Тетяна
Менеджер-адміністратор ресторану, кавʼярні, пекарні, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2957550
Опыт работы
Адміністратор ресторану
с 07.2023 по 04.2024
(9 месяцев)
Реберня "На Вогні" Черкаси, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор
с 04.2018 по 04.2019
(1 год)
ГРК «Апельсин», Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)
Адміністратор
с 05.2016 по 01.2017
(8 месяцев)
Ресторан Форест, Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)
Адміністратор ресторану
с 05.2014 по 03.2015
(10 месяцев)
сеть ресторанов Наша карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор ресторану
с 09.2012 по 12.2015
(3 года 3 месяца)
ГРК Апельсин, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор ресторану
с 02.2010 по 08.2011
(1 год 6 месяцев)
Р-н Ришелье Наша Карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Старший офіціант
с 12.2004 по 12.2009
(5 лет)
Р- н Велес, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)
Образование
ЧДТУ
Международная экономика, Черкассы
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 10 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
-Проведення співбесід та стажування працівників;
-збір документів працівника для оформлення (паспорт, ІПН, медична книжка, трудова книжка);
-Оцінка ефективності та роботи працівників;
-Нарахування заробітної плати працівникам відповідно до відпрацьованих годин.
-Контроль роботи закладу;
-Контроль за дотриманням рецептури заготовок;
-Дотримання рецептури кінцевого продукту згідно технологічної карти;
-Контроль за списанням/втратами продукції під час виробництва.
-Замовлення та контроль продукції:
-Своєчасна подача заявки на замовлення товару через постачальника чи закупщику;
-Прийом товару в заклад перевірка якості, термінів придатності, якість пакування, тощо;
-Проведення вибіркових та повних інвентаризацій. Складання акту інвентаризації.
-Управління та контроль:
-Створення та контроль графіку роботи для працівників закладу;
-Виконання поставлених планів продажів та КРІ;
-Контроль за досягненням «критичного» рівня залишків товарних запасів на складі;
-Відсутність негативних залишків товарних запасів в системі обліку;
Контроль за наявністю та якістю готової продукції на видачі;
-Прийом/передача зміни між працівниками, касовий контроль.
-Дотримання стандартів роботи ресторану;
-Відсутність простою роботи ресторану;
-Своєчасність виявлення та повідомлення технічних проблем із обладнанням в закладі;
-Ввічливість та етикет працівників у роботі із покупцями;
-Контроль за зовнішнім виглядом працівника.
-Контроль та дотримання співробітниками санітарних вимог:
-Контроль за зберіганням готової продукції та товарних запасів на складі: термін придатності, наявність стікерів тощо;
-Чистота ресторану: зал, бар, туалет тощо.
-Аналіз та оцінка відгуків відвідувачів.
-Прийняття необхідних дій та заходів для усунення причини негативних відгуків.
Безпосередньо не була керівником в закладі , але маю великий досвід і виконувала не тільки обовʼязки адміністратора, тому буду впевненим і цілеспрямованим керівником будь-якого закладу.
Вміння працювати в команді та мотивувати персонал;
Похожие кандидаты
Провідний консультант, менеджер проєктів, керуючий мережею ресторанів, кафе (ресторанний консалтинг)
Черкассы, Винница
,
еще 8 городов
Бар-менеджер, бармен, администратор
25000 грн, Черкассы, Киев
,
еще 2 города
Менеджер по работе с персоналом, директор ресторана, администратор
12000 грн, Черкассы
Бармен, бар-менеджер, управляющий (барный консалтинг)
Черкассы, Киев
Менеджер, продавець-консультант, бариста, адміністратор
Черкассы