Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2020 PRO

Катерина

Адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор магазину PREGO (останні півроку ВО Директора)

с 02.2016 по наст. время (8 лет 3 месяца)
Бренд PREGO - мережа роздрібних монобрендових магазинів (Retail), Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:
•Організація роботи магазину;
•Виконнання плану продажу магазину і забезпечення його зростання;
•Аналіз економічних показників роботи магазину,розробка і впровадження заходів по їх покращенню;
•Забезпечення якісного обслуговування клієнтів;робота з постійними клієнтами ,інформування про нові надходження;
•Підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами, прийняття рішення про прийом на роботу.
•Навчання та адаптація співробітників, проведення тренінгів, тестувань та іспитів; складання графіка роботи;
•Планування ,контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину(управління товарними залишками в магазині,слідкування за наявністю необхідних моделей на складі,слідкування на своєчасною доставкою заказів клієнтів);
•Розробка маркетингових стратегій і ідей, їх впровадження;
•Ведення необхідної документації(договора ,рахунки),звітності по проведенню планових інвентаризацій;
•Робота в торговому залі з покупцями.
Основні досягнення:
•Збільшення обсягів продажів в 20% - 30%;
•Виконання плану магазину на протязі довгого терміну;
•Збільшиння бази постійних клієнтів на 30%;
•Виростила співробітника на посаду адміністратора;
•Підвищення рівня знань персоналу.

Старший касир

с 04.2011 по 02.2016 (4 года 10 месяцев)
Бренд СПОРТМАСТЕР, Київ (- мережа роздрібних магазинів (Retail))

Основні обов'язки:
•Контроль касового вузла;
•Формування та ведення первинних документів;
•Робота з персоналом (підбір, навчання, адаптація, регулювання та попередження конфліктних ситуацій);
•Участь в розробці організаційної структури(складання графіка роботи,планування заходів по підвищенню показників відділу,контроль за виконанням стандартів обслуговування персоналом,викладкою товару в торговому залі;
•Відкриття / закриття магазину.
Основні досягнення:
•Під час роботи в компанії скоротила відсоток плинності персоналу;
•Обсяг продажів підняла на 25% (вище середнього по магазину).

Менеджер по работе с клиентами

с 09.2010 по 03.2011 (6 месяцев)
ТОВ ТД «ТОРГОВИЙ ДІМ УКРАЇНА МАНДРИ», Київ (роздрібна торгівля (Retail))

Основні обов'язки:
•Ведення клієнтської бази;
•Прийом та формування замовлень;
•Контороль щодо забезпечення замовлень в повному обсязі;
•Облік документації.

Образование

Київська академія праці, соціальних відносин і туризму (бакалавр)

Факультет: маркетинг (економіка) Спеціальність: маркетолог., Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (2 года 10 месяцев)

Луганський педагогічний університет (фахівець)

Факультет: психологія Спеціальність: психолог., Луганськ
Неоконченное высшее, с 2003 по 2005 (1 год 10 месяцев)

Луганський будівельний технікум (фахівець)

Факультет: бухгалтерський облік (контроль і аналіз хоз.деятельности) Спеціальність: бухгалтер., Луганськ
Среднее специальное, с 1993 по 1996 (2 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінги: •«Клієнтоорієнтованнісь»; •«Продаємо вигоди ,а не товар»; •« Техніки продажу»; •« Єтапи продажу» ;•«Робота з за

2014-2019

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Office Email

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — продвинутый
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

СИЛЬНІ РИСИ - Високий рівень працездатності, відповідальність;пунктуальність, швидко навчаюсь; комунікабельність, стійкість в стресових ситуаціях; не маю шкідливих звичок.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ:
Підбір, навчання та управління персоналом; складання графіка роботи;
аналіз продажів; робота з асортиментом, організація акцій, навички активних продажів; розміщення товару в торговому залі, відповідно до правил і норм мерчандайзингу; контроль термінів дії дозвільних документів; прийом і повернення товару, проведення інвентаризацій.,.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: