Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Віталій

Фінансовий директор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник фінансового директора

с 12.2021 по наст. время (2 года 5 месяцев)
ТОВ "Тас Агро", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-управління ліквідністю групи компаній;
-участь у розробці фінансової стратегії групи;
-контроль над витратами групи компаній;
-участь в автоматизації бізнес-процесів компанії;
-взаємодія із банківськими, лізинговими та іншими фінансовими установами;
-організація та контроль виплат дивідендів акціонеру;
-контроль за проведенням аудиту звітності за МСФЗ стандартами зовнішніми аудиторськими компаніями;
-податкове планування та контроль;
-розробка та аналіз різних моделей;
-організація процесу бюджетування, затвердження бюджету та контроль його виконання;
-організація формування звітності (P&L, Balance, Cash flow) та їх аналіз;
-контроль та оптимізація фінансових процесів в компанії;
-участь в написанні регламентів компанії;
-надання управлінської звітності керівництву Групи;
-організація та координація роботи підпорядкованих відділів

Фінансовий директор

с 12.2015 по 12.2021 (6 лет)
ТОВ "Українські рисові системи Груп", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- впровадження управлінського та оперативного обліку холдингу «з нуля»;
- формування і стратегічне планування фінансової політики компаній холдингу;
- впровадження автоматизації 1С УПП Агро 8.3 в групі компаній та написання технічних завдань;
- податкове планування діяльності холдингу в розрізі юридичних компаній;
- робота з банками України в рамках розрахунково-касового обслуговування, кредитування та торгового фінансування (документарні акредитиви, інкасо)
- співпраця з лізинговими компаніями з питань придбання техніки у фінансовий лізинг;
- щомісячне формування управлінської звітності (P&L, Balance, Cash flow) та надання її інвестору в установлені терміни;
- управління фінансовими потоками (контроль за доходами і витратами, а також забезпечення ефективного використання ресурсів);
- побудова повноцінної системи бюджетного планування холдингу;
- контроль за зовнішньо-економічною діяльністю компаній;
- проведення фінансового аналізу проектів та розрахунок термінів окупності;
- досвід супроводження компаній нерезидентів зареєстрованих в офшорних юрисдикціях;
- формування платіжного календаря і контроль за його виконанням;
- управління фінансовою та бухгалтерською службою;
- проведення фінансово-економічного аналізу договорів компаній;
- аналіз та зниження фінансових ймовірних ризиків;
- написання регламентів та різних положень щодо регулювання діяльності холдингу;

Провідний економіст

с 07.2011 по 06.2015 (3 года 11 месяцев)
Кернел, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- оцінка та аналіз діяльності аграрних підприємств (більше 50 юридичних осіб);
- розробка, аналіз планів, прогнозів, бюджетів та аналіз фактичного їх виконання. Проведення план-факторного аналізу використання активів підприємств, доходів та витрат;
- аналіз облікової та управлінської інформації та надання рекомендацій менеджменту компанії щодо поліпшення ефективності господарських процесів;
- контроль формування фактичних витрат в рослинництві та тваринництві.
- організація проведень інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємствах;
- розробка Інструкцій, положень, регламентів, процедур з метою забезпечення та визначення правил здійснення господарських операцій;
- виїзна перевірка та аналіз господарських процесів з метою надання рекомендацій менеджменту щодо поліпшення їх ефективності;
- розробка та постановка технічних завдань по автоматизації облікових процесів в програмах 1С 7.7; 8.2 та IBM COGNOS;
- розробка інвестиційних проектів та аналіз їх реалізації;
- розробка та впровадження ефективної системи оплати праці персоналу агропідприємств;

Начальник планово-фінансового відділу

с 02.2009 по 07.2011 (2 года 5 месяцев)
Національний аграрний універстет, Київ (Вища освіта у галузі АПК)

- організація затвердження бюджету доходів і видатків, бюджету руху грошових коштів;
- аналіз управлінської інформації на надання рекомендацій керівництву щодо поліпшення ефективності господарських процесів;
- управління планово-фінансовим відділом;

Провідний економіст

с 07.2005 по 02.2009 (3 года 7 месяцев)
Національний аграрний універстет, Київ (Вища освіта у галузі АПК)

Образование

Національний аграрний університет

Економічний, економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет 3 месяца)

Кваліфікація магістр з економіки підприємства

Дополнительное образование и сертификаты

Центр бізнес технологій ТОТ (Київ, Україна), Практика фінансового контролінгу на підприємстві

2013

I-klass(Київ, Україна), Курс Microsoft Excel 2010 Поглиблений

2013

I-klass(Київ, Україна), Курс Програмування VBA в Microsoft Office Початковий рівень

2013

Hock Training (Київ, Україна), Практичні аспекти управлінського обліку при плануванні та оцінці ефективності діяльності компанії

2012

Розвиток управлінських компетенцій з метою ефективного управління (Компанія «Action Learning» )

2014

CAP/CIPA(Київ), "Фінансовий облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

2015

CAP/CIPA(Київ), "Управлінський облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

2016

Certified international professional accountant program certificate "CAP" №0018334

2017

Американо-Український міжнародний дослідницький університет "Анатомія лідерства"

2020

Фінансовий директор, Міжнародна бізнес-школа Laba

2022, 3 місяця

Знания и навыки

MS Office 1С:Підприємство 1С УВП MS Power BI Cognos IBM

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Знання та практичне застосування управлінського обліку, методології економічного та фінансового аналізу, Положень (стандартів) бухгалтерського обліку та Міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS), господарського права.

Професійні навики та досягнення:
-організація і контроль з планування та виконання бюджетів підприємств.
-досвід постановки та впровадження управлінського обліку.
-досвід прийняття нестандартних рішень з метою пошуку резервів підвищення ефективності господарських процесів і розробка заходів щодо їх реалізації.
-досвід обробки та аналізу значних об’ємів облікової та аналітичної інформації компанії - багатопрофільного холдингу.
-досвід управління персоналом.

Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді на результат, здатність швидко навчатися, здатність до швидкого / самостійного прийняття рішень, вміння адаптуватися до змін.

Водійське посвідчення:
Права категорії "В"

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: