Оксана
Продавець-консультант, менеджер з продажу, бухгалтер, адміністратор, секретар, 4 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Ивано-Франковск
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3320801
Дополнительная информация
Резюме
Свирида Оксана Василівна
м.Івано-Франківськ
тел. [
e-mail: [
Особисті дані:Дата народження: 07 квітня 1985 року.
Іноземна мова:Німецька ( усна ).
Освіта:
2002-2007рр. Івано-Франківський Національний Технічний Університет Нафти і Газу.
Спеціальність: “Менеджмент організацій ”. Кваліфікація: спеціаліст з менеджменту організацій.
Досвід роботи:
3 10.07.2015р. – переведено на посаду касира центральної каси, відділ Каса, супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 14.02.2014р. – касир торговельного залу супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 12.07.2013 – 02.010.2013р.- менеджер з продажу, ПП «ОлКомБуд».
З 15.14.2011 – 17.05.2013рр. – касир торговельного залу супермаркету «Вопак», ТзОВ «Пакко Холдинг».
З 08.09.2010 – 25.03.2011рр. – продавець-консультант, маркетолог , ТзОВ «Прикарпатмолоко».
Додаткові навики:
Вільне володіння ПК (MS Office, Internet).
Управління персоналом (більше 10 осіб).
Здійснюю виконання операцій з прийому, обліку, видачі і зберігання грошових цінностей у відповідності із Законом України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» та «Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні». Приймаю та документально оформляю прийом і видачу розмінної монети, грошову виручку від касирів торговельного залу, забезпечую своєчасне проведення інкасації добової виручки магазину, повернення товарів покупцями у відповідності до вимог чинного законодавства. Здійснюю контроль за дотриманням встановлених лімітів залишків грошової готівки в касі. Займаюсь веденням касової книги на основі прибуткових і видаткових документів, контролюю правильність їх оформлення та збереження.
Здійснюю проведення і документальне оформлення інвентаризації центральної каси та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей. Підготовляю необхідні звіти для бухгалтерії. Складаю оптимальні графіки виходу на роботу і графіків відпусток працівників, ведення табелю обліку робочого часу.
Ефективна організація, планування і координація роботи персоналу відділу, прийняття участі у підборі кадрів, контроль за раціональним використанням робочого часу і підвищення професійної майстерності працівників. Регулярне оцінювання результатів роботи кожного працівника відділу і подання пропозицій по заохоченню працівників згідно діючої системи мотивації.
Проведення ротації товарів за термінами зберігання, маркетингових досліджень.
Навчання нових прийнятих працівників і здійснення наставництва для стажерів, направлених у відділ.
Забезпечення ефективної робочої атмосфери у колективі, і, у випадку необхідності, регулювання конфліктних ситуацій і протиріч, які виникають серед працівників.
Контроль за основним технологічним процесом, контроль санітарно-гігієнічного стану робочого місця та обладнання, дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку, дотримання Стандартів з обслуговування. Дотримання вимог протипожежного режиму, охорони праці і техніки безпеки.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, наполегливість, висока працездатність, лідерські якості, аналітичні та організаційні здібності, здатність до самовдосконалення.
Похожие кандидаты
Менеджер, продавець-консультант, адміністратор, хостес (нічна зміна)
20000 грн, Ивано-Франковск
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор ПК, секретар, продавець-консультант
Ивано-Франковск
Адміністратор, контент-менеджер, хореограф, продавець-консультант
12000 грн, Ивано-Франковск
Офіс-менеджер, адміністратор, продавець-консультант, фітнес-тренер
16000 грн, Ивано-Франковск
Секретар, помічник керівника, асистент, адміністратор
Ивано-Франковск, Коломыя
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, діловод, секретар
15000 грн, Ивано-Франковск