Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 PRO

Алексей

Operational manager

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Борисполь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Operational manager

с 04.2021 по 05.2022 (1 год 1 месяц)
Laba ( Ed Tech), Киев (IT)

Operational manager
Laba (EdTech) Kyiv Apr 2021 - May 2022

- Analysis of sales managers work, conversion and KPI tracking ( as a result it is enabled to increase every week the product conversion rate)
- Work in AMO CRM and internal system control tasks of managers (distribution of leads between sellers)
- Support sales 10 managers and 1 supervisor (for example if IP telephony stopped working or there are problems with CRM)
- Control over speed of processing leads ( holding processing speed on 20 max 30 minutes which allowed managers to process the requests faster)
- Training of salespeople ( includes introductions with all programs that the sales department used daily) Trained 10 sellers. After training near during 1‑2 days, newmate was already effective in less than 2 weeks and made his first sales
- Choosed the best polish services for payments and links generating

Customer support Team leader

с 08.2016 по 08.2020 (4 года)
Busfor, Київ (IT)

Busfor/Blablacar Kyiv Aug 2016 - Jul 2022

- Organization of work of the Customer support department in Polish and English (4 teamates)
- Interaction with carriers and agents
- Listening to conversations and quality control of operators
- Development and expansion of the team, search for personnel if there are vacancies
- Training and retraining of CS employees
- Checking payments (correctness of refunds)
- Control over efficient operation of payment systems (Pay U, Dot Pay)
- Zendesk and Helpdesk Eddy
- Influencing of processes inside the team, work with templates used in the work of the department
- Administering the team: schedule, vacations
- Automated the processes and processing time of refund requests
- Integrated into the Customer Support team: auto‑replies, editing templates and translating texts to Polish and English

Образование

Высшая Школа Менеджмента В Варшаве

Направление:Международные отношения,специальность: Дипломатия, Варшава
Высшее, с 2014 по 2016 (1 год 10 месяцев)

Институт Информационной безопасности Украины Национальной Службы Безопасности Украины

Организация защиты информации с ограниченным доступом, Киев
Неоконченное высшее, с 2010 по 2014 (3 года 9 месяцев)

Бакалавр

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего
  • Польский — свободно

Дополнительная информация

Communication in foreign languages: Polish as a native speaker, and English is an upper-intermediate

Team leader of a customer support team for Busfor.pl customers for 3 years

4 years experience in Customer support service.

Zendesk,Helpdesk, AMO CRM.

Team coordination.Troubleshooting. Multi-tasking. Work with international acquiring systems such as : Pay U and Dot pay.

Похожие кандидаты

Операційний менеджер
Удаленно

Supply Chain, Import Control, Operations manager
80000 грн, Удаленно

Операційний менеджер
30000 грн, Удаленно

Операційний менеджер
Удаленно

Operations manager
Удаленно, Кропивницкий

Операційний менеджер
Удаленно, Кропивницкий

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: