Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 марта 2024 PRO

Виктор

Менеджер по персоналу, економіст

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконуючий обов’язки "Начальника відділу оплати праці".

с 04.2017 по наст. время (7 лет 1 месяц)
ПАТ «Укртелеком» Львівська філія, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

- Координація роботи відділів Управління персоналом і організаційного розвитку 8 філій західного макрорегіону (ЗМР).
- Надання консультацій керівникам функціональних напрямків філій (ЗМР) стосовно посадових окладів працівників, можливості їх перегляду, КзПП України в частині оплати праці (нічні, вечірні, надурочні, святкові).
- Підготовка необхідної документації (Індивідуальних Карт Прийому) при прийомі на роботу, переводі, перегляді посадового окладу в рамках політики компанії.
- Керівництво працівниками відділу оплати праці Львівської філії.
- Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці Західниом макрорегіону.
- Контроль за використанням бюджету Фонду оплати праці філіями Західниом макрорегіону.
- Підготовка змін до штатного розпису філій Західного макрорегіону.

Старший економіст з праці

с 08.2016 по 04.2017 (8 месяцев)
Львівська філія ПАТ "Укртелеком", Львов (Телекомунікації, зв'язок)

1.Ведення штатного розпису супроводжуваних філій.
2. Підготовка розпорядчих документів по оплаті праці.
3. Встановлення надбавок і доплат.
4. Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці.
5. Аналіз ефективності витрат фінансових ресурсів в частині надання і виплати матеріальної допомоги.
6. Підготовка необхідної звітності в частині виконання пільг і компенсацій згідно Колективного договору товариства.

Зовнішній аудитор, консультант з кадрових питань

с 01.2015 по 08.2016 (1 год 7 месяцев)
Незалежна професійна діяльність, Львов (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Кадровий аудит
- Організація кадрової роботи (діловодства)
- Побудова системи управління персоналом
- Розробка посадових інструкцій, положень
- Розробка систем мотивації персоналу

Помічник начальника з кадрів та соціальних питань

с 10.2012 по 01.2015 (2 года 3 месяца)
Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Будівництво залізничної інфраструктури)

-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.

Завідувач організаційним відділом

с 07.2009 по 10.2012 (3 года 3 месяца)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Економіст І категорії

с 04.2005 по 07.2009 (4 года 3 месяца)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Образование

НУ "Львовская Политехника"

"Менеджмент внешнеэкономической деятельности" Менеджер-экономист, Львов
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet HCL Notes АСУП

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Дата і місце народження: 9 травня 1981р., м. Львів.
Сімейний стан: одружений, виховую двох синів.

Освіта: Повна вища. НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація «Менеджер-економіст».

Досвід роботи:

Січень 2015 – листопад 2015 робота за контрактом в сфері фармацевтичного консалтингу.
Жовтень 2012 – січень 2015 Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця»
Помічник начальника з кадрів та соціальних питань.
-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.


Липень 2009 - жовтень 2012 ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця» завідувач організаційного відділу із суміщенням окремих обов’язків економіста
Липень 2009 — ДФСК “Локомотив” завідувач організаційного відділу
- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Квітень 2005 — липень 2009 — посада економіста 1-ї категорії:
- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Досягнення:
•2006 р. підтвердження ДФСК «Локомотив» статусу неплатника комунального податку в судовому розгляді спору між ДПІ Франківського р-ну м. Львова і ДФСК «Локомотив».
•2007 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Ернст. Енд Янг.
•2008 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Делойт.
•2008 р. відповідальний секретар, член оргкомітету V Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.
•2009 р. на виконання наказу Укрзалізниці проведення технічної інвентаризації земельних ділянок та нерухомого майна ВП ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
•2013 р. відповідальний секретар, член оргкомітету VIII Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.

Причини звільнення: дана посада не відповідає моєму рівню оплати праці так і рівню професійного задоволення. Бажання професійного розвитку .


Професійні навики:
Досвідчений користувач: MS Office, Інтернет, Lotus Notes, АСУ «Кадри».

Знання мов: українська-вільно, російська-вільно, англійська Upper-Intermediate.

Додаткова інформація: посвідчення водія кат. "В".

Особисті якості: Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватись в ситуації , швидке навчання, цілеспрямованість, професійний рicт i самовдосконалення.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: