Злата
Керівник відділу/ менеджер по роботі з клієнтами
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Ужгород
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/328845
Дополнительная информация
Мікрюкова Злата В’ячеславівна
Дата народження: 19.10.1984 р.
Контактна адреса: м. Ужгород, вул. Тельмана, буд. 1 В, кв. 12
Контакти: моб. телефон [
Сімейний стан: одружена, дітей нема
Мета:
Посада керівник відділу/менеджер по роботі з клієнтами.
Освіта:
2001 р. - 2006 р. Ужгородський національний університет, економічний факультет, спеціальність «Банківська справа», магістр.
Досвід роботи:
Грудень 2005 р. – лютий 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з мікрокредитування.
Обов’язки:
•залучення потенційних клієнтів для отримання кредиту,
•оцінка їх бізнесу,
•винесення справи на кредитний комітет для прийняття рішення,
•підготовка справи для оформлення договорів,
•моніторинг виданого кредиту.
Березень 2007 р. – жовтень 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з обслуговування клієнтів.
Обов’язки:
•залучення фізичних та юридичних осіб для відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
•формування меморіальних документів дня відділення;
•здійснення переказів у системах “Western Union”, “Anelik”, “ProPay”, “SWIFT”,
•інкасація банкомату.
Листопад 2007 р. – січень 2009 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: керівник відділу організації роздрібного бізнесу.
Обов’язки:
•організація та контроль роботи відділу роздрібного бізнесу;
•організація навчання співробітників відділу роздрібного бізнесу;
•організація та контроль процесу обслуговування та ведення операцій клієнтів у відділенні;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•просування роздрібних продуктів, організація та проведення рекламних акцій, акцій по залученню клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування в банку, презентацій для клієнтів щодо послуг банку;
•здійснення валютного контролю за банківськими операціями клієнтів;
•ведення бухгалтерського обліку банківських операцій;
•контроль формування меморіальних документів дня відділення;
•організація та контроль касової роботи у відділенні;
•виконання обов’язків відповідальної особи сховища цінностей відділення
•контроль формування касових документів відділення.
Додаткова інформація:
Володію ПК на рівні впевненого користувача; працюю з офісним обладнанням (факс, ксерокс, сканер) на належному рівні.
Добре володію англійською та російською мовами.
Участь у тренінгах: «Навики успішних продаж», «Підбір та оцінка персоналу», «Делегування і зворотній зв’язок», «Управління підрозділом».
Організовувала та проводила виставки живопису та художньої фотографії у відділенні банку, а також уроки фінансової освіти в навчальних закладах Ужгорода.
Особисті якості:
Комунікабельна, цілеспрям
Похожие кандидаты
Финансовый директор, заместитель, начальник финансового отдела
Ужгород, Киев
,
еще 5 городов
Регіональний директор, керівник проєктів відділу кредитування
110000 грн, Ужгород, Днепр
,
еще 8 городов
Керівник підрозділу, філії, менеджер з розвитку, продажу
Ужгород
Директор отделения, руководитель кредитного отдела
Ужгород
Начальник відділу валютного контролю
Ужгород
Финансовый менеджер, директор
40000 грн, Ужгород, Берегово
,
еще 3 города