Тетяна
Менеджер-адміністратор, помічник керівника, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3427936
Опыт работы
Менеджер з продажу ( гурт-роздріб дверей)
с 08.2022 по наст. время
(1 год 9 месяцев)
Vector, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота В2В, В2С, гурт/роздріб.
Погодження замовлень дилер( гурт)+ роздріб в салоні, робота з дилерами телефонна+ обдзвін з реклами роздріб.
Формування прайсів для дилерів.
Ділові перемовини дилер/ кінцевий клієнт, Робота з холодними клієнтами з реклами і інстаграм, фейсбук і гарячим в салоні.
Робота з гарячим клієнтами, обговорення рекламних пропозицій, знижок, тощо.
Супровід замовлень гурт/роздріб.
Фінансова звітність надходження коштів по оплатах замовлень, відвантаження/ постачання/ монтаж.
Підписання угоди з дилером/кінцевим клієнтом , фото-відео звіт від монтажників, або по проханню компанії від кінцевого клієнта.
Оформлення рекламацій на виробництвах/супровід рекламацій.
Замовлення фурнітури і комплектуючих/ супровід надходження і відвантаження.
Контроль повного розрахунку від дилера/ кінцевий клієнт.
Робота з програмами 1С, СRM,Bitrix,Word, Exel.
Адміністратор
с 10.2019 по 03.2022
(2 года 5 месяцев)
Галич-Гранд, Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)
Робота з CRM і Бітрікс ,1C
Пошук клієнтів, холодні гарячі дзвінки. Телефонні переговори, презентація компанії, залучення нових клієнтів.
Співпраця з архітектурними бюро і компаніями. Ведення переговорів і зустрічей із ними для виявлення потреб кінцевого замовника. Контроль виробництва, терміні здачі об'єктів, обговорення всіх поточних питань виробництва и салону.
Робота з тендерами.
Ведення адміністративної документації.
Проведення ділових зустрічей, підписання контрактів, угод, договорів. Супровід клієнта до здачі замовлення, або об'єкту, пошук підрядників для зручності замовника.
Ведення сторінок у соц мережах.
Робота віддалена в умовах пандемії.
Менеджер управитель не продовольчими товарами
с 06.2016 по 11.2019
(3 года 5 месяцев)
Салон дверей "Зебрано", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
В обовязки входить вся робота від початку і до кінця: консультація клієнтів, продаж, замовлення товару у виробника,контроль терміну виконання замовлень, доставка до кінцевого клієнта, монтажні роботи, фінансові звіти.
Ведення рекламацій.
В асортименті близько 10 фабрик міжкімнатних дверей, близько 8 фабрик по вхідній групі дверей, вікна, підвіконня, ролети , жалюзі ( внутрішні і зовнішні),фурнітура, плінтуса.
Знания и навыки
Знание языков
Русский — продвинутый
Дополнительная информация
Ільчиняк Тетяна Олександрівна
(Tetyana O Ilchinyak)
Дата народження: 17.02.1981
Місто: Львів Моб. телефон: [
E-mail: [
1996-1999 СПТУ-4 Легкої промисловості
Отримала професію;Кравець верхнього одягу.
Досвід роботи:
Продавець
2006. – лютий 2007.- квітень. Продавець-консультант
Функціональні обов'язки
- прийом товару
- оцінка товару
- викладка товару
-інвентарізація
-консультація клієнтів
-продаж товару
Продавець консультант
2007. – травень 2009 липень.
Функціональні обов'язки
- прийом товару
-робота з клієнтами очно і методом обзвону клієнтів
Старший продавець-консультант
2010 вересень-2012 лютий Магазин-Салон шкіри та хутра ,,Argos,,
Функціональні обов'язки
- робота з персоналом
- підбір персоналу
- прийом товару
-оцінка товару
-контроль за підготовкою товарного вигляду до вивіски в торговому залі
- викладка товара в залі по розмірам по моделям
- контроль за якістю і цілісністю товару
- мотивація колектива до збільшення продаж
2012 лютий-2015 ,,Біанка,,
Функціональні обов'язки
-прийом товару
-робота в 1С
-інвентарізація з 1С виведення залишків і результатів
Професійні навики:
- Знання ПК робота в 1С
- Володіння офісною технікою
- Навики работи з клієнтами
-вміння організовувати роботу
Менеджер-консультант
жовтень 2015-2016 салон меблів “Bellus”
Професійні навики:
Функціональні обов'язки:
-презентація фабрики
консультація клієнтів
-точні розрахунки замовлень
-оформлення замовлення
підписання договору
-відправка замовлення на фабрику
-контроль,супровід замовлення віддалений до замовника
-Володіння мовами: російська- вільно, українська-вільно.
Особисті якості:
Відповідальність, акуратність,
В роботі вперта ,працюю над результатом,якщо чогось не знаю і не вмію ,то швидко вчусь;
Комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована, з почуттям гумору.
Другие резюме этого кандидата
Львов
Тетяна Менеджер по продажам і роботі з людьми Львів Коротка інформація В роботі наполеглива, працюю на результат, швидко навчаюсь,при навчанні хочу знати все, задаю багато запитань. Комунекабельна...
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Львов
Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, діловод
20000 грн, Львов
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львов
Менеджер, координатор, адміністратор, помічник керівника, менеджер, аудитор
15000 грн, Львов, Винница
,
еще 2 города
Менеджер, адміністратор, діловод, секретар, помічник керівника
Львов