Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 марта 2016

Оксана

Продавець-консультант, менеджер з продажу, бухгалтер, адміністратор, секретар, 4 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме

Свирида Оксана Василівна


м.Івано-Франківськ
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Особисті дані:Дата народження: 07 квітня 1985 року.

Іноземна мова:Німецька ( усна ).

Освіта:
2002-2007рр. Івано-Франківський Національний Технічний Університет Нафти і Газу.
Спеціальність: “Менеджмент організацій ”. Кваліфікація: спеціаліст з менеджменту організацій.

Досвід роботи:
3 10.07.2015р. – переведено на посаду касира центральної каси, відділ Каса, супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 14.02.2014р. – касир торговельного залу супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 12.07.2013 – 02.010.2013р.- менеджер з продажу, ПП «ОлКомБуд».
З 15.14.2011 – 17.05.2013рр. – касир торговельного залу супермаркету «Вопак», ТзОВ «Пакко Холдинг».
З 08.09.2010 – 25.03.2011рр. – продавець-консультант, маркетолог , ТзОВ «Прикарпатмолоко».

Додаткові навики:
Вільне володіння ПК (MS Office, Internet).
Управління персоналом (більше 10 осіб).


Здійснюю виконання операцій з прийому, обліку, видачі і зберігання грошових цінностей у відповідності із Законом України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» та «Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні». Приймаю та документально оформляю прийом і видачу розмінної монети, грошову виручку від касирів торговельного залу, забезпечую своєчасне проведення інкасації добової виручки магазину, повернення товарів покупцями у відповідності до вимог чинного законодавства. Здійснюю контроль за дотриманням встановлених лімітів залишків грошової готівки в касі. Займаюсь веденням касової книги на основі прибуткових і видаткових документів, контролюю правильність їх оформлення та збереження.
Здійснюю проведення і документальне оформлення інвентаризації центральної каси та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей. Підготовляю необхідні звіти для бухгалтерії. Складаю оптимальні графіки виходу на роботу і графіків відпусток працівників, ведення табелю обліку робочого часу.
Ефективна організація, планування і координація роботи персоналу відділу, прийняття участі у підборі кадрів, контроль за раціональним використанням робочого часу і підвищення професійної майстерності працівників. Регулярне оцінювання результатів роботи кожного працівника відділу і подання пропозицій по заохоченню працівників згідно діючої системи мотивації.
Проведення ротації товарів за термінами зберігання, маркетингових досліджень.
Навчання нових прийнятих працівників і здійснення наставництва для стажерів, направлених у відділ.
Забезпечення ефективної робочої атмосфери у колективі, і, у випадку необхідності, регулювання конфліктних ситуацій і протиріч, які виникають серед працівників.
Контроль за основним технологічним процесом, контроль санітарно-гігієнічного стану робочого місця та обладнання, дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку, дотримання Стандартів з обслуговування. Дотримання вимог протипожежного режиму, охорони праці і техніки безпеки.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, наполегливість, висока працездатність, лідерські якості, аналітичні та організаційні здібності, здатність до самовдосконалення.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: