Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 августа 2023 PRO

Андрій

Економіст, фінансовий менеджер, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний економіст проекту

с 10.2019 по 06.2023 (3 года 8 месяцев)
DUGLAS ALLIANCE LTD, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Контроль за виконанням бюджету будівництва згідно з контрактом
- Керівництво групою економістів проекту
- Участь у підготовці актів виконаних робіт
- Розрахунок планових показників за проектом (за кварталами на рік) та аналіз фактичного їх виконання (план-факт аналіз)
-Робота з фінансовою службою замовника в частині підготовки економічних обґрунтувань щодо виконаних робіт, які не передбачені бюджетом контракту та закупленим матеріалам за звітний період (місяць)
- Ведення управлінського обліку (Баланс, БДР, ДДС)
- Контроль, спільно з комерційною службою, за рівнем цін на закупівлі підрядниками та замовником матеріали та послуги для потреб будівництва
- Участь у побудові схем фінансування будівництва у тому числі із залученням компаній офшорних юрисдикцій
- Участь у проходженні щорічного аудиту компанії

Фінансовий директор

с 08.2017 по 10.2019 (2 года 2 месяца)
АСТОР і К, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

1 Організація Складання фінансового плану підприємства (бюджету)
- Ініціація бюджетного процесу
- Керівництво та координація дій служб підприємства при складанні бюджетів за підрозділами
- Складання зведеного бюджету
- контроль виконання бюджету
- Коригування бюджету у випадках об'єктивної необхідності
2 Загальне керівництво роботою бухгалтерії підприємства
- контроль своєчасного надання фінансової звітності
- контроль списання матеріалів відповідно до затверджених норм
- Контроль коректного розрахунку та своєчасної оплати податкових відрахувань
- контроль коректного закриття періоду
3 Організація та контроль роботи планово-економічного відділу підприємства
- Організація постановки управлінського обліку,
- Спільно з комерційним директором контроль дебіторської заборгованості
- своєчасного надання фінансових звітів (управлінський облік) власникам та виробничим та іншим службам, та підрозділам підприємства за їх запитами.
- Нарахування заробітної плати
4 Організація та контроль ціноутворення на підприємстві
- Калькулювання вартості готової продукції
- контроль знижок, кредитних лімітів, доцільність їх надання
- своєчасне внесення змін до калькуляції при зміні цін на матеріальні та інші складові, що впливають на кінцеву ціну продукції
5 Контроль за дотриманням фінансової дисципліни на підприємстві, дотримання фінансових показників, закладених до бюджету на відповідний період
6 Планування податкових відрахувань
7 Контроль роботи юрвідділу
8 Контроль відділу постачання в частині відповідності закупівельних цін тим цінам, які закладені до бюджету на поточний період
9 Аналіз продажів (разом з комерційною службою)
10 Внутрішній аудит
11 Контроль платіжної дисципліни (планування руху коштів, платіжний календар тощо)
12 Робота з банками та лізинговими компаніями:
- оформлення відкриття розрахункових рахунків
- отримання кредитних ліній
- придбання у лізинг основних засобів

Начальник планово-економічного відділу

с 07.2008 по 07.2017 (9 лет)
ТОВ "КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

--постановка та контроль ведення управлінського обліку та системи бюджетування (розробка фінансової структури та відповідних положень, складання операційних бюджетів та підготовка основних бюджетних форм - БДР БДДС, прогнозний баланс);
-Участь у розробці проектно-кошторисної документації (у тому числі в програмі АВК-5)
- Фінансовий менеджмент проектів, якими займається компанія;
-робота з банками щодо отримання кредитів, банківських гарантій тощо;
-Аналіз інвестиційної привабливості проектів;
-розрахунок вартості послуг, а також вартості металоконструкцій, що виготовляються (калькулювання);
-Розрахунок та аналіз використання ФОП;
-планування чисельності персоналу;
-розробка положень у частині оплати праці та компенсацій;
-Участь в організації планування (фінансового та виробничого);
-Податкове планування;
-Аналіз діяльності підприємства (план-факт, аналіз фінансової звітності, аналіз економічних показників);
-участь організації нормування витрат і контролю над дотриманням прийнятих норм;
-Участь у підготовці тендерних пропозицій компанії;
- ведення (спільно з тендерно-договірним відділом) роботи з укладання та контролю різних договорів
-Контроль дебіторської заборгованості;
-складання та ведення платіжного календаря.

Начальник відділу економіки та управління персоналом

с 07.2005 по 05.2007 (1 год 10 месяцев)
філіал "Енергоремонт Київенерго", Киев (Енергетика)

Керівництво роботою з економічного планування на підприємстві:
- керівництво підготовкою проектів перспективних планів (річних, квартальних, місячних) діяльності підприємства (у тому числі у розрізі виробничих підрозділів підприємства);
- Організація розробки перспективних планів, техніко-економічних нормативів матеріальних та трудових витрат, проектів постійних, тимчасових, разових цін на продукцію (послуги) підприємства;
- Організація контролю за виконанням плану доходів та витрат;
- Забезпечення розробки проектів кошторисів витрат, методичних матеріалів для цехового техніко-економічного планування, розрахунку економічної ефективності застосування нових технологій та раціоналізаторських пропозицій;
- Організація систематичного контролю за дотриманням підрозділами філії планової дисципліни, виконанням планових завдань, а також організація та складання звітності (внутрішньої та державної статистичної);
- забезпечення підготовки висновків на обґрунтованість цін на продукцію (роботи, послуги), які отримує філія;
- керівництво роботою із забезпечення підприємства працівниками необхідних спеціальностей та кваліфікації;
- керівництво розробкою перспективних планів комплектування філії необхідним персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, цілей та завдань;
- Вирішення питань (в межах посадової компетенції) що стосуються прийому, звільнення, переведення працівників філії. Також контроль за їх розстановкою та цільовим використанням;
- вивчення ділових якостей працівників з метою можливого підбору кадрів на заміщення вакантних посад керівників та спеціалістів;
- організація своєчасного прийому та звільнення працівників відповідно до чинного законодавства та інших розпорядчих документів АК «Київенерго»
- Організація обліку працівників підприємства, ведення трудових книжок, ведення встановленої документації щодо кадрового обліку.

Образование

Киевский национальный экономический университет

Учётно экономический (бух учёт и аудит), Киев
Высшее, с 1994 по 1999 (4 года 8 месяцев)

Имею образовательно-квалификационный уровень - магистр

Дополнительное образование и сертификаты

City Business School (курс mini MBA) Финансовый менеджмент и анализ

2013 10 месяцев

Знания и навыки

MS Office MS Excel MS Word 1C MS Access Accounting АВК

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Дополнительная информация:

-наличие водительского удостоверения категории “В” (водительский стаж 17 лет);


Личные качества:
-способность к восприятию и анализу информации разного направления;
-с интересом и энергией берусь за новое дело;
-аналитическое мышление;
-умение работать в “команде”;
-работаю на результат;
-дипломатичность;
-целеустремлённость;
-системный, объективный, аргументированный подход при принятии решений;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: