Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 февраля 2009

Злата

Керівник відділу/ менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Мікрюкова Злата В’ячеславівна

Дата народження: 19.10.1984 р.

Контактна адреса: м. Ужгород, вул. Тельмана, буд. 1 В, кв. 12

Контакти: моб. телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: одружена, дітей нема

Мета:
Посада керівник відділу/менеджер по роботі з клієнтами.

Освіта:
2001 р. - 2006 р. Ужгородський національний університет, економічний факультет, спеціальність «Банківська справа», магістр.

Досвід роботи:

Грудень 2005 р. – лютий 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з мікрокредитування.
Обов’язки:
•залучення потенційних клієнтів для отримання кредиту,
•оцінка їх бізнесу,
•винесення справи на кредитний комітет для прийняття рішення,
•підготовка справи для оформлення договорів,
•моніторинг виданого кредиту.

Березень 2007 р. – жовтень 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з обслуговування клієнтів.
Обов’язки:
•залучення фізичних та юридичних осіб для відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
•формування меморіальних документів дня відділення;
•здійснення переказів у системах “Western Union”, “Anelik”, “ProPay”, “SWIFT”,
•інкасація банкомату.

Листопад 2007 р. – січень 2009 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: керівник відділу організації роздрібного бізнесу.

Обов’язки:

•організація та контроль роботи відділу роздрібного бізнесу;
•організація навчання співробітників відділу роздрібного бізнесу;
•організація та контроль процесу обслуговування та ведення операцій клієнтів у відділенні;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•просування роздрібних продуктів, організація та проведення рекламних акцій, акцій по залученню клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування в банку, презентацій для клієнтів щодо послуг банку;
•здійснення валютного контролю за банківськими операціями клієнтів;
•ведення бухгалтерського обліку банківських операцій;
•контроль формування меморіальних документів дня відділення;
•організація та контроль касової роботи у відділенні;
•виконання обов’язків відповідальної особи сховища цінностей відділення
•контроль формування касових документів відділення.

Додаткова інформація:

Володію ПК на рівні впевненого користувача; працюю з офісним обладнанням (факс, ксерокс, сканер) на належному рівні.

Добре володію англійською та російською мовами.

Участь у тренінгах: «Навики успішних продаж», «Підбір та оцінка персоналу», «Делегування і зворотній зв’язок», «Управління підрозділом».

Організовувала та проводила виставки живопису та художньої фотографії у відділенні банку, а також уроки фінансової освіти в навчальних закладах Ужгорода.

Особисті якості:

Комунікабельна, цілеспрям

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: