Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024

Олена

Фахівець з документообігу, офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 04.2024 по наст. время (1 месяц)
ТОВ "Буський консервний завод", Житомир (Харчова промисловість)

Інспектор контролю якості

с 05.2019 по 09.2019 (4 месяца)
FormelD, Дебіца (Машинобудування)

Фахівець з документообігу по сумісництву інспектор відділу кадрів

с 06.2016 по 03.2019 (2 года 9 месяцев)
ТОВ "Зернопром Агро", Житомир (Сільське господарство, агробізнес)

Робота З документообігом (вхідні, вихідні, внутрішні та організаційно-розпорядчі документи);
• Контроль за станом діловодства;
• Оформлення документів у word, написання СЗ;
• Робота з ПК та оргтехнікою (висока швидкість друку);
• Підготовка документів для здачі в архів (організація роботи архіву, забезпечення збереження документів та їх оперативний пошук, складання описів справ);
• Організація життєзабезпечення офісу (Забезпечення персоналу компанії канцтоварами, господарськими товарами);
• Прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
• Ведення особистої справи працівників, внесення змін, пов'язані з трудовою діяльністю;
• Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
• Ведення записів у трудових книжках про заохочення та винагороди працівників;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням та дотриманням графіків чергових відпусток;
• Оформлення та зберігання необхідної кадрової документації;
• Складання табеля обліку робочого часу та відповідність первинним документам кадрового обліку;
• Перевірка відповідності кількості робочих годин нормам кожної категорії працівників, тривалість робочого дня;
• Розміщення вакансій в Інтернеті;
• Виконання доручень керівництва.

Оператор служби перевезення

с 08.2015 по 02.2016 (6 месяцев)
Ін-Тайм, Київ (Транспорт, логістика)

Робота у сфері обслуговування
• Прийом вантажу від клієнтів, видача вантажу, оформлення вантажу у програмі.
• Консультування клієнтів щодо послуг компанії
• Оформлення первинної документації
• Ведення необхідної звітності.

Продавец консультант

с 07.2014 по 09.2014 (2 месяца)
магазин "Побутова техніка", Коростень (Роздрібна торгівля)

надання якісної консультації щодо товару та допомоги у його виборі;
• викладення товару, оформлення цінників та рекламних акцій, проведення інвентаризацій, передпродажної та післяпродажної підготовки товару, оформлення документів, що супроводжують продаж.

Образование

Житомирський державний технологічний університет (ЖГТУ)

Факультет: Экономіки та менеджмента , Спеціальність: Менеджмент організацій та адміністрування ( бакалавр) Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ( магістр), Житомир
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Університет заснований у 1960 році,
Рівень акредитації: 4
Адреса:
10005, м. Житомир, вул. Черняховського, 103
Телефон: (0412) 24-14-22, 24-14-27, 24-14-23, 42-12-75
Факс: (0412) 24-14-22
Эл. почта: [email protected]
Сайт: www.ztu.edu.ua

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint CRM

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

ПРО МЕНЕ

Без шкідливих звичок;
Комунікабельна, активна життєва позиція
Спрямованість на результат
Стресостійкість
Прагнення до розвитку та професійного зростання
Легко навчаєма
Хобі - подорожі, читання книг.
Є водійське
посвідчення категорії «В»
Здатність переконувати, уміння спілкуватися з людьми, уміння працювати в команді, уміння планувати та організовувати свій робочий день.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: