Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2017 PRO

Александр

Начальник АХО, директор господарсько-ресурсного напрямку, заступник директора, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
62 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з господарсько-ресурсного напрямку, директор департаменту господарського та ресурсного забезпечення

с 08.2014 по 06.2016 (1 год 10 месяцев)
ДП Український державний центр радіочастот, Киев (УДЦР за дорученням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, бере участь у здійсненні державного нагляду за дотриманням законодавства про радіочастотний ресурс України.)

- управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства та філій
- планування бюджету адміністративно-господарської діяльності, проведення моніторингу ринку, складання загальних планів АХО
- адміністрування питань за напрямком АХО по всіх регіональних підрозділах компанії(філіях).
- знання адміністративно-технічного менеджмента, кошторисної системи в адміністративному розрізі
- організація закупівель та подальша взаємодія з постачальниками товарів, послуг, робіт
- провадження документообігу та звітності в рамках діяльності
- координація та планування роботи служб підприємства (інженерно-технічна, господарська, лісопаркова, автотранспортна, громацького харчування, ремонтно-будівельна, служба постачання)
- підтримка у робочому стані будівель (більше 20 будівель в Україні), взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
- забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території (територія обслуговування – 32 га.)
- організація проведення та господарське обслуговування заходів (колегії, наради, семінари)
- організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування автотранспорту (автотракторний парк – 300 одиниць, мала механізація – 120 одиниць)
- проведення основних засобів організації, інвентаризації
- підбір та навчання персоналу
- досвід адміністративної та управлінської роботи, створення та організація роботи команди (штат – 550 працівників)

Заступник директора

с 08.2012 по 03.2014 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Київуніверсалсервіс», Киев (( сфера діяльності - господарська діяльність та обслуговування VIP території найвищого рівня))

- управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства
- планування бюджету адміністративно-господарської діяльності, проведення моніторингу ринку, складання загальних планів АХО
- адміністрування питань за напрямком АХО
- знання адміністративно-технічного менеджмента, кошторисної системи в адміністративному розрізі
- організація закупівель та подальша взаємодія з постачальниками товарів, послуг, робіт
- провадження документообігу та звітності в рамках діяльності
- координація та планування роботи служб підприємства (інженерно-технічна, господарська, лісопаркова, автотранспортна, громацького харчування, ремонтно-будівельна, служба постачання)
- підтримка у робочому стані будівель, взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
- забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території (територія обслуговування – 145га.)
- організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування автотранспорту (автотракторний парк – 200 одиниць, мала механізація – 120 одиниць)
- проведення основних засобів організації, інвентаризації
- підбір та навчання персоналу
- досвід адміністративної та управлінської роботи, створення та організація роботи команди (штат – 550 працівників)

Начальник організаційно-господарського відділу

с 07.2005 по 07.2012 (7 лет)
Державна Податкова Адміністрація України Управління по експлуатації адмінбудинків податкових органів України у м. Києві, Киев (Державні організації)

-підтримка у робочому стані будівель (контроль основних систем життєзабезпечення, взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
-забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території
-організація проведення та господарське обслуговування заходів (колегії, наради, семінари)
-проведення основних засобів організації, інвентаризації
-підбір та навчання персоналу

Образование

Національний Університет Державної податкової служби України

Факультет – юридичний, спеціальність – «Правознавство», спеціалізація - управління господарсько-правовою діяльністю. Кваліфікація - юрист. Магістр, Ирпень
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 9 месяцев)

Інститут Фізичної Культури та Спорту ім. П.Ф. Лесгафта,

Педагогічний факультет, викладач, Ленінград
Высшее, с 1978 по 1981 (2 года 5 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Системність, пунктуальність, відповідальність, оперативність, креативність комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты