Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 мая 2020

Олена

Фахівець з адміністративної діяльності, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Досвід роботи:

HR assistant
Polytech Company (IT), Kyiv
жовтень 2019р. - січень 2020р.

Обов'язки:

- підбір персоналу до структурних підрозділів компанії
- розміщення вакансії на сайтах, робота з сайтами пошуку персоналу
- проведення первинних співбесід з кандидатами
- супроводження процесу проходження адаптації
- координація між співробітниками компанії та страховою компанією
- організаційна підготовка та адміністрування процесу навчання

Старший адміністратор клініки
ТОВ «Еврика Медикал Фаундейшн», мультидисциплінарна клініка, м. Київ
березень 2017р. – січень 2018р.

Обов'язки:
- контроль за реєстрацією пацієнтів та оплатою наданих послуг
- контроль та координація роботи адміністраторів між собою та з іншими підрозділами
- контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва центру
- взаємодія зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- контроль якості обслуговування пацієнтів та вживання заходів для вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів
- забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов
- ведення документації та звітності
- пошук та підбір нового персоналу, навчання та контроль за виконанням обов`язків

Менеджер візового відділу
Хеппі Вакейшн (ТОВ Саквояж), туристична компанія, м. Київ
жовтень 2016р – листопад 2016р.

Обов'язки:
- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- подача / отримання документів у Консульствах / Візових Центрах
- супровід туристів при подачі документів у Консульствах / Візових Центрах

Менеджер візового відділу
Obriy Inc - компанія повного спектру послуг з Управління Діловими Подорожами та Корпоративними Заходами, м. Київ
червень 2016р. – вересень 2016р.

Обов'язки:
- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- виписка страхових полісів

Менеджер візового відділу
Evolution Voyages (французька компанія-туроператор за направленнями: Франція, Італія, Швейцарія, Бенілюкс), м. Київ
грудень 2012р. – березень 2016р.

Додаткова інформація - Досвід роботи:
- 10.2007 – 11.2012 - головний спеціаліст відділу продажу об’єктів єдиних майнових комплексів, Фонд державного майна України, м. Київ
- 06.2006 – 11.2006 - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Держкомзем України, Державна інспекція з контролю за використанням і охороною земель, м. Київ
- 04.2004 – 08.2004 - секретар-референт, ТОВ «Альфа-Інвест» (будівельна компанія), м. Київ
- 07.2003 – 03.2004 – менеджер з туризму, ТОВ «Тревел-Груп» (туристична компанія), м. Київ
- 01.1998 – 07.2003 – організація благодійних поїздок дітей-сиріт до Італії, оформлення документів та супровід дітей під час поїздок, Міжнародний благодійний фонд «Центр співробітництва «Універсо», м. Київ

Освіта (вища):
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011 рік закінчення, спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист
- Київський національний лінгвістичний університет, 2003 рік закінчення, спеціальність – мова та література (німецька), кваліфікація – філолог, викладач німецької мови та зарубіжної літератури

Додаткова освіта
- Інститут інноваційної освіти КНУБА, кадровий менеджмент
- Університет економіки та права «Крок», фахівець кадрової служби
- Товариство Данте Аліґ’єрі, італійська мова
- Німецький культурний центр Goethe-Institut Kiev, німецька мова

Професійні навички:
- досвід роботи старшим адміністратором
- знання нормативних документів, а також основи етики, психології і культури обслуговування клієнтів
- високий рівень комунікативних навичок
- досвід роботи зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- ведення документації та звітності
- вміння вирішувати конфліктні ситуації
- навик ведення переговорів та ділової переписки

Додаткові навички та вміння:
- вільне володіння персональним комп’ютером: Microsoft Office, CRM, 1C, EMR, Internet, спільна розробка з системним адміністратором програми CRM для клініки
- водійські права категорії «B», стаж водія 15 років
- українська, російська – вільно, італійська, німецька – середній, англійська - базовий

Особисті якості:
- Активна життєва позиція,
- свідоме ставлення до поставлених обов’язків та завдань,
- в роботі направленість на результат,
- легко підтримую розмову з клієнтами та колегами,
- прагну навчатися та здобувати нові знання та навички

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты