Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анна

Директор з маркетингу, розвитку

Вид занятости:
полная
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Другие страны, Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

ПРОЕКТИ. СТРАТЕГІЯ. МАРКЕТИНГ

с 07.2022 по наст. время (3 года 1 месяц)
УКРАЇНА, АЗЕРБАЙДЖАН, ТАДЖИКІСТАН, Другие страны (Харчова промисловість)

Про компанії. Основна діяльність: виробництво та продаж кондитерських виробів.

Результати. Розробка та впровадження маркетингової стратегії, товарно-цінової та комерційної політик, нових асортиментних матриць. Запуск нових лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, формування команд.Антикризовий менеджмент.

БАКУ, ЛИПЕНЬ 2022 – ГРУДЕНЬ 2022; ТМ Ulduz
БУЧА, ЛЮТИЙ 2023 – ЧЕРВЕНЬ 2023; ТМ Деліція
ДУШАНБЕ,СЕРПЕНЬ 2023 – т.ч.; ТМ Amiri

ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТКУ, БАКАЛІЙНИЙ БІЗНЕС, ТМ МРІЯ

с 01.2019 по 04.2022 (3 года 3 месяца)
Кондитерська Корпорація ROSHEN, Киев (Харчова промисловість)

Про компанію. Бізнес-юніт Корпорації Рошен. Основна діяльність: виробництво та продаж спецій и прянощей, приправ, інгредієнтів для випічки, десертів и напоїв. ТМ Мрія -лідер ринку України з долею ринка більше 40%, в деяких категоріях – більше 60%.

Результати: Зріст EBITDA + 25,6% в дол. Розробка та впровадження нових: продуктової, цінової, просування та SMM, комерційної політик та політики закупівель. Побудова бренду. Ребрендінг. Оптимізація портфелю продукції, випуск нових лінійок продукції. Редизайн усіх лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, розробки та технологій, якості та закупівель. Оптимізація закупівель сировини та матеріалів, планування закупівель та виробництва. Антикризовий менеджмент.

ПРОЕКТ. МАРКЕТИНГ

с 07.2018 по 12.2018 (5 месяцев)
Чарівна мозаїка, Харьков (Харчова промисловість)

Про компанію. Основна діяльність: виробництво та продаж кондитерських виробів. ТМ Чарівна мозаїка
Результати. Розробка та впровадження маркетингової стратегії, товарно-цінової та комерційної політик, нових асортиментних матриць. Запуск нових лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, формування команд. Антикризовий менеджмент.

ПРОЕКТ. СТРАТЕГІЯ. МАРКЕТИНГ

с 06.2016 по 03.2017 (9 месяцев)
Класс, сеть супермаркетов, Харьков (Роздрібна торгівля)

Про компанію. ГК Клас лідер Харківської області. Основна діяльність: мережі супермаркетів (11+2), торгівельні центри (4), мережа кафе та ресторанів.

Результати. Ріст 15% клієнтської бази в мережі супермаркетів. Розробка бізнес-стратегії. Ребрендинг. Розробка та впровадження нових асортиментних матриць, товарно-цінової політики, політики просування. Відкриття супермаркету. Реінжиніринг функції маркетингу. Формування команди.

ДИРЕКТОР З СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ

с 06.2015 по 03.2016 (9 месяцев)
Платан Систем Трейд Украина, Киев, Симферополь (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Про компанію. ГК Платан лідер ринку України и АР Крим. Основна діяльність: дистрибуція (2 бізнес-юніта) та продаж через власну роздрібну мережу (АР Крим, 5 супермаркетів) будівельно-оздоблювальних матеріалів. ТМ Платан, ТМ Нова площа

Результати. Реінжиніринг функції маркетингу в бізнес-юнітах. Формування команди. Участь в розробці та впроваджені стратегії розвитку ГК в цілому та в бізнес-юнітах зокрема. Розробка та впровадження нових асортиментних матриць.

ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСА ТА МАРКЕТИНГУ

с 11.2014 по 01.2018 (3 года 2 месяца)
ЮМГІСКОР ХОЛДІНГ / ТЕХНОКОМ ГРУП, Астана, Казахстан (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Про компанію. Дистриб’юторська компанія. Лідер ринку Казахстану. Основна діяльність: поставка медичного устаткування, витратних матеріалів та реагентів в медичні та наукові установи та компанії.

Результати. 1 етап: листопад 2014-квітень 2015. Компанія знаходилась в кризі, пов’язаної з скороченням продажів та складністю обслуговування боргового портфелю, операційний прибуток- від’ємний. Бізнес було переформатовано та виведено на точку беззбитковості.2 этап. квітень 2017 – лютий 2018. Розроблена та впроваджена нова бізнес-стратегія. Ребрендинг. Проведена міжнародна конференція и декілька бізнес-класів. Здійснено продаж бізнесу новому інвестору

ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ

с 06.2013 по 10.2014 (1 год 4 месяца)
LIGA ZAKON, Киев (IT)

Про компанію. ГК «Ліга» - багатопрофільний холдинг, до якого входять: «Ліга – Закон» (лідер-розробник професійних інформаційно-правових систем в Україні), «Ліга бізнес-інформ» (інформаційна агенція та портал) та інші активи.

Результати. В умовах кризи (політичної, економічної) – збереження прибутку та EBITDA в основному активі на докризовому рівні; розроблена та впроваджена нова стратегія; сформована керуюча компанія та налагоджені ключові процеси взаємодії з активами

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ

с 10.2008 по 12.2012 (4 года 2 месяца)
ВЕРЕС, Киев, Москва (Пищевая промышленность)

Про компанію. ГК «Верес» - лідер ринку овочевої консервації, вертикально інтегрований холдинг (вирощування– переробка – торгівельні дома Україна, РФ)

Результати. CAGR компанії в період з 2008 по 2011 = +16%, EBITDA ріст з 8% у 2008 г. до 17% у 2010 г. Доля ринка в РФ -ріст з 7 до 9%, в Україні– с 21 до 26%. Реорганізація бізнесу з бізнеса «родинного» типу в холдинговий бізнес корпоративного типу, з можливістю продажу стратегічному інвестору або виходу на IPO. Успішні проекти с Bain и Roland Berger.

Образование

Дніпровський національний університет

Математик-статистик, Днепр
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Диплом Контроллера, Moscow Business School спільно з Controller Akademie AG (Мюнхен)

6 месяцев

Курси підвищення кваліфікації, mini – МBА «Керівник підприємств», Університет економіки та права КРОК

6 месяцев

Знания и навыки

  • Комерційна політика
  • Ребрендінг
  • Запуск нових брендів
  • Побудова відділу маркетингу
  • Управління талантами
  • Управління проєктами
  • Антикризисное управление
  • Стратегический маркетинг
  • Разработка маркетинговой стратегии
  • Стратегическое планирование
  • Управление командой
  • Организаторские способности
  • Маркетинг
  • Управление проектами
  • Маркетинговые исследования
  • Маркетинговый анализ
  • Планирование продаж
  • Маркетинговое планирование
  • Управление продажами
  • Управління командою
  • Антикризове управління

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

-УСПІШНИЙ ДОСВІД РОБОТИ БІЛЬШ 24 РОКІВ
-НА КЕРІВНИХ ПОСАДАХ (МАРКЕТИНГ, РОЗВИТОК, АНАЛІТИКА) - БІЛЬШ 18 РОКІВ
-ДОСВІД РЕАЛІЗОВАНО В МУЛЬТИНАЦІОНАЛЬНИХ, ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЯХ ЯК «РОДИННОГО ТИПУ», ТАК І В БАГАТОПРОФІЛЬНИХ ХОЛДИНГАХ

ФУНКЦІЇ ТА ПРОЕКТИ

- розробка та впровадження бізнес- та маркетингової стратегій; реалізація маркетингової, комерційної та частини організаційної стратегій
- розробка та впровадження методології стратегічного планування; ведення процесу стратегічного планування
- успішний досвід роботи в якості координатора спільно з компаніями:
*Bain: проект по створенню стратегії групи компаній та оцінки її потенціалу
*Roland Berger: проект по підвищенню ефективності операційної діяльності
- ребрендинг мережі супермаркетів та дистриб’юторського бізнесу
- побудова брендів, ребрендинг та редизайн брендів FMCG. Бренд Мрія став переможцем міжнародного конкурсу дизайну Red Dot
- визначення клієнтського ряду та профілей клієнтів, моделей їх поведінки, потреб та стратегії роботи з кожною цільовою групою
- оптимізація продуктового и бренд-портфелю, випуск нових продуктів, розробка та впровадження продуктової політики
- розробка та впровадження цінової політики (структура ціноутворення, прайси)
- розробка комерційної політики (у т.ч.: класифікація клієнтів, розробка стратегії роботи з кожною групою; мотиваційні програми для дистрибуторів та клієнтів; торгівельної команди)
- перебудова моделі просування (у т.ч. online) та продаж компанії; визначення стандартів присутності та мерчандайзингу продукції; організація процесу планування, продаж та просування, розрахунку економічної ефективності ATL- и BTL- активностей
- розробка та впровадження елементів PR –стратегії, SMM - стратегії
- побудова системи внутрішньої та зовнішньої аналітики, планування, аналізу та звітності, у т.ч. систем вертикальної аналітики в торгових домах, запуск роздрібного аудиту з компанією Нільсен (відкрито декілька груп в РФ и Україні «з нуля»)
- оптимізація, розробка та впровадження ключових стандартів роботи та процесів маркетингу, формування команд, в т.ч. з нуля
- відкриття супермаркетів
- оцінка поточних активів, пошук нових старт-ап проектів та оцінка їх привабливості

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: