Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 июля 2017

Игор

Головний бухгалтер, фінансовий директор, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Глусь Ігор Іванович

Персональна інформація

Місце проживання: м. Чоп
Рік народження: 1982
Сімейний стан: одружений, виховую доньку.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Загальний досвід

Адміністрування:
• постановка обліку, розподіл обов’язків .
Управлінський облік:
• Управлінський облік і звітність (бюджетування; планування; аналіз; контроль грошових коштів, доходів і витрат), внутрішня фінансова та оперативна звітність.
Податковий облік і звітність:
• Адаптація підприємств до змін у податковому законодавстві.
• Планування та аналіз «Податку на прибуток», «ПДВ».
• ПДВ-нарахування податкових зобов'язань; формування податкового кредиту; складання декларації).
• Податок на прибуток-облік доходів і витрат, складання декларації про прибуток.
• Контроль та ведення бухгалтерського та фінансового обліків.
Складання та аналіз звітності:
• налагодження, управління та контроль системи документообігу.
• дотримання національних стандартів обліку.
• формування собівартості продукції, робіт, послуг, нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпусток, інших виплат.
• готівковий обіг (каса; авансові звіти); РРО; банківські операції, валюта; патентування (торгівля) ліцензії.
Облік операцій з надання послуг:
•маркетингові послуги.
•здача в оренду площ; відшкодування комунальних витрат.
•облік операцій пов'язаних з рекламою.
•ремонти; будівництво і т.д
• аналіз та контроль розрахунків з постачальниками товару та іншими партнерами-взаєморозрахунки, нарахування резервів (оренда приміщень; комунальні послуги; інші адміністративно-господарські витрати) за всіма видами розрахунків.
• контроль за забезпеченням документообігу операцій пов'язаних з рухом ТМЦ та основних фондів (виробничі калькуляції; прихід; реалізація; списання, ліквідація);.
• супровід перевірок (податкова. фонди, інспекції и т.п.).
Досвід ведення підприємств різних форм власності та систем оподаткування.
Основи юриспруденції.
Знання трудового законодавства та кадрового виробництва.
Фінансовий аналіз.

Трудова діяльність

2003-2007 рр. – бухгалтер, ТОВ «Термінал Карпати»
2004-2009 рр. – працював за сумісництвом головним бухгалтером двох Товариств.
2007-2008 рр. – менеджер з продаж в ДТ «Софі».
2009-2010 рр. – головний бухгалтер Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради.
2010- 2013 рр. – інспектор в Державній фінансовій інспекції в Закарпатській області (попередня назва Контрольно-ревізійне управління).
2013- дотепер – Приватний Підприємець. (Надання бухгалтерських послуг)

Освіта

Період навчання:1999 – 2004 рр
Назва закладу:Інститут інформатики, економіки і права (тепер УжНУ)
Спеціальність:облік та аудит

Особисті якості

Характер урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовно, доброзичливий, комунікабельний, вмію аналізувати та логічно мислити. Творчий підхід до виконання завдань, вміння працювати в колективі, здібності до швидкого навчання, висока працездатність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: