Сергій
Керівник бухгалтерської служби
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Чортков
- Готов работать:
- Тернополь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3057887
Опыт работы
Аудитор
с 10.2020 по наст. время
(3 года 7 месяцев)
ПАП "Агропродсервіс", Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)
Керівник проекту провадження оперативного, управлінського, бухгалтерського обліку на базі 1С УАХ, а саме:
- земельні ділянки (на базі програми Агрі Чейн Ленд з відображенням в 1С УАХ)
- паї
- рослиннцтво (польові роботи на базі програми Агрі Чейн Фарм з відображенням в 1С УАХ)
- тваринництво (ВРХ, свинарство, птахівництво)
- елеваторне господарство (модуль 1С УАХ Елеватор)
- переробна галузь (виробництво комбікормів, круп, цукру, насіння, переробка сої)
- техніка (МТП, автоперевезення, спецтехніка)
Головний бухгалтер
с 06.2019 по 09.2020
(1 год 3 месяца)
ТОВ "Тернопільський м'ясокомбінат", Тернопіль (виробництво)
Розробка та впровадження Управлінського обліку на базі 1С УСХП
Головний бухгалтер
с 01.2017 по 05.2019
(2 года 4 месяца)
ФГ "Масарівські Липки", Копичинці (Сільське господарство, промисловість і виробництво)
Головний бухгалтер
с 08.2015 по 12.2016
(1 год 4 месяца)
ТОВ "Компанія "Галичина цукор", Тернопіль (Виробництво)
1. Здійснення організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, схоронністю власності підприємства.
2. Ведення обліку майна, зобов'язань і інших господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображає на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, облік витрат, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій.
3. Ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
4. Ведення податкового обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Податковим Кодексом Україні.
5. Складання на основі даних бухгалтерського обліку податкової, статистичної і фінансової звітності, підпис її та поданя в установлені строки користувачам, передбачених законодавством та нормами і правилами Компанії.
6. Здійснення контролю за:
• створенням бюджету на місяць по сплаті податків та заробітної плати;
• виконанням бюджету за місяць по сплаті податків та заробітної плати та надання пояснень по відхиленнях в відділ бюджетування;
• створенням податкової звітності;
• обліком ПДВ;
• обліком доходів і витрат, правильністю визначення фінансових результатів;
• створенням та поданням Фінансової звітності в установлені строки користувачам;
• ходом перевірок органами ДПІ та інших контролюючих органів;
• правильністю змісту бухгалтерської частини у відповідях на запити податкових органів;
• нарахуванням амортизації та курсових різниць;
• поданням податкової звітності в податкові органи;
• надання консультацій в сфері податкового та бухгалтерського обліку;
7. Передача на погодження бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати в відділ бюджетування.
8. Передача на погодження в відділ бюджетування показників податкової звітності.
9. Передача на погодження в відділ бюджетування показників Фінансової звітності.
10. Подача пропозицій організаційно-технічного характеру по веденні господарської діяльності.
11. Контроль за впровадженням в діяльність прийнятих рішень організаційно-технічного характеру.
12. Проведення фінансово-економічного аналізу діяльності.
13. Підбір і навчання персоналу.
Керівник бухгалтерської служби
с 04.2014 по 08.2015
(1 год 4 месяца)
Цукровий холдинг Т-Цукор, Тернополь (Промисловість та Виробництво)
1. Здійснення контролю за:
• створенням підприємствами Цукрового Холдингу бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати;
• виконанням бюджетів підприємствами Цукрового Холдингу за місяць по сплаті податків та заробітної плати та надання пояснень по відхиленнях в відділ бюджетування;
• створенням податкової звітності підприємствами Цукрового Холдингу;
• обліком ПДВ по підприємствам Цукрового Холдингу ;
• обліком доходів і витрат, правильністю визначення фінансових результатів по підприємствам Цукрового Холдингу;
• створенням та поданням Фінансової звітності підприємствами Цукрового Холдингу в установлені строки користувачам;
• ходом перевірок органами ДПІ та інших контролюючих органів;
• погашенням внутрішніх заборгованостей між підприємствами Цукрового Холдингу;
• правильністю змісту бухгалтерської частини у відповідях на запити податкових органів по підприємствам Цукрового Холдингу;
• нарахуванням амортизації та курсових різниць по підприємствам Цукрового Холдингу;
• поданням податкової звітності в податкові органи по підприємствам Цукрового Холдингу;
• надання консультацій в сфері податкового та бухгалтерського обліку;
7. Передача на погодження бюджетів на місяць по сплаті податків та заробітної плати в відділ бюджетування.
8. Передача на погодження в відділ бюджетування показники податкової звітності.
9. Передача на погодження в відділ бюджетування показники Фінансової звітності.
10. Забезпечення створення механізмів руху коштів між підприємствами Цукрового Холдингу, створення механізмів погашення заборгованостей між підприємствами Цукрового Холдингу і Аграрного Холдингу.
11. Подача пропозицій організаційно-технічного характеру по веденні господарської діяльності підприємств Цукрового Холдингу.
12. Контроль за впровадженням в діяльність підприємств Цукрового Холдингу прийнятих рішень організаційно-технічного характеру.
13. Проведення фінансово-економічного аналізу діяльності підприємств Цукрового холдингу.
14. Підбір і навчання персоналу.
Головний бухгалтер
с 06.2012 по 03.2014
(1 год 9 месяцев)
ТОВ "Хоросківський цукровий завод", Хоростков (Промисловість та Виробництво)
1. Управління бухгалтерським відділом та контроль за його роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
1. Оформлення відповідної документації для отримання банківських кредитів, контроль за їх використанням.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Складання фінасового плану підприємства та контроль за його виконанням.
4. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
5. Підбір та навчання персоналу.
6. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
7. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.
Старший бухгалтер Марилівського місця провадження діяльності (МПД)
с 06.2011 по 05.2012
(11 месяцев)
Державне підприємство спиртової і лікеро-горілчаної промисловості “УКРСПИРТ”, Київ (Промисловість та Виробництво)
1. Управління бухгалтерським і економічним відділами та контроль за їх роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку МПД .
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань МПД та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з місцевим бюджетом та органами державного соціального страхування;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань МПД.
1. Передача в центральну бухгалтерію даних для складання бухгалтерської і податкової звітності.
2. Підбір та навчання персоналу.
3. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
4. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.
Начальник фінансово-економічного відділу
с 12.2002 по 06.2011
(8 лет 6 месяцев)
Державне підприємство “Марилівський спиртовий завод”, с. Нагірянка (Промисловість та Виробництво)
1. Управління фінансово-економічним відділом та контроль за його роботою.
2. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
3. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
1. Оформлення відповідної документації для отримання банківських кредитів, контроль за їх використанням.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Складання фінасового плану підприємства та контроль за його виконанням.
4. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
5. Підбір та навчання персоналу.
6. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
7. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.
Головний бухгалтер
с 06.2001 по 12.2002
(1 год 6 месяцев)
Товариство з обмеженою відповідальністю “Органіка”, с. Нагірянка (Промисловість та Виробництво)
1. Організація ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємстві.
2. Контроль за :
- веденням обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, зобов'язань підприємства та своєчасним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов'язаних з їх рухом;
- складанням звітних калькуляцій собівартості продукції;
- розрахунками по заробітній платі;
- розрахунками з бюджетом та органами державного соціального страхування;
- фінансуванням капітальних вкладень;
- погашенням у встановлені строки заборгованості перед банками по одержаних кредитах;
- проведенням інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів і зобов'язань підприємства.
2. Складання бухгалтерської і податкової звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, представлення її у встановленому порядку у відповідні органи.
3. Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності по даним бухгалтерського і податкового обліку та звітності.
4. Супровід податкових перевірок та перевірок державних контролюючих органів.
5. Комунікація з податковими та державними контролюючими органами.
Образование
Теропільська Академія Народного Господарства
Облік і аудит, Тернопіль
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 10 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Значний досвід роботи, високий рівень організації праці, професійність, ініціативність, комунікабельність, чесність, здатність швидко і легко навчатися, стійкість в стресових ситуаціях.
Похожие кандидаты
Финансовый директор, начальник финансового отдела, главный бухгалтер
60000 грн, Тернополь, Днепр
,
еще 8 городов
Заступник директора, менеджер з персоналу, ревізор, бухгалтер
25000 грн, Тернополь
Финансовый директор, заместитель, начальник финансового отдела
Тернополь, Киев
,
еще 5 городов
Логіст, бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор ПК
Тернополь, Житомир
,
еще 5 городов
Бухгалтер, заступник директора
20000 грн, Тернополь
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
18000 грн, Тернополь