Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 декабря 2019 PRO

Олена

Адміністративний менеджер, аккаунт-администратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Административный ассистент

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
International Medical Corps, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Асистент керівника/офіс-менеджер

с 08.2018 по 01.2019 (5 месяцев)
ТОВ " ЛАМОР ЮКРЕЙН", Київ (Послуги з очищення навколишнього середовища)

Обов'язки офіс-менеджера:
-замовлення в офіс канцтоварів, продуктів, госп.товарів та ін.;
-контроль за станом майна і техніки, виклик майстрів по необхідності;
-документообіг;
-ведення протоколів засідань;
-друк, сканування, відправка документів;
-отримання документів, посилок;
-бронювання квитків, готелів, трансферу для співробітників та іноземних партнерів, адмінсупроводження;
-организаційна підтримка в проведенні виїзних заходів: проживання, обіди, трансфер, персонал;
-допомога в роботі співробітникам офісу;
-вхідні/вихідні дзвінки, електронна пошта, в т.ч. комунікація з іноземними партнерами;
-контроль оплат за електронні робочі сервіси та послуги;
-зустріч гостей.

Обов'язки асистента керівника:
-бронювання готелів, трансферу, покупка квитків;
-допомога в процедурі отримання візи;
-виконання особистих доручень: оплата рахунків, організація подарунків і т.п .;
-зустріч гостей (чай / кава)

Помічник керівника

с 01.2018 по 07.2018 (6 месяцев)
Полімери, Київ (ПрАТ)

- вела ділову переписку з контрагентами;
- контролювала процес доставки сировини від партнерів, вела звітність оплат і поставок в Excel;
- виконувала частково функції логіста;
- замовляла канцтовари, побутову хімію та обіди в офіс;
- вела документообіг, відправляла кореспонденцію;
- допомагала бухгалтеру в частині формування пакету первинних документів для розрахунку.

Спеціаліст з лізингу

с 09.2017 по 12.2017 (3 месяца)
Лізингова компанія, Київ (Фінансовий лізинг)

В компанію була прийнята на посаду Менеджера з адміністративної діяльності. В обов'язки входило:
-приймати дзвінки;
-приймати та відправляти листи Укрпоштою, Новою Поштою, e-mail;
-вести кадрове (накази про прийняття-звільнення, відпустки, табель робочого часу і т.д) та загальне діловодство;
-ділова переписка;
-вести контроль за виконанням доручень керівника;
-звітність;
-контроль наявності необхідного в офісі.
Через місяць роботи на посаді була переведена на посаду спеціаліста з лізингу.
-приймала участь у тендерах, формую пакет документів для участі;
-працювала з договорами купівлі-продажу та супроводжуючими документами (дод.угоди, перехід права власності);
-вела звітність за підсумками роботи.

Спеціаліст відділу розвитку та партнерства

с 04.2017 по 10.2017 (6 месяцев)
ILC, Київ (Пошук персоналу, HR)

-відповідала за адміністрування проекту (довідки, листи,заявки);
- вела комунікації із студентами та керівниками навчальних закладів;
- проводила презентації програм;
- надавала консультації по телефону щодо діючих програм;
-проводила співбесіди і відбір кандидатів;
- проводила роботу з анкетами потенційних кандидатів.

Асистент директора підприємства

с 08.2016 по 12.2016 (4 месяца)
ТОВ "ЛІДЕР СНЕК", Київ (Харчова промисловість)

- організовувала робочий день керівника;
- допомагала в роботі маркетологу, РМ та ТМ;
- вхідні/вихідні дзвінки, кореспонденція, робота з кур'єрськими службами;
- замовляла канцтовари та продукти в офіс;
- слідкувала за станом офісу, контролювала роботу прибиральниці;
- організовувала робочі місця для нових співробітників;
- готувала переговорну кімнату для проведення засідань;
- зустрічала гостей.

Під час роботи набула навичок time management та роботи в CRM и 1С:8

Помічник керівника - секретар

с 06.2013 по 04.2016 (2 года 10 месяцев)
Національна академія аграрних наук України, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки:
- Прийом дзвінків і відвідувачів
- Чай,кава для керівника та гостей
- Замовляла канцтовари, воду, продукти
- Підтримувала порядок і чистоту у приймальній та кабінеті керівника
- документообіг
- приймала участь в організації заходів і переговорів та підтоговці переговорних кімнат
- Складала офіційні листи і презентації для керівника
- Виконувала особисті доручення керівника;
- Відповідала за передачу доручень керівника підрозділам, контролювала виконання доручень

Вчитель біології

с 09.2010 по 05.2013 (2 года 8 месяцев)
Коледж та загальноосвітня школа, Васильків (Освіта, наука)

Образование

НУБіП

ННІ післядипломної освіти, Землеустрій і кадастр, Киев
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)

Друга вища освіта. Спеціальність: інженер-землевпорядник. Досвіду роботи за спеціальністю не маю.

Волгоградський державний педагогічний університет

Природно-географічний, географія та біологія, Волгоград
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)

Досвід роботи за спеціальністю 3 роки

Дополнительное образование и сертификаты

Стажування в громадській приймальні голови Голосіївської РДА

2016, 3 тижні

Знания и навыки

Користувач ПК MS Office MS Outlook Робота з оргтехнікою Бітрікс24 Міні-АТС Google Google Календар АТС Загальне та кадрове діловодство

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

-Маю організаторські навички.
-Володію основами етикету та етики ділового спілкування й листування.
-У співавторстві написано наукову статтю "Визначення вмісту мікотоксинів в кормах методом тонкошарової хроматографії".
-Маю подяку за гідну підготовку учня, зайнявшего призове місце в олімпіаді з біології.
- Здатна швидко навчатися, із задоволенням пізнаю нові сфери діяльності.
-Цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, дисциплінована сама і вимагаю того ж в роботі від інших.
-Швидко переключаюсь між різними задачами, рівно як і тримаю в активі декілька задач одночасно.
-Вмію стримувати емоції, не втрачаючи контроль в складній ситуації. Швидко орієнтуюсь в будь-якій ситуації. Самостійна в прийнятті рішень. Здатна брати на себе відповідальність.
-Маю здатність домовлятися та переконувати.
-Готова до відряджень та ненормованого робочого графіку.
-Захоплення: книги, музика, стрільба. Куховаріння й малювання як засоби антистресу.
Обожнюю каву, піші прогулянки й подорожі.
Додатково: сторінка в соц.мережі: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Водійське посвідчення кат. А,В.
Закордонний паспорт

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: