Резюме от 16 октября 2018

Ковальчук Татьяна Ивановна

Специалист по персоналу, 11 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
41 год
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Ковальчук Тетяна Іванівна
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу,
повна зайнятість

Дата народження: 21 січня 1977

Місто: Вінниця
Контактна інформація
Адреса: м. Вінниця, вул. Келецька, 122/68
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета
Використовувати набуті раніше знання та досвід, реалізовувати себе, як спеціаліста з високою функціональністю для роботодавця. Постійно вдосконалюватись, вчитися та підвищувати свій професійний рівень та кваліфікацію.
Досвід роботи
Старший інспектор з кадрів
з 13.11.2006 по 30.11.2012 (6 років) - Вінницький обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер (медицина)
Інспектор з кадрів
з 11.03.2013 по теперішній час – ПрАТ «Вінницяпобутхім» (хімічна промисловість)
Освіта
Вища
з 01.09.1994 року по 05.07.1999 року - Вінницький національний технічний університет, факультет «Електроенергетика та електромеханіка», інженер-електрик, м. Вінниця.
Професійні навички
1. Відбір кандидатів на заміщення вакантних посад.
2. Оформлення: прийому, переміщення, звільнення та надання відпусток працівникам.
3. Оформлення документів з кадрової роботи, ведення військового обліку і бронювання військовозобов`язаних співробітників та звітності з військового обліку.
4. Ведення обліку особового складу, видача довідок співробітникам.
5. Оформлення листків тимчасової непрацездатності.
6. Ведення, зберігання особових справ і трудових книжок.
7. Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам.
8. Ведення звітності з кадрового забезпечення.
9. Ведення табелів робочого часу.
10. Здійснення контролю за станом трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, проведення службових розслідувань та застосування заходів дисциплінарного впливу, ведення відповідного обліку.
11. Ведення встановленої звітньо-облікової документації, підготовка в установлені терміни статистичної звітності з кадрових питань.
12. Контроль за оформленням та дотриманням графіків відпусток у підрозділах установи.
13. Підготовка документації для заохочення та нагородження працівників, ведення відповідного обліку.
14. Вивчення професійної та моральної якості працівників для формування резерву на заміщення посад начальників структурних підрозділів.
15. Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням КЗпП України та інших нормативно-правових актів про зайнятість, соціальний захист населення та інше.
Навики роботи з комп'ютером
Маю навички роботи з ПК та периферією.
Знання мов
Українська - вільно. Російська — вільно. Англійська — зі словником.
Додаткова інформація
Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Вміння працювати самостійно та в колективі. Вміння самостійно приймати рішення та нести відповідальність за них. Порядність, емоційна стабільність, маю ділові та організаційні навички.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: