії
•Укладання договорів реклами
•Внесення договорів в програмі 1С
•Робота с дебіторською заборгованістю

- Аналітик маркетингового відділу

с 10.2011 по 02.2012 (4 месяца)
ПП «Почайна», Київ (ТМ "ASKOLD")

•Збір інформації стосовно продаж , на основі яких аналізується попит
•Просування брендів (розробка концепцій та рекомендацій за допомогою яких можуть підвищитися продажі)
•Проведення маркетингові досліджень
•Складання звітів, графіків, презентацій

Образование

Академія статистики ,обліку та аудиту

Фінанси, Київ
Высшее, с 2017 по 2019 (1 год 5 месяцев)

НАСУА

Економіки та фінансів, фінанси, Київ
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

QA START UP - IT Training Center

2020, 2,5 місяців

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email HTML CSS Jira Outlook Express SQL Opera Mozilla Firefox Postman MySQL Git Google Chrome Python Fiddler UNIX Development tools Маркетинг Google Впевненість Документообіг Реклама Express REST API Менеджмент и администрирование Девелопмент Manual QA Engineer

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Маю досвід відкриття та ведення власного бізнесу «з нуля» (продуктовий магазин) від ремонту приміщення до отримання дозвільних документів та ведення бухгалтерії

Керування людьми: від 15 осіб

Практичний досвід функціонального та UI-тестування на десктопных/мобільних платформах, тестування API

Особисті якості : аналітичне мислення, вмію опрацьовувати великий обсяг інформації, вмію швидко орієнтуватись у кризових ситуаціях та самостійно приймати рішення, швидко опановую нові навички та вміння, наполегливий, комунікабельний, стресостійкий.

Хоббі : шахи, стрільба, маю спортивний розряд зі стрільби.


Маю водійське посвідчення.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: