Костянтин
Директор департаменту закупівель
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3381008
Опыт работы
Керівник Відділу матеріально-технічного забезпечення
с 05.2022 по 08.2023
(1 год 3 месяца)
ТОВ ЕКО-Снек, Київ (Харчова промисловість)
- побудова та керування 1 відділом, 1 людина у впідпоярдкуванні;
- робота із поставками від резидентів та нерезелинтів напрямку сировини, функціональних добавок, витратних матеріалів, ЗІЗ, виробничим обладанням, господарчими товарами та канцелярією ТОВ «ЕКО-Снек»;
- формування напрямків закупок, принципів закупівельної діяльності;
- побудова системи взаємодії із крос-функціональними колегами, розмежування зон відповідальності:
- створення Регламенту закупок;
- створення технічних завань на ввірені групи закупок, побудова та впровадженян принципів оцінки та відбору постачальників;
- диверсифікація ризиків виробництва у ввірених категоріях в умова військового стану;
- покращення ліквідності;
- систематизація роботи відділу;
- розробка та впровадження нових пакувадьних рішень для нових експортних ринків
Начальник Відділу забезпечення витратними матеріалами Департаменту стратегічного
с 02.2021 по 04.2022
(1 год 2 месяца)
ТОВ "Сільпо-ФУД", Київ (Роздрібна торгівля)
- керування колективом з семи співробітників у 1 відділі;
- робота із поставками напрямку витратних матеріалів ТОВ «Сільпо-ФУД»;
- побудова категорійних напрямків, формування категотрійних команд;
- участь у побудові напрямку власного виробництва кулінарних та кондитерських виробів з боку Відділу постачання;
- переведення закупок витратних матеріалів на формульне ціноутворення
Начальник Управління проектів
с 02.2019 по 02.2022
(3 года)
ПрАТ "МХП", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
- керування колективом з дев’яносто двух співробітників у 28 відділах;
- реформування регіональних відділів постачання з метою підвищення їх ефективності, створення спеціалізованих центрів постачання, введення категорійного розмежування роботи менеджерів;
- розробка і впровадження регламентів взаємодії постачання із крос-функціональними відділами, побудова процесів закупки відповідно до заявочних компаній на плановій основі;
- участь у автоматизації обліку та документообігу для спрощення процесів, побудови звітності та аналітики;
- реформування системи закупок реклами та рекламних послуг, побудова ефективної системи взаємодії із замовниками та виконавцями, переведння закупок на планову основу;
- реформування системи закупок будівельних матеріалів та послуг, централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг;
- реформування системи закупок послуг соціальної сфери та медичних послуг, централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг;
- ценралізація закупок надання сількогосподарських послуг. Розробка і впровадження регламентів взаємодії, визначення ключових показників ефективності. Розробка і проведення тендерів, контроль їх виконання, аналіз ефективності, участь у прийнятті рішень за їх резульатами. Побудова довгострокових відносин із стратегічними партнерами;
- централізація постачання всіх підприємств холдингу кейтериінговими послугами, введення єдиних корпоративних стандартів харчування;
- централізація постачання всіх підприємств холдингу спецодягом, розробка механізму формульного ціноутворення на спецодяг, введення єдиних корпоративних стандартів відповідно до вимог умов експлуатації, вітчизняного та світового законодавства у галузі охорони праці;
- участь у будівництві нових заводів з боку Департаменту матеріально-технічного забезпечення, обробка ринку інжинірингових, проектних та будівельних послуг, укладання договорів, координація процесу поставок і надання послуг.
Начальник Управління прямих закупівель
с 11.2017 по 02.2019
(1 год 3 месяца)
ПАТ "МХП", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
- керування колективом з тринадцяти співробітників;
- керування роботою чотирьох окремих відділів: відділу постачання таропакувальних матеріалів, відділу постачання лабораторних та ветеринарних препаратів, відділу складського господарства, відділу енергоресурсів;
- побудова закупівельної роботи із постачальниками на відносинах «прозорого» ціноутворення за прямими контрактами без проведення тендерних процедур;
- побудова партнерських відносин із лідерами ринку у сфері сервісного обслуговування по непрофільних групах закупок: доставка, супутні товари для бізнесу, продукти харчування, тощо;
- побудова логістичної системи забезпечення виробництв фінальних птахофабрик;
- участь в реформуванні довіднику номенклатури ТМЦ з метою побудови нових систем звітності;
- впровадження регламентів контролю приймання поставок по кількості та якості;
- участь у розробці Регламенту закупівельної діяльності ПАТ «МХП»;
- участь у розробці та впровадженні нових альтернативних ТМЦ відповідно до ребрендингу, зниження собівартості для підняття рентабельності та підвищення споживчих властивостей кінцевого продукту;
- побудова системи постачання виробництв ПАТ «МХП» товарами вітчизняного виробництва сертифікованими за міжнародними системами якості та безпечності.
Начальник відділу складського господарства Департаменту матеріально-технічного забезпечення
с 12.2016 по наст. время
(7 лет 6 месяцев)
ПрАТ «Миронівський хлібопродукт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)
- керування колективом з трьох співробітників;
- керування роботою трьох окремих складів: складу ІТ техніки, складу рекламних матеріалів, складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії;
- ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія, ІТ обладнання, рекламні матеріали та пакувальні матеріали;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-побудова та налагодження роботи складів ІТ техніки, рекламних матеріалів, канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів їх роботи;
-налагодження та оптимізація обліку основних засобів та рекламних матеріалів;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
- безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку
Менеджер з постачання Департаменту матеріально-технічного забезпечення
с 09.2015 по 12.2016
(1 год 3 месяца)
ПАТ «Миронівський хлібопродукт»,, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
- ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія
-аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками;
-практичне тестування потенційних постачальників в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-забезпечення потреб офісу вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі наданих заявок, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків;
-розробка технічних завдань для автоматизованої системи обліку канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, координування побудови системи автоматичного обліку, впровадження автоматизованої системи обліку;
-побудова роботи складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів роботи;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
-безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку;
Менеджер з постачання пакувальних матеріалів Департаменту матеріально-технічного забезпечення
с 12.2013 по 09.2015
(1 год 9 месяцев)
ПАТ «Миронівський хлібопродукт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)
-ведення постачання по групах: таропакувальні матеріали, харчові добавки та спеції, спецодяг та засоби індивідуального захисту;
-аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками;
-практичне тестування потенційних постачальників на виробництві і в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-забезпечення потреб виробництва вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі факту виробництва та плану продажів, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
-безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку;
Інженер Відділу логістики та закупок
с 06.2012 по 06.2013
(1 год)
ТДВ ПЕМЗ ім. К.Маркса, Первомайськ (Луганська обл.) (Машинобудування)
-Створення планів-графіків та формування бюджетів закупок у розрізі місячної, квартальної та річної потреби;
-Підготовка, організація та проведення тендерів на закупку ТМЦ;
-Укладання договорів та специфікацій з постачальниками-переможцями тендерів;
-Здійснення операцій купівлі-продажу ТМЦ відповідно до планів своєчасного забезпечення виробництва, ведення звітності по цих операціях;
-Ведення обліку кредиторської/дебіторської заборгованості;
-Аналіз та моніторинг ринку чорного та кольорового металопрокату України, залучення до співпраці нових цікавих постачальників, налагодження взаємовідносин із існуючими;
Економiст
с 11.2011 по 01.2012
(2 месяца)
ДП Украгротрейд, Алчевськ (Сільське господарство, агробізнес)
-Аналіз та планування собівартості запуску нової лінії фасованої продукції;
-Виявлення ключових факторів формування собівартості та розробка моделі зміни собівартості залежно від змін цих факторів;
-Аналіз та моніторинг фінансового стану підприємства;
-Аналіз, пошук та розробка шляхів підвищення фінансової ефективності діяльності підприємства;
-Складання хронометражів.
Бухгалтер-матерiалiст
с 10.2011 по 11.2011
(1 месяц)
Попаснянське ЖКО, Попасна (Послуги для населення та бізнесу)
Підготовлення документів підприємства до передачі в архів та ліквідації підприємства.
Образование
Донбаський Державний технічний університет
Факультет економіки і фінансів, спеціальність «Економіка підприємства», Алчевськ
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)
Отримав ступiнь магiстра з економiки
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Сімейний стан:
не одружений, дітей не маю
Готовність до відряджень:
так
Професійні досягнення
-створення з нуля п’яти Регіональних центрів постачання для забезпечення 19 підприємств ПрАТ «МХП»;
-виведення непрофільної діяльності на послуги аутсорсингу без погіршення якості;
-реформування системи управління робочим капіталом, побудова процесів із реалізації неліквідних залишків, відходів виробництва;
-створення єдиного ефективного механізму взаємодії Замовника, Виконавця та Постачальника , участь у розробці та провадженні Регламенту закупівель ПрАТ «МХП»
-розробка, затвердження та впровадження системи формульного ціноутворення для довгострокової співпраці без проведення тендерів із стратегічними Партнерами-Постачальниками;
-розробка та завтердження , впровадження єдиних у ПрАТ «МХП» корпоративних стандартів та вимог до однотипної продукції для створення «портфельних» закупок;
-побудова Відділу закупок , створеня Регламенту закупок та впровадженян системи закупок кондитерського виробництва з 0
Особисті якості:
-орієнтований на успіх;
-працьовитий;
-комунікабельний;
-командний гравець;
-багатозадачний.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Керівник відділу закупівель, ЗЕД, Head of Procurement, Supply Chain Lead
Киев
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно
Procurement director, керівник відділу закупівель
Киев
Директор по закупкам, руководитель отдела снабжения, закупок
Киев
Руководитель отдела снабжения, снабженец (строительство, закупки материалов)
Киев