Наталья
Менеджер сопровождения продаж, по работе с клиентами, customer service, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3036096
Опыт работы
Customer service
с 07.2019 по наст. время
(4 года 11 месяцев)
«Азеліс Україна», Киев (Wholesale, distribution, imports, and exports)
•Processing customer inquiries and offering pieces of advice, implementation of deliveries of goods to customers;
•Sending out data sheets, brochures and other information ;
•Checking customer requirements;
•Drawing up offers with Sales Manager;
•Updating key data for existing accounts and opening new accounts;
•Sending samples, monitoring reaction to sample deliveries and sample test results;
•Telephone support;
•Handling complaints;
•Processing return deliveries;
•Making out credit and debit notes,;
•Acting as information center for troubleshooting
•Monitoring business to be in line with credit limits and delivery agreements;
•Inventory control and planning;
•General assistance and secretarial duties to support sales and marketing activities;
•Coordinating appointments and making travel arrangements for Sales Manager.
Специалист отдела продаж в каналы HoReCa/ключевых клиентов
с 09.2016 по 07.2019
(2 года 10 месяцев)
"Фабрика кофейных решений", Киев (Продаж кавових апаратів ,кава оптом від офіційного дистриб’ютора)
•Receiving and processing customer orders, preparing package of documents for products offloading and transporting, cooperation with warehouse and offloading control;
•Work and communications with delivery services;
•Managing of challenging situations where products have been damaged or lost during transporting.
•Work with 1C Programme.
•Stock checking and rotation goods, regular monthly warehouse check
•Keeping audits of documents received from customers , keeping registers of contracts.
• Updating customers about products supply, price ranges and delivery dates.
• Control of receivables.
• Management and control of logistic processes
Образование
Nicolaev Polytechnic University
Accounting and audit, Николаев
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 8 месяцев)
accountant
Дополнительное образование и сертификаты
Course of Study Company logistics of the foreign trade
December 2021
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Above-average interpersonal skill; team skill; accuracy; responsibility; self-reliance; self –motivation; leadership ; decisiveness; flexibility, good sence of humour
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами (клієнтська підтримка)
45000 грн, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами (Customer Service)
25000 грн, Львов, Удаленно
Менеджер з продажу авіаквитків, customer service manager
Удаленно
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Киев, Удаленно
Sales manager, reservation, менеджер по роботі з клієнтами
25000 грн, Удаленно