Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 мая 2017

Ірина

Бухгалтер, 5 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Лубны

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Васільєва Ірина Володимирівна
Мета : отримання посади бухгалтера в стабільній організації, застосування свого досвіду та вмінь в роботі, повна віддача в роботі та відповідне ставлення до себе.
Дата народження : 12 серпня 1980 р. (36 років)
Сімейний стан : не заміжня
Діти : син (16 років)
Адреса проживання : м. Лубни, вул. Радянська, буд. 33, кв. 50
Телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail. : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта : 1995-1998рр. – Лубенський технікум Полтавського державного сільськогосподарського інституту, спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит»;
2003-2008 рр. – Приватний вищий навчальний заклад Харківський інститут економіки ринкових відносин та менеджменту, спеціальність «Економіка і підприємництво» та «Маркетинг».
Кваліфікація : бухгалтер, спеціаліст з маркетингу.
Досвід роботи : 11 років трудового стажу.
Останнє місце роботи : з 2009 року ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» - на посаді бухгалтера, з 2014 року Обласна державна фінансова інспекція – на посаді провідний державний фінансовий інспектор (колишнє КРУ).
Професійні навички :
володію навичками ведення бухгалтерського та податкового обліку
відповідно до законодавства;
подача звітності в електронному вигляді;
ведення первинної документації;
ведення складського обліку;
ведення розрахунків з постачальниками та покупцями;
робота з коштами, здача готівки на рахунки;
ведення каси, касової книги;
банківський облік (ведення рахунків, перерахування податків, зборів розрахунки з постачальниками та підрядчиками);
проведення інвентаризацій та виведення результатів з аналітичним підходом мислення та пояснень щодо кінцевих результатів;
ведення табелів обліку,нарахування заробітної плати;
нарахування податків, зборів та обов’язкових платежів;
контроль за витратами;
досвідчений користувач ПК : MsWord, Excel, Internet, 1 C, Клієнт-банк.
Особисті якості : посидючість, аналітичне мислення, вміння працювати з великим об’ємом інформації, акуратність, організованість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації та самостійно приймати рішення, швидко та з бажанням навчаюсь новому, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, прагнення професійного росту, висока працездатність, чесність, стресостійкість, порядність, старанність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: