Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2024 PRO

Олена

Керівник клієнтського сервісу, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор

с 05.2020 по 12.2021 (1 год 7 месяцев)
ТОВ ЭНІСТЕМ, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова з "0" відділу продажу, тендерного відділу та проектного відділу.
- аналіз ринку
- стратегічне планування
- формування підрозділів та подальша координація
- участь у розробці маркет-кита, основного кп
- оцінка ефективності бізнесу
- контакти з контрагентами та партнерами
- робота із системами автоматизації бізнес-процесів
- складання внутрішньої документації
- контроль та регулювання ключових показників діяльності підрозділів
- оптимізація бізнес-процесів із метою збільшення рентабельності підприємства.

Керівник проєкту

с 08.2019 по 04.2020 (8 месяцев)
SAVAsh, Ирпень (Роздрібна торгівля)

Проектна діяльність.
Запрошена, як експерт.
Термін реалізації – 9 міс.

- пошук партнерів та подальші контакти з контрагентами
- розробка та реалізації стратегії
- повне просування бренду в digital
- управління комерційною та фінансово-економічною діяльністю (звітність)
- організація та координування діяльності
- забезпечення якісної та безперебійної роботи веб-сайту інтернет-магазину
- розвиток клієнтської бази
- керування лояльністю Споживачів
- Постійний аналіз ефективності роботи інтернет-магазину;
- автоматизація та спрощення бізнес-процесів.

Керівник відділу продажу

с 10.2018 по 07.2019 (9 месяцев)
LCG, Киев (Освіта, наука)

Запрошена, як експерт.
Формат – відділ продажу "під ключ".
Термін реалізації – 8 міс.

Кадрові заходи:
- складання проф. портрета, оновлення вакансії, телефонний скринінг, написання сценарію для проведення інтерв'ю, фінальна зустріч та погодження кандидатів
- Розробка нової програми стажування з подальшим впровадженням
- написання доп.скриптів з урахуванням авторських технік продажів та методів прискорення продажу, а також самостійна перевірка ефективності скриптів.
- особисті продажі (з метою покращення якості роботи ВП)
- організація та проведення щоденних оперативок, щотижневих та щомісячних нарад щодо підбиття підсумків та постановки нових завдань на наступний період роботи
- індивідуальне та групове навчання
- прослуховування розмов + врізання з метою підстрахування новачка або доведення до максимального результату переговорів
- контроль роботи СRM-системи (вирішення проблем та усунення багів, безпосереднє спілкування з тех.підтримкою та складання ТЗ)
- розподіл лідів та контроль якості заповнення менеджерами CRM
- відстеження процесу виконання плану (run rate)
- запровадження позиції чергового менеджера з подальшим складанням індивідуального графіка з урахуванням різних часових поясів + детальне відстеження результату опрацювання цієї категорії лідів.
- внесення ряду раціоналізаторських пропозицій, що прямо вплинули на збільшення обсягу продажів (поява автооплат, скорочення циклу операції з 2 тиж., до 2-3 днів максимум)
- підвищення особистого порога угоди менеджера з 80 у.о. до 780
- збільшення середнього чека в ВП з ​​900 у.о. до 1190
- виведення та закріплення менеджера на рівень продажів – від 25 тис. до 40 тис у.о. і більше.
- розробка KPI для аналітики продажу та оцінки ефективності співробітників
- успішний вихід на новий ринок (США, ОАЕ, Європа), за рахунок не тільки додавання трафіку, а й видозміненого стилю продажу

Результат супроводу проекту у цифрах: приріст прибутку за 8 міс., становив понад 148,4%.

Керівник рекламного відділу

с 06.2017 по 03.2018 (9 месяцев)
ПрАТ "Радиокомпания "ГАЛА", Киев (ЗМІ, медіа)

https://krainafm.com.ua/

- підбір персоналу (проведення групових співбесід, тестування, адаптація)
- розробка системи мотивації
- написання та успішне впровадження скриптів (додзвони/зустрічі-75%/40%)
- визначення kpi та контроль над виконанням
- систематична діагностика якості роботи персоналу
- Вихід «в поля». Активне залучення та супровід VIP-клієнтів
- вивчення ключових медіахолдингів (тілі та радіо) + аналіз тенденцій та проведення моніторингу діяльності конкурентів
- пошук клієнтської бази для залучення нових рекламодавців
- створення нової презентації радіостанції та існуючих проектів
- особисті продажі (з метою покращення якості роботи ВП)

- організація зв'язку з діловими партнерами, збирання необхідної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення продукту (контенту)
- регулярна взаємодія із сторонніми особами та організаціями, які задіяні на різних етапах роботи відділу реклами: рекламні агенції, PR-агентства, компанії, які проводять маркетингові та соціальні дослідження, представники різних каналів реклами
- підвищення рівня популярності продукту та лояльності до бренду
- оцінка ефективності проведених маркетингових заходів та звітність
- розробка та коригування рекламних матеріалів (аудіоролики, поліграфія)
- медіапланування
- робота з дебіторською заборгованістю
- складання звітності відповідно до виконаних завдань та досягнутих показників.

Керівник відділу роботи з VIP-клієнтами

с 05.2016 по 12.2016 (7 месяцев)
ТОВ Open Solution, Киев (IT)

http://open-solution.com.ua
Проектна діяльність.
Відділ продажів "під ключ".
Термін реалізації – 6 міс.
- створення та впровадження нової 3-рівневої структури
- Збільшення штату співробітників у 4 рази всього за 3 міс. (За підсумками проведеної роботи в прямому підпорядкуванні 12 чол.)
- розподіл проектів між менеджерами з метою покращення якості обслуговування
- пошук персоналу та проведення співбесід (індивідуальних та групових), узгодження кандидатів відповідно до власноручно складеного проф.портрета
- розробка нової програми стажування та застосування її на практиці з наступною атестацією співробітників
- Складання характеристики на кожного співробітника з урахуванням рекомендацій
- написання посадових інструкцій (відповідно до категорії менеджера)
- Розробка бізнес-процесів для відділу продажів відповідно до стратегії розвитку компанії.
- Написання скриптів
- управління та координація (постановка завдань, оцінка, мотивація).
- робота із ключовими клієнтами (чат, e-mail, телефон).
- стратегічне планування продажів послуг та утримання клієнтів.
- Виведення та закріплення менеджера на рівень - 100 000 у.о. и більше.
- розробка KPI для аналітики продажу та ефективності співробітників.
- Постановка ТЗ розробникам CRM системи на доопрацювання та налаштування системи + контроль впровадження
- підготовка та ведення звітності з продажу.

Результат супроводу проекту у цифрах: приріст прибутку за 6 міс., становив понад 57%.

Бренд-менеджер/Project manager

с 09.2015 по наст. время (8 лет 9 месяцев)
Born to Eat, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- проведення регулярних досліджень іміджу компанії.
- аналіз конкурентів, трендів, новинок, ринку в цілому.
- управління асортиментом послуг, участь у ціноутворенні.
- розробка стратегій розвитку бренду.
- організація та проведення різних маркетингових заходів (рекламних кампаній, презентацій).
- проведення особистих зустрічей з виробниками та постачальниками.
- комунікація з менеджерами (навчання, тренінги, консультації, презентації).

Керівник проєкту

с 06.2015 по 01.2018 (2 года 7 месяцев)
ТОВ Царське, Усть-Донецкий (Готельно-ресторанний бізнес)

Стартап

- передпроектне дослідження
- підготовка та подання документів необхідних для реєстрації.
- неймінг, брендінг.
- розробка корпоративних регламентів, інструкцій.
- проведення бізнес-тренінгів та консультування учасників проекту з питань подальшого розвитку бізнесу, зокрема використання певних інструментів у напрямку digital-marketing.
- складання звітності про виконану роботу.
- віддалений супровід проекту.

Супервайзер / керівник групи (call-center)

с 05.2014 по 05.2015 (1 год)
ТОВ Джобмакс, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Управління групою - від 12 чол.

- контроль за рівнем продажів у групі
- виведення та закріплення менеджера на рівень - 100 000 і більше
- проведення загальних та індивідуальних тренінгів.
- активне залучення нових, особистих клієнтів та пролонгація чинних договорів
- утримання проблемних клієнтів
- навчання технікам (продаж пакетів, моментальний продаж, великі угоди)
- КЛН (знання продуктової лінійки, тарифів, етапів продажу та технік приєднання)
- навчання роботі в CRM (робота з фільтрами, визначення пріоритету продзвону, правила написання коментарів)
- моніторинг бази + повідомлення про прострочення
- розподіл лідів залежно від категорії менеджера
- визначення дзеркала робочого дня менеджерів (час на обіді, паузи, рахунки/заявки, дзвінки)
- планування продажів: клієнти у роботі / ймовірність укладання угоди (у % співвідношенні) - звіт на поч. кожного місяця.
- технічна підтримка: проблемні моменти у роботі з CRM с системою та АТС
Oktel.
робота з корпоративними обліковими записами (Gmail, Skype)
- комунікація з менеджерами: перенаправлення запитів, розміщення в соц.мережах, узгодження знижок, термінів, інд. МПП (підготовка до важливих переговорів)
- контроль за виконанням індивідуального плану МПП та плану ВП.


http://kiev.careerist.ru/

- аналіз ринку та збір інформації про клієнтів
- робота із замовником: виявлення вимог клієнта та презентація послуг
- робота із запереченнями клієнтів
- переговори про ціну та вартість, контроль отримання послуги покупцем
- обговорення умов договору та укладання угоди, оформлення супутньої документації
- підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки
- активне залучення нових партнерів
- щомісячний/щоквартальний звіт та контроль своїх показників продажу, % виконання плану (робота з CRM-системою та АТС Oktell).

Спеціаліст з кредитування малого та середнього бізнесу (МСБ)

с 06.2013 по 03.2014 (9 месяцев)
ЗАТ Банк Первомайський, Шахты (Фінанси, банки, страхування)

http://www.1mbank.ru/jobs

- активне залучення клієнтів (вихід у поля)
- Презентація продуктової лінійки (ведення переговорів на рівні ЛПР)
- збір та аналіз документів з чинного бізнесу
- Оцінка кредитоспроможності потенційного позичальника
- Проведення фінансово-економічного аналізу стану бізнесу з наступним винесенням заявки на розгляд кредитним комітетом
- робота із заставами, резервами
- Проведення моніторингу застави
- Контроль погашення кредитів
- робота із простроченою заборгованістю
- складання звітів.

Керівник відділу телемаркетингу

с 12.2011 по 05.2013 (1 год 5 месяцев)
Rocket Business, Ростов-на-Дону (IT)

Досвід управління групою - від 3 чол.
- Проведення співбесід;
- підписання внутрішніх документів та угод
- Складання планів, прогнозів для відділу
- Навчання нових співробітників, проведення атестації за підсумками навчання, проведення пост тренінгів для менеджерів відділу телемаркетингу не рідше 1 разу на тиждень
- Забезпечення взаємозв'язку колективу з іншими підрозділами компанії
- розробка методик пошуку клієнтів, планування роботи з клієнтами, складання скриптів
- ведення та підтримка бази даних встановленого зразка
- Складання звітів, складання прогнозів подальшого розвитку клієнтської бази
- координація та коригування роботи персоналу
- організація взаємозамінності працівників
- управління конфліктними ситуаціями всередині колективу
- Оцінка якості роботи кожного співробітника, раціональне використання робочого часу
- прослуховування та оцінка дзвінків, спостереження за професійною поведінкою
- підготовка звітів про якість робіт та про виконані обсягів.

Образование

Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана

Юридический/правоведение, Киев
Высшее, с 2004 по 2008 (3 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Михайло Дашкієв. ЮНІТИ.

2020, 2 міс.

БМ. Маркетинг.

2017, 1 міс.

Cibermarketing

2023, в процесі...

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Email Outlook Express MS Access CRM Opera Mozilla Firefox Управление персоналом Linux Графические редакторы Обучение персонала Проведение презентаций АТС Binotel Google Прямые продажи Продажи B2B Oktell Холодные продажи Mozilla Thunderbird Графический дизайн Составление коммерческих предложений ACDSee ACDSee Pro Acronis Acronis Disk Director Express Tor Browser АТС Поиск и привлечение клиентов Подготовка, организация, и проведение бизнес-форума

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Мій стиль управління PAEI по Адізесу - харизматичний гуру
Харизматичний гуру може проаналізувати поточну ситуацію в компанії, запропонувати рішення для досягнення бажаного майбутнього та зробити необхідний результат.

Якості:
- креативність;
- харизматичність;
- заповзятливість.

Навички:
- генерація ідей;
- вміння бачити повну картину;
- згуртування команди;
- управління ресурсами.

На додаток до всього перерахованого вище:
- здатність швидко навчатися
- спрямованість на результат
- організованість
- ініціативність
- стресостійкість.

Захоплення та інтереси:
- музика, вокал
- подорожі, походи
- фотографія
- верхова їзда
- футбол
- рибалка

Останні прочитані книги:
Том Батлер-Боудон "Найбагатша людина Вавилону"
Ентоні Роббінс - "Розбуди в собі велетня"
Роберт Саттон "Не працюйте з мудаками"
Річард Фентон, Андреа Вольц - "Намагайся почути - Ні!"
Стівен Кові - "7 навичок високоефективних людей"
Максим Батирьов - "45 татуювань продано"
Максим Батирьов - "45 татуювань особистості"
Максим Батирьов - "45 татуювань менеджера"
Є. Жигілій - "Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати, продавати телефоном"
В процесі..
Олег Тіньков "Революція. Як побудувати найбільший онлайн-банк у світі" і дочитую Айн Ренд "Атлант розправив плечі".
Початки Джен Сінсеро "НІСИ"

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: