Юлія
Юрист, 20 000 грн
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Запорожье
- Готов работать:
- Запорожье, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3106985
Опыт работы
Юрист
с 08.2021 по наст. время
(2 года 9 месяцев)
ТОВ "Эс Би Би Ай Групп ", Запорожье (Юриспруденція)
•Первинна консультація; надання вторинних і наступних консультацій, надання юридичних послуг резидентам і нерезидентам України.
•Робота в сфері корпоративного права: реєстрація, перереєстрація і ліквідація підприємств.
• Супровід укладення договорів купівлі -продажу нерухомості.
•Проведення юридичної експертизи за договорами, наказами, інструкціями.
•Розробка статутних документів та змін до них.
•Представлення інтересів клієнтів в судах.
•Робота з пошуковими ресурсами.
•Підготовка правових консультацій.
•Аналіз юридичних ризиків та редагування договорів.
•Підготовка процесуальних документів (цивільне, господарське, трудове право) і внутрішньогосподарських документів.
•Проведення операцій з нерухомістю та земельними ділянками;
•Правова експертиза договорів,
• Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
• Правовий супровід угод;
Юрисконсульт
с 08.2020 по 10.2020
(2 месяца)
ООО БЛК, Запорожье (Юриспруденція)
•Вести супровід корпоративних питань Компанії (реєстрація, внесення змін до відомостей, що містяться в ЄДРЮОФОПГФ юридичних осіб та ФОП, ліквідація юридичних осіб);
•Юридичний супровід господарської діяльності;
•Взаємодіяти з контролюючими та державними органами;
•Договірна робота.
•Юридичний супровід діяльності благодійного фонду;
•Взаємодіяти з контролюючими та державними органами;
•Розробка внутрішніх регламентуючих документів підприємства;
Помощник руководителя
с 02.2019 по 08.2019
(6 месяцев)
Аптека Низких Цен Кремень, Запоріжжя (IT)
•Підтримка та допомога в систематизації вхідних заявок;
•Підготовка Комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
•Комунікація та взаємодія з іншими відділами;
•Спілкування з клієнтами ;
•Допомога в управлінні проектами;
•Контроль виконання строків реалізації проектів;
•Ведення первинної документації по проектам ;
•Досвід переговорів і продажів;
•Досвід підбору персоналу та роботи з командою.
•Високий рівень організаційних та комунікативних навичок;
•Вміння працювати з офісними програмами та інструментами;
•Висока самоорганізація та вміння працювати в команді.
Консультант
с 10.2018 по 02.2019
(4 месяца)
Третья запорізька державна нотаріальна контора, Запоріжжя (Юриспруденція)
•Реєстрація кореспонденції;
•Ведення архіву нотаріуса;
•Підготовка до оформлення спадкових;
•Реєстраційних справ;
•Довіреностей;
•Договорів;
•Заповітів;
•Робота в Спадковому реєстрі;
•Реєстрі обтяжень рухомого майна;
•Єдиному реєстрі спеціальних бланків нотаріальних документів;
•Єдиному реєстрі довіреностей;
•Єдиний реєстрі боржників;
•Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (UB).
Юрисконсульт
с 04.2017 по 10.2018
(1 год 6 месяцев)
ТОВ " Трансфарм-Днепро", Запорожье (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Документальне оформлення та правовий супровід корпоративних дій:
•проведення комплексу заходів щодо державної реєстрації юридичних осіб різної організаційно-правової форми при створенні, реорганізації, ліквідації, державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів, та змін, не пов'язаних із внесенням змін до установчих документів;
•представлення інтересів підприємства у судових та виконавчих органах, а також в інших державних організаціях;
•підготовка правових висновків та моніторинг чинного законодавства.
Бухгалтер по обработке первичной документации
с 05.2015 по 04.2017
(1 год 11 месяцев)
Гайдар, Крупная дистрибуционная компания, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Перевіряти відповідність отриманих первинних документів по надходженню товарів для мережі вимогам чинного законодавства в частині їх оформлення;
•Контролювати в обліковій системі відповідність відображеної інформації щодо надходження товарів даним прийнятих до обліку оригіналів первинних документах з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних;
•Сканувати первинні документи контрагента та забезпечувати їх кріплення в облікову систему;
•Готувати до відправки опрацьовані примірники первинних документів контрагента;
•Комунікувати з контрагентами по всіх питаннях, що стосуються документообігу первинних документів;
•Забезпечувати підготовку оброблених документів, для збереження їх протягом встановленого терміну;
•Взаємодіяти з підрозділами (сервісами) підприємства, по всім питанням, що стосуються документообігу, надавати на їх вимогу скани первинних документів;
•Повідомляти безпосередньому керівнику про усі недоліки, виявлені у процесі виконання своїх посадових обов’язків і вносить пропозиції по їх усуненню;
•Постійно знайомиться та вивчати нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх упровадження на підприємстві;
•Виконувати інші доручення безпосереднього керівника, що стосуються його роботи.
Образование
Классический Приватный Университет
Інститут права ім. В.Сташиса, Запорожье
Высшее, с 2011 по 2018 (6 лет 5 месяцев)
Магистр право
Знания и навыки
Похожие кандидаты
Юрист, помічник юриста, адвоката
20000 грн, Удаленно
Фахівець з публічних закупівель, юрист
Львов, Удаленно
Юрист
Удаленно
Юрист
30000 грн, Мукачево, Удаленно
Lawyer (Emigration, Business relocation, IBC registration, opening bank accounts)
Удаленно
Юрист
Удаленно