Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 апреля 2024 PRO

Марина

Менеджер з бронювання та продажу, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Бахмач
Готов работать:
Другие страны, Ивано-Франковск, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з гостинності

с 05.2023 по 10.2023 (5 месяцев)
Phoenix Relax Park, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Створення та організація роботи служби з гостинності- Guest Relation Service.
- Облік забутих речей і організація та повернення їх гостям
- Наповнення велкам на кожен заїзд та Доставка до номеру/котеджу
- Вітальні повідомлення гостям при заїзді
- Постійна розсилка повідомлень гостям з актуальною інформацією щодо подій у комплексі. Відбувається вручну.
- Консультація щодо відвідування місцевих цікавинок, туристичних обєктів, природних пейзажів
- Надання інформації та організація походів у гори
- Надання інформації та допомога в організації самостійних екскурсій
- Надання інформації щодо активного відпочинку в горах та організації турів: рафтинг, прогулянки на квадроциклах, прогулянки на конях, тощо
- Допомога гостям в організації свята ( день народження, річниця, тощо)
- Організація романтичних моментів на території комплексу
- Привітання гостей з днем народження та особливими подіями
- Замовлення трансферу/ таксі по запиту гостя
- Допомога в організації замовлення квітів ( вибір композиції і погодження з гостем)
- постійний звʼязок з гостями. Переписка у Вайбер/телеграм
- вирішення конфліктних ситуацій
- впровадження системи Вибачень для гостей
- допомога гостям готелю у вирішенні поточних питань
- взаємодія з іншими службами готелю
- робота з програмою SERVIO

Менеджер СПіР

с 03.2022 по 05.2023 (1 год 2 месяца)
Lavanda Country Club, Татарів, Івано - Франківська область (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS;
Комунікація та надання необхідноі інформації потенційним гостям.
Продаж послуг комплексу до моменту поселення.
Співпраця з туроператорами і тур агентами - заключення договорів, оформлення заявок на бронювання, виставлення рахунків.
Контроль роботи адміністраторів рецепції, покоївок. Створення графіків роботи.
Налаштування і контроль продажу номерів через Chanel Manager, Booking.
Робота з групами

Фахівець відділу бронювання

с 01.2022 по 04.2022 (3 месяца)
Прем'єр Інтернешнл, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS та Opera.
Комунікація з потенційними гостями через всі можливі засоби зв’язку.
Робота з групами

Менеджер по роботі з клієнтами

с 02.2021 по 01.2022 (11 месяцев)
Mytravelizer, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Холодні дзвінки.
Ведення клієнтської бази.
Пошук актуальної інформації для наповнення сайту

Старший адміністратор

с 02.2020 по 12.2020 (10 месяцев)
Business Regancy Group, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи рецепції.
Робота у програмі SERVIO HMS.
Розробка та впровадження стандартів роботи.
Постановка завдань і контроль роботи персоналу відповідно до стандартів.
Контроль за поселенням і виселенням гостей готелю. Касова дисципліна.
Координація підрозділів готелю.
Робота з он-лайн системами бронювання.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Ведення звітності

Менеджер з туризму

с 03.2019 по 01.2020 (10 месяцев)
Anga Travel, Київ (Туризм)

Бронювання готелів, квитків.
Організація трансферу.
Пошук нових підрядників/партнерів.
Оформлення договірних відносин.
Супровід турів. Вирішення конфліктних ситуацій.
Опис туру продукту на сайті компанії. Прорахунок та організація корпоративних замовлень.
Організація та створення пакетних турів

Координатор відділу продажу

с 03.2016 по 11.2018 (2 года 8 месяцев)
Mriya Resort & Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документообігу.
Відправлення документації поштою/ кур'єрською службою.
Контроль оплат з продажу відділу.
Підготовка щоденних звітів про бронювання, акції, доходи.
Ведення протоколу завдань відділу та контроль виконання.
Підготовка авансових звітів, заявки на відрядження, заявки на отримання грошових коштів,
передача рахунків на оплату, робота з закриваючими документами.
Прийом та обробка заявок на бронювання номерів, робота в PMS Fidelio.
Робота з TravelLine і екстранет он-лайн каналів, робота з менеджером каналів.
Допомога в організації туристичних виставок.
Зустріч партнерів. Проведення ознайомчого туру по готелю.
Участь в аналізі ринку готельних послуг, діяльності конкурентів.
Контроль договорів, які узгоджуються всередині компанії і своєчасна відправка партнерам
(Робота в програмі 1С - Документообіг). Укладання договорів про співпрацю.
Проведення звірки звітів агентів (тур оператори, тур агенти, он-лайн агентства). Надання
закриваючих документів.
Робота з сайтами-клонами. Врегулювання процесів співробітництва.
Робота з сайтами партнерів он-лайн агентств

Агент з бронювання

с 01.2015 по 03.2016 (1 год 2 месяца)
Mriya Resort &Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення - Кращий співробітник відділу.

Обов’язки:
Прийом і обробка індивідуальних і корпоративних заявок на проживання по телефону та електронною поштою.
Телефонні переговори з гостем, інформування щодо послуг, що надаються в готелі.
Списання грошей з карти гостя. Робота з терміналом.
Врегулювання конфліктних ситуацій.
Робота з відгуками гостей на сайті Booking.com.
Прийом заявок і оформлення бронювання від тур агентств і туроператорів.
Робота з груповими замовленнями.
Робота зі скаргами гостей

Консьєрж

с 06.2013 по 01.2015 (1 год 7 месяцев)
Golden Resort, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення – відкриття та організація роботи стійки Консьєрж з нуля

Обов’язки:
Організація роботи відділу.
Пошук партнерів для співпраці (для надання послуг).
Надання інформаційних послуг для гостей.
Бронювання і купівля авіа, ж/д - квитків.
Організація трансферу.
Організація екскурсійних послуг в Криму. Створення і просування своїх маршрутів.
Організація прокату велосипедів.
Організація додаткових послуг для гостей.
Касова дисципліна.
Продаж сувенірної продукції

Образование

Чернігівський інститут економіки і управління

Менеджменту, Чернігів
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Диплом Спеціаліста

Дополнительное образование и сертификаты

School of Hotel Basics Michelle - курс Управління готелем

2021

Знания и навыки

Бітрікс24 R-Keeper Документообіг Terrasoft CRM Fidelio SERVIO HMS TravelLine Пунктуальність Комунікабельність Ведення CRM Робота із запереченнями Клієнтоорієнтованість Робота в команді

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Турецкий — начинающий

Дополнительная информация

Захоплююся психологією.
Обожнюю театр, гори і море.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: