Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 PRO

Тетяна

Менеджер-адміністратор ресторану, кавʼярні, пекарні, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор ресторану

с 07.2023 по 04.2024 (9 месяцев)
Реберня "На Вогні" Черкаси, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

с 04.2018 по 04.2019 (1 год)
ГРК «Апельсин», Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор

с 05.2016 по 01.2017 (8 месяцев)
Ресторан Форест, Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор ресторану

с 05.2014 по 03.2015 (10 месяцев)
сеть ресторанов Наша карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

с 09.2012 по 12.2015 (3 года 3 месяца)
ГРК Апельсин, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

с 02.2010 по 08.2011 (1 год 6 месяцев)
Р-н Ришелье Наша Карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший офіціант

с 12.2004 по 12.2009 (5 лет)
Р- н Велес, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

ЧДТУ

Международная экономика, Черкассы
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 10 месяцев)

Знания и навыки

Знання своєї справи. Комунікабельність

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

-Проведення співбесід та стажування працівників;
-збір документів працівника для оформлення (паспорт, ІПН, медична книжка, трудова книжка);
-Оцінка ефективності та роботи працівників;
-Нарахування заробітної плати працівникам відповідно до відпрацьованих годин.
-Контроль роботи закладу;
-Контроль за дотриманням рецептури заготовок;
-Дотримання рецептури кінцевого продукту згідно технологічної карти;
-Контроль за списанням/втратами продукції під час виробництва.
-Замовлення та контроль продукції:
-Своєчасна подача заявки на замовлення товару через постачальника чи закупщику;
-Прийом товару в заклад перевірка якості, термінів придатності, якість пакування, тощо;
-Проведення вибіркових та повних інвентаризацій. Складання акту інвентаризації.
-Управління та контроль:
-Створення та контроль графіку роботи для працівників закладу;
-Виконання поставлених планів продажів та КРІ;
-Контроль за досягненням «критичного» рівня залишків товарних запасів на складі;
-Відсутність негативних залишків товарних запасів в системі обліку;
Контроль за наявністю та якістю готової продукції на видачі;
-Прийом/передача зміни між працівниками, касовий контроль.
-Дотримання стандартів роботи ресторану;
-Відсутність простою роботи ресторану;
-Своєчасність виявлення та повідомлення технічних проблем із обладнанням в закладі;
-Ввічливість та етикет працівників у роботі із покупцями;
-Контроль за зовнішнім виглядом працівника.
-Контроль та дотримання співробітниками санітарних вимог:
-Контроль за зберіганням готової продукції та товарних запасів на складі: термін придатності, наявність стікерів тощо;
-Чистота ресторану: зал, бар, туалет тощо.
-Аналіз та оцінка відгуків відвідувачів.
-Прийняття необхідних дій та заходів для усунення причини негативних відгуків.
Безпосередньо не була керівником в закладі , але маю великий досвід і виконувала не тільки обовʼязки адміністратора, тому буду впевненим і цілеспрямованим керівником будь-якого закладу.
Вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: