Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 27 марта 2022 PRO

Наталія

Інспектор відділу кадрів, секретар, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киверцы
Готов работать:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар

с 08.2017 по наст. время (6 лет 8 месяцев)
Ківерцівська гімназія, Ківерці (Освіта, наука)

Робота з інтернетом та електронною поштою, офісною технікою, ведення діловодства, документообіг з охорони праці та кадрів.

Секретар, інспектор з кадрів.

с 11.2004 по 05.2009 (4 года 6 месяцев)
Волинське управління ПАТ "Електро", м.Ківерці (Будівництво ліній електропередач)

Робота на комп"ютері, з документацією (вхідна,вихідна, написання проектів наказів тощо), розподілення дзвінків по міні АТС, робота з оргтехнікою (факс,ксерокс,прінтер. Допомога керівнику, оформлення відряджень. Ведення кадровоі документаціі.

Образование

Луцький інститут розвитку людини

Правознавство,юридична., Луцьк
Высшее, с 2004 по 2006 (1 год 9 месяцев)

Попередньо закінчила навчання в Коломийському коледжі права і бізнесу ( факультет "Правознавство" з 2000-2003рр.),потім продовжила здобувати вищу освіту в "Івано-Франківському інституті права,економіки і будівництва" ( 2003-2004р.р.), в зв"язку з сімейними обставинами в 2004р. перевелась в "Луцький інститут розвитку людини " ,де і отримала диплом за освітньо-кваліфікаційним рівнем - "бакалавр".

Знания и навыки

Робота з оргтехнікою

Знание языков

  • Польский — продвинутый
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Відповідальна,пунктуальна,з серйозним ставленням до роботи. Одружена ,виховую двох дітей шкільного віку.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: