Резюме от 24 июня 2021 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2995611/

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів, 12 000 грн

Неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Юрисконсульт

с 11.2016 по наст. время (4 года 9 месяцев)
Торгівля, послуги

Отримання дозволів, ліцензій
Внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації, державна реєстрація ФОП;
Ведення ділової переписки;
Підготовка та подання запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів , юридична експертиза договорів, розробка проектів договорів;
Ведення договірної роботи, укладання договорів оренди, поставки тощо.

Юрисконсульт

с 08.2010 по 11.2016 (6 лет 3 месяца)
виробниче підприємство, м. Рівне (виробництво, торгівля)

Товариство з обмеженою відповідальністю (виробництво, будівництво, торгівля)
Юрисконсульт (по сумісництву – інспектор відділу кадрів)
Представництво інтересів підприємства в судових інстанціях, органах виконавчої служби та інших державних органах, отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів, внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації
Ведення ділової переписки;
Підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг, запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів та розрахунків, юридична експертиза договорів
Підготовка аналітичних матеріалів з правових питань
Підготовка та подача документів для участі у конкурсних торгах (тендерах)
Участь у впровадженні та сертифікації системи управління якістю на підприємстві відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009, проведення внутрішніх аудитів системи управляння якістю (ISO 9001:2009), звітність щодо функціонування системи управління якістю на підприємстві
Пошук, підбір персоналу, ведення кадрового обліку, розробка проектів розпоряджень, наказів, інших юридичних документів необхідних для належної роботи підприємства, складання цивільно-правових угод
Знання трудового, господарського, конституційного законодавства,кадрового діловодства.

Юрисконсульт

с 07.2002 по 09.2009 (7 лет 2 месяца)
ремонтно-будівельне підприємство, Рівне (надання спеціалізованих будівельних послуг)

Робота на підприємстві, пов’язана з веденням господарської діяльності підприємства, представництво його інтересів, консультаційна робота, правове забезпечення питань пов'язаних з застосуванням законодавства про працю.
Професійні навички:
- здатність вести ділову документацію та представляти інтереси підприємства
- пошук раціональних способів до вирішення неоднозначних питань
- здатність до швидкого реагування на інформацію, її засвоєння, та застосування
- пошук та підбір персоналу, веденням кадрового обліку, діловодства


Образование

ВДУ ім. Лесі Українки

Юридичний, правознавство, Луцьк
Высшее, с 1998 по 2004 (5 лет 10 месяцев)

Спеціальність: правознавство.
Спеціалізація: цивільно-правова
Кваліфікація: юрист


Дополнительная информация

Відповідальна, комунікабельна, вимоглива до себе та оточуючих. Відмінне володіння ПК , володіння офісною технікою, знання російської мови, англійської мови (середній рівень), наявність свідоцтва внутрішнього аудитора систем управління, посвідчення водія кат. «В», готовність до нетривалих відряджень.
Добре працюю як в команді, так і самостійно


Предложить вакансию

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: