Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 января 2024 PRO

Костянтин

Директор департаменту закупівель

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник Відділу матеріально-технічного забезпечення

с 05.2022 по 08.2023 (1 год 3 месяца)
ТОВ ЕКО-Снек, Київ (Харчова промисловість)

- побудова та керування 1 відділом, 1 людина у впідпоярдкуванні;
- робота із поставками від резидентів та нерезелинтів напрямку сировини, функціональних добавок, витратних матеріалів, ЗІЗ, виробничим обладанням, господарчими товарами та канцелярією ТОВ «ЕКО-Снек»;
- формування напрямків закупок, принципів закупівельної діяльності;
- побудова системи взаємодії із крос-функціональними колегами, розмежування зон відповідальності:
- створення Регламенту закупок;
- створення технічних завань на ввірені групи закупок, побудова та впровадженян принципів оцінки та відбору постачальників;
- диверсифікація ризиків виробництва у ввірених категоріях в умова військового стану;
- покращення ліквідності;
- систематизація роботи відділу;
- розробка та впровадження нових пакувадьних рішень для нових експортних ринків

Начальник Відділу забезпечення витратними матеріалами Департаменту стратегічного

с 02.2021 по 04.2022 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Сільпо-ФУД", Київ (Роздрібна торгівля)

- керування колективом з семи співробітників у 1 відділі;
- робота із поставками напрямку витратних матеріалів ТОВ «Сільпо-ФУД»;
- побудова категорійних напрямків, формування категотрійних команд;
- участь у побудові напрямку власного виробництва кулінарних та кондитерських виробів з боку Відділу постачання;
- переведення закупок витратних матеріалів на формульне ціноутворення

Начальник Управління проектів

с 02.2019 по 02.2022 (3 года)
ПрАТ "МХП", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- керування колективом з дев’яносто двух співробітників у 28 відділах;
- реформування регіональних відділів постачання з метою підвищення їх ефективності, створення спеціалізованих центрів постачання, введення категорійного розмежування роботи менеджерів;
- розробка і впровадження регламентів взаємодії постачання із крос-функціональними відділами, побудова процесів закупки відповідно до заявочних компаній на плановій основі;
- участь у автоматизації обліку та документообігу для спрощення процесів, побудови звітності та аналітики;
- реформування системи закупок реклами та рекламних послуг, побудова ефективної системи взаємодії із замовниками та виконавцями, переведння закупок на планову основу;
- реформування системи закупок будівельних матеріалів та послуг, централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг;
- реформування системи закупок послуг соціальної сфери та медичних послуг, централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг;
- ценралізація закупок надання сількогосподарських послуг. Розробка і впровадження регламентів взаємодії, визначення ключових показників ефективності. Розробка і проведення тендерів, контроль їх виконання, аналіз ефективності, участь у прийнятті рішень за їх резульатами. Побудова довгострокових відносин із стратегічними партнерами;
- централізація постачання всіх підприємств холдингу кейтериінговими послугами, введення єдиних корпоративних стандартів харчування;
- централізація постачання всіх підприємств холдингу спецодягом, розробка механізму формульного ціноутворення на спецодяг, введення єдиних корпоративних стандартів відповідно до вимог умов експлуатації, вітчизняного та світового законодавства у галузі охорони праці;
- участь у будівництві нових заводів з боку Департаменту матеріально-технічного забезпечення, обробка ринку інжинірингових, проектних та будівельних послуг, укладання договорів, координація процесу поставок і надання послуг.

Начальник Управління прямих закупівель

с 11.2017 по 02.2019 (1 год 3 месяца)
ПАТ "МХП", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- керування колективом з тринадцяти співробітників;
- керування роботою чотирьох окремих відділів: відділу постачання таропакувальних матеріалів, відділу постачання лабораторних та ветеринарних препаратів, відділу складського господарства, відділу енергоресурсів;
- побудова закупівельної роботи із постачальниками на відносинах «прозорого» ціноутворення за прямими контрактами без проведення тендерних процедур;
- побудова партнерських відносин із лідерами ринку у сфері сервісного обслуговування по непрофільних групах закупок: доставка, супутні товари для бізнесу, продукти харчування, тощо;
- побудова логістичної системи забезпечення виробництв фінальних птахофабрик;
- участь в реформуванні довіднику номенклатури ТМЦ з метою побудови нових систем звітності;
- впровадження регламентів контролю приймання поставок по кількості та якості;
- участь у розробці Регламенту закупівельної діяльності ПАТ «МХП»;
- участь у розробці та впровадженні нових альтернативних ТМЦ відповідно до ребрендингу, зниження собівартості для підняття рентабельності та підвищення споживчих властивостей кінцевого продукту;
- побудова системи постачання виробництв ПАТ «МХП» товарами вітчизняного виробництва сертифікованими за міжнародними системами якості та безпечності.

Начальник відділу складського господарства Департаменту матеріально-технічного забезпечення

с 12.2016 по наст. время (7 лет 6 месяцев)
ПрАТ «Миронівський хлібопродукт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- керування колективом з трьох співробітників;
- керування роботою трьох окремих складів: складу ІТ техніки, складу рекламних матеріалів, складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії;
- ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія, ІТ обладнання, рекламні матеріали та пакувальні матеріали;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-побудова та налагодження роботи складів ІТ техніки, рекламних матеріалів, канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів їх роботи;
-налагодження та оптимізація обліку основних засобів та рекламних матеріалів;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
- безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку

Менеджер з постачання Департаменту матеріально-технічного забезпечення

с 09.2015 по 12.2016 (1 год 3 месяца)
ПАТ «Миронівський хлібопродукт»,, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія
-аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками;
-практичне тестування потенційних постачальників в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-забезпечення потреб офісу вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі наданих заявок, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків;
-розробка технічних завдань для автоматизованої системи обліку канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, координування побудови системи автоматичного обліку, впровадження автоматизованої системи обліку;
-побудова роботи складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів роботи;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
-безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку;

Менеджер з постачання пакувальних матеріалів Департаменту матеріально-технічного забезпечення

с 12.2013 по 09.2015 (1 год 9 месяцев)
ПАТ «Миронівський хлібопродукт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-ведення постачання по групах: таропакувальні матеріали, харчові добавки та спеції, спецодяг та засоби індивідуального захисту;
-аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками;
-практичне тестування потенційних постачальників на виробництві і в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних;
-розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру;
-укладання договорів та специфікацій із постачальниками;
-забезпечення потреб виробництва вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі факту виробництва та плану продажів, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків;
-ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій;
-безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку;

Інженер Відділу логістики та закупок

с 06.2012 по 06.2013 (1 год)
ТДВ ПЕМЗ ім. К.Маркса, Первомайськ (Луганська обл.) (Машинобудування)

-Створення планів-графіків та формування бюджетів закупок у розрізі місячної, квартальної та річної потреби;
-Підготовка, організація та проведення тендерів на закупку ТМЦ;
-Укладання договорів та специфікацій з постачальниками-переможцями тендерів;
-Здійснення операцій купівлі-продажу ТМЦ відповідно до планів своєчасного забезпечення виробництва, ведення звітності по цих операціях;
-Ведення обліку кредиторської/дебіторської заборгованості;
-Аналіз та моніторинг ринку чорного та кольорового металопрокату України, залучення до співпраці нових цікавих постачальників, налагодження взаємовідносин із існуючими;

Економiст

с 11.2011 по 01.2012 (2 месяца)
ДП Украгротрейд, Алчевськ (Сільське господарство, агробізнес)

-Аналіз та планування собівартості запуску нової лінії фасованої продукції;
-Виявлення ключових факторів формування собівартості та розробка моделі зміни собівартості залежно від змін цих факторів;
-Аналіз та моніторинг фінансового стану підприємства;
-Аналіз, пошук та розробка шляхів підвищення фінансової ефективності діяльності підприємства;
-Складання хронометражів.

Бухгалтер-матерiалiст

с 10.2011 по 11.2011 (1 месяц)
Попаснянське ЖКО, Попасна (Послуги для населення та бізнесу)

Підготовлення документів підприємства до передачі в архів та ліквідації підприємства.

Образование

Донбаський Державний технічний університет

Факультет економіки і фінансів, спеціальність «Економіка підприємства», Алчевськ
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Отримав ступiнь магiстра з економiки

Знания и навыки

MS Office 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Сімейний стан:
не одружений, дітей не маю

Готовність до відряджень:
так

Професійні досягнення
-створення з нуля п’яти Регіональних центрів постачання для забезпечення 19 підприємств ПрАТ «МХП»;
-виведення непрофільної діяльності на послуги аутсорсингу без погіршення якості;
-реформування системи управління робочим капіталом, побудова процесів із реалізації неліквідних залишків, відходів виробництва;
-створення єдиного ефективного механізму взаємодії Замовника, Виконавця та Постачальника , участь у розробці та провадженні Регламенту закупівель ПрАТ «МХП»
-розробка, затвердження та впровадження системи формульного ціноутворення для довгострокової співпраці без проведення тендерів із стратегічними Партнерами-Постачальниками;
-розробка та завтердження , впровадження єдиних у ПрАТ «МХП» корпоративних стандартів та вимог до однотипної продукції для створення «портфельних» закупок;
-побудова Відділу закупок , створеня Регламенту закупок та впровадженян системи закупок кондитерського виробництва з 0

Особисті якості:
-орієнтований на успіх;
-працьовитий;
-комунікабельний;
-командний гравець;
-багатозадачний.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: