Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 июня 2024 PRO

Юлія

HRD-спеціаліст, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Рекрутер

с 10.2023 по 01.2024 (3 месяца)
логістична компанія, Дніпро (Транспорт, логістика)

- пошук таких спеціальностей:
-водії кат.С, водії кат. СЕ, Логіст, слюсар-моторист.
- пошук, як холодний(80%), так і по вхідним заявкам( 20%).
-закриття вакансії вчасно.
-звіт.
Надалі співпрацюємо за запитом.
Скажу, що це не весь мій потенціал.
Також, я розробляю:
- картки співробітників( не плутати з посадовими інструкціями,хоча і їх можу зробити, модернізувати);
-адаптація;
-мотивація;
-тестування;
-організація зустрічі one2one( співробітник-керівник)
- знаходження болючого місця в колективі та його вирішення шляхом зручності для усіх( керівництва, працівників).
Багато розповідати можно довго, показую все на практиці.
Це була проектна робота. Не основна. У вільну годину мого часу.

HRD

с 07.2023 по наст. время (11 месяцев)
Моя компанія, Дистанційно (Краса, фітнес, спорт)

Вітаю.
Розпочну із того, що прийшовши до Компанії, усі процеси роботи були не налагоджені, десь щось працювало, але єдиної картини в цілому видно не було.
Що зробила я:
1. Розробка і презентація компанійських матеріалів разом зі складанням тестів.
2. Управління кадровими документами та профілями співробітників.
3. Забезпечення мотивації співробітників та відділу продажів.
4. Підготовка до і проведення індивідуальних зустрічей і відслідковування результатів.
5. Організація та реалізація заходів для стимулювання команди.
6. Розробка та впровадження плану адаптації та мотивації на річний та подальший період.
7. Управління бюджетом та його виконання.
8. Розробка та впровадження стратегій роботи.
9. Проведення аналізу діяльності компанії.
10. Надання психологічної підтримки
( 1 година в окремий виділений час для співробітника)
В підпорядкуванні мала рекрутера, та співпрацювати з Коучем по навчанню.

Можно ще розпитувати, але показує все на практиці.

HR-менеджер з обв'язками помічника Керівника.

с 06.2023 по 10.2023 (4 месяца)
ms-agency, Дистанційно (Дизайн)

У цій компанії- ми на проектній роботі.Він вже закінчився, тож можу спокійно приступити до нових звершень.
Інтрнет та зв'язок- є.
Пошук таких спеціалістів- Графічний Дизайнер, Проджект- менеджер, Програміст.
Усі кандидати були знайдені в дуже зжаті терміни.
Усі кандидати наразі працють у компанії і мій Керівник більше ніж задоволена моїм ставленням до роботи і саме головне -результатом. Може надати рекомендації стосовно мене та роботи.

Також можу написати першоетапні інструкції до входу компанії, Посадові інструкції та Тестові завдання для будь-якої посади, але це за додаткову плату.
Наразі, я шукаю подібну компанію, де моє безпосередня присутність в офісі не потрібна.
Працюю давно в сфері пошуку кандидатів, вміло продаю вакансію та обов'язково знаходжу спільну мову з майбутнім кандидатом.
Також проводжу співбесіди по відео-зв'язку, якщо це потрібно.
Із радістю попрацюю з Вами)

HR-менеджер

с 08.2022 по 07.2023 (11 месяцев)
машинобуд, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Вітаю!)
На цій посаді працювала відаллено у форматі за домовленістю. Є запит знайти спеціаліста, я виставляє вакансію, паралельно шукаю сама(через свої групи у соц.мережах та мессенджерах), назначаю зустріч з Керівником та по результатам отримую грошову винагороду.
Одразу скажу, що шукаю таких кандидатів, щоб не займало багато часу у Керівника на співбесіду особисту, одразу 2-3-й кандидат підходить у зазначені потреби до вакансії.
Моє спілкування з потенційним кандидатом займає приблизно 20 -25 хвилин, після чого, я даю оцінку кандидата для Керівника і назначаю зустріч.

Помощник руководителя

с 04.2021 по 04.2022 (1 год)
Рекохим, Днепр (Торговля , опт, сбыт)

На этой должности были разноплановые задачи:

-Регистрация корреспонденции (входящие/ исходящие письма);
- Звонки поставщикам (Польша);
- Холодные звонки в Польшу по приобретению и сотрудничеству с новыми контрагентами;
- Поиск и решение поставленных задач от Руководителя;
- Написание коммерческих предложений и участия в торгах с новыми контрагентами;
- Работа с почтой (@mail.) в основном с Польшей.
- Совершала прямые звонки Поставщикам (Польша)для новых заказов от нашей Фирмы;
- Немного уделяла времени написания постов с фото и видео в соц. Сетях;
- Переодически делала сбор документов для Таможни, чтобы наши машины смогли проехать без проблем и определёного процента Гос. Пошлиной;
- Поддерживала дружескую обстановку в коллективе, была связующим лицом Директора с персоналом;
- Заказ, бронь, внесение залогов за банкеты, авиа/жд билеты, гостиницы, квартиры для Командировочных по Украине, Польше;
- Периодечки делала просчёт стоимости пути в Польшу, авиа или своим авто;
- Договаривалась о встречи с нотариусом, оформлением страховой на авто, переоформлением авто в МРЕО, Страховой;
- Поиск и покупка корпоративных подарков для сотрудников;
- Работа с рекламной продукциейпродукцией;
- Наполнение сайта Пром. Юа( от регистрации фирмы до отредактированных фото и описания продукта в целом), также с Олх., и другим площадками для размещения объявлений;
- Поиск и подбор персонала с помощью сайтов подбора персонала, расклейки объявлений.

Администратор

с 08.2020 по 04.2021 (8 месяцев)
Футбольная школа, Днепр (Красота, фитнес, спорт)

Мой Директор жил в Киеве и все хозяйственные вопросы(оплата аренды, встречи с Руководством Апполо, выплата и начисление з/п- все лежало на моем плечах). Директор руководил удаленно.

Управляющий ресторана

с 08.2014 по 05.2016 (1 год 9 месяцев)
Ресторан при гостинице, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Администратор ресторана

с 09.2012 по 07.2014 (1 год 10 месяцев)
Харьков -Палас, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Официант

с 02.2010 по 07.2012 (2 года 5 месяцев)
Ресторан столица, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Было много чего.
От натереть приборы до обслуживания Гостей

Образование

Жилищно-коммунальный техникум Харьков

Гостинично-ресторанныйбизнес, Харьков
Среднее специальное, с 2010 по 2013 (2 года 9 месяцев)

Рестораны.Гостиницы.Туризм.Административные должности

Дополнительное образование и сертификаты

Бухгалтерские курсы

2019, 3 месяца

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Відкрита до нових знань.
Відповідальна, пунктуальна, люблю творчий підхід до справи.
Подобається працювати з людьми та отримувати новий досвід.

Заміжня

Розглядаю графік роботи різний:на підприємстві, дистанційно, часткову/ повну зайнятість.

Зп при повній зайнятості та фізично їздити на підприємство/офіс- не менше 40 000 грн/ місяць.
Всі інші умови-можемо обговорювати.

В пріоритеті робота поряд з домом.

Кол-центр , оріфлейм, ще в таких напрямках- поважайте себе, не дзвоніть, не гайте часу.
Усім мироного неба над головою та бережіть себе і своїх близьких.
До зустрічі )

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: