Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Юлія

Менеджер з продажу (інтернет-магазин)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 02.2022 по наст. время (2 года 3 месяца)
центр зайнятості Хмельницький, Хмельницький (Державні організації)

Допомога населенню в пошуку роботи, нарахування допомоги по безробіттю відповідно чинного законодавства. Складання актів для перевірки данних. Аналіз актуальності робіт, створення графіків та таблиць для державного центру. Ведення діловодства.

Навчальний відділу постачання

с 08.2020 по 02.2022 (1 год 6 месяцев)
Аджанта, Бориспіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснювала керівництво роботою відділу постачання.
Організовувала роботу з підбору постачальників, вибору найкращих умов постачання необхідних Компанії. Вела переговори із постачальниками.
Брала участь у перевірці збереження упаковки та наявності вкладень відповідно до супровідних документів, у необхідних випадках-у складанні актів на виявлену нестачу або псування.
Контролює наявність товару на складі та своєчасне поповнення запасів. ( Постачальники по Україні)
Аналіз залишків товарів на імпортних позиціях. (АВС-аналіз). Проставлення мін/максимуму на позиції.
Створення нових позицій, редагування старих. Переоцінка та аналітика ціни у конкурентів.
Аналіз продажів по магазинам компанії та заповнення необхідними товарами магазини.

Менеджер з постачання

с 12.2018 по 05.2021 (2 года 5 месяцев)
Агросвіт, Харьків (Сільське господарство, агробізнес)

1. Забезпечення наявність товару за своїми товарними групами в оптимальній кількості і асортименті.
2. Ведення пошук постачальників, вивчення нових пропозиціц від постачальників, підготовка для керівництва обґрунтованих пропозицій про залучення нових постачальників.
3. Проведення переговорів з постачальниками і погодження умови поставки.
4.Складання замовлень постачальникам.
5. Відстеження виконання замовлень.
6.Забезпечувати документальне оформлення угод.
7. Визначати види товару, які необхідно внести в асортимент або вивести з асортименту зважаючи безперспективності.
8 .Контроль якості товару при завантаженні і вивантаженні.
9. Забезпечувати постійну наявність товарів підвищеного попиту, регулярно проводити моніторинг наявності та продажів по товарах підвищеного попиту з метою недопущення появи їх дефіциту.
10. Забезпечувати відділи та служби компанії всією необхідною інформацією про товари.
11. Консультувати продавців, а при необхідності - покупців по своїй товарній групі.
12. Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Администратор магазину

с 04.2014 по 02.2015 (10 месяцев)
Ретекс, Хмельницький (продаж брендового одягу)

організація і управління бізнес-процесами магазину з метою збільшення продажів; організація , контроль і управління роботою персоналу магазину; щоденне ведення звітності; взаємодія з покупцями , забезпечення високого рівня сервісу; Прийом товару, оцінка товару; відкриття / закриття магазину; корекція викладення товару в торговому залі, оптимізація продажів.

Менеджер з продажу + менеджер по закупкам

с 10.2013 по 03.2014 (5 месяцев)
Чудоострів, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

активні продажі продукції по моїй території , контролювання дебету, вирішення конфліктних ситуацій , розширення асортименту товарів в магазинах , розвиток клієнтської бази, створення поворотних накладних , технічна та інформаційна консультація клієнтів , ведення документообігу, робота в 1С , ведення каси + поиск поставщиков, заказ товара на склад, анализ конкурентов

Помічник менеджера (оператор)

с 05.2009 по 10.2013 (4 года 5 месяцев)
ПП Електромайстер, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

обдзвон клієнтів по призначеному маршруту і прийняття замовлень , створення маршрутного листа для водія, створення накладних на повернення товару, ведення документообігу, робота в 1С, ведення каси.

Образование

Хмельницький інститут соціальних технологій

Психологія, Хмельницький
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

Эвропейский университет, Львівська філія

Менеджмент ЗЕД, Львів
Высшее, с 2009 по 2015 (5 лет 5 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access 1С:Підприємство КУБ

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

- Маю високий рівень самомотивації і самоорганизованности ;
- Люблю працювати на максимальний результат ;
- Вмію правильно розставляти пріоритети і нести відповідальність за прийняті рішення ;
- Комунікабельний, енергійний , врівноважений ;
- Вмію працювати в команді ;
- Швидко освоюю нові знання та навички ;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: