Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 февраля 2023 PRO

Світлана

HR-менеджер, 23 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний спеціаліст сектору кадрового забезпечення

с 12.2021 по 05.2022 (5 месяцев)
Національний фонд досліджень України, Київ (Державні організації)

Завідувач сектора управління персоналом

с 02.2021 по наст. время (3 года 3 месяца)
Національна служба посередництва і примирення, Київ (Державні організації)

Організування та планування роботи Сектора та забезпечення виконання покладених на нього завдань і функцій;
Забезпечення планування службової кар’єри державних службовців НСПП;
Забезпечення планування навчання персоналу НСПП;
внесення Голові НСПП пропозицій щодо штатної чисельності, структури та штатного розпису НСПП, призначення, звільнення з посад, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників НСПП;
розподіл обов’язків між працівниками Сектора, координація та їх контроль, розроблення посадових інструкцій;
погодження організаційно-розпорядчих та нормативно-правових актів НСПП;
засвідчення копій документів;
організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функції держави в НСПП та перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади".
Здійснення організаційного забезпечення проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців НСПП; виконання інших доручень Голови Служби.

Головний спеціаліст сектора управління персоналом

с 07.2019 по 02.2021 (1 год 7 месяцев)
Національна служба посередництва і примирення, Київ (Державні організації)

Ведення кадрового діловодства, забезпечую проведення заходів щодо схоронності документації і майна сектора; ведення, облік, зберігання особових справ та трудових книжок працівників НСПП; військовий облік; складання графіків відпусток; підготовку документів, необхідних для призначення пенсій державних службовців; виготовлення та облік службових посвідчень працівників НСПП, виготовлення посвідчень посередників та арбітрів НСПП, довідок; обчислюю стаж роботи та державної служби; забезпечую підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення працівників НСПП; здійснює контроль за встановлення м надбавок за вислугу років; формує графік відпусток працівників НСПП, готую проекти наказів щодо надання відпусток, контролюю їх подання та ведення обліку

Провідний спеціаліст сектора управління персоналом

с 11.2017 по 07.2019 (1 год 8 месяцев)
Національна служба посередництва і примирення, Київ (Державні організації)

Підготовка проектів наказів з особового складу, про відпустки.
Організація роботи щодо підвищення кваліфікації державних службовців НСПП.
Організація роботи щодо військового обліку.
Організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функції держави в НСПП та перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади".
Оформлення документів на прийом та звільнення державних службовців НСПП (ведення особових справ, трудових книжок)

Адміністратор СПА

с 07.2017 по 11.2017 (4 месяца)
Фітнес клуб "EveryDay Fitness", Київ (Краса, фітнес, спорт)

Адміністратор

с 01.2017 по 11.2017 (10 месяцев)
Фітнес клуб GуmFit, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Зустріч клієнтів
2. Проведення презентацій послуг клубу
3. Відповідь на телефонні дзвінки
4. Активний продаж абонементів
5. Оформлення клієнтів в базах
6. Ведення внутрішньої документації
7. Виконання поставлених завдань та цілей
8. Робота з фіто-баром (приготування коктейлів, кава, продаж)
9. Робота з програмою Fitness Pro.
10. Робота з програмою 1С.
11. Замовлення товарів.
12. Відкриття та закриття клубу, щоденна звітність.

Спеціаліст загального відділу юридичного управління

с 12.2015 по 09.2016 (9 месяцев)
ПАТ "БАНК КРЕДИТ ДНІПРО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки: Оформлення відрядження співробітників (замовлення білетів, замовлення готелів), звіти по представницькими витратам для бухгалтерії, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, бронювання конференц-залів, виконання інших доручень керівників.
Досягнення: уміння справлятися з великим об'ємом роботи, пунктуальність, своєчасне виконання обов'язків, комунікабельність

Помічник прокурора району

с 05.2015 по 12.2015 (7 месяцев)
Прокуратура дніпровського р-н м. Києва, Київ (Юриспруденція)

Облаштування робочого місця прокурора; робота з документами; організація плану дня керівника; робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; закупка товарів для керівника; відповідь на дзвінки; організація зустрічей

Помічник заступника прокурора

с 03.2015 по 05.2015 (2 месяца)
Прокуратура м. Києва, Київ (Юриспруденція)

Облаштування робочого місця прокурора; робота з документами; організація плану дня керівника; робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; закупка товарів для керівника; відповідь на дзвінки; організація зустрічей

Образование

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Публічне управління та адміністрування, Днепр
Высшее, с 2019 по 2021 (1 год 4 месяца)

Магістр державного управління

Академія Внутрішніх Справ України

Юридично-психологічний, Київ
Неоконченное высшее, с 2014 по 2017 (2 года 5 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint Лотос

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Навички роботи з ПК: досвідчений користувач: MSOffice, Internet, графічні редактори.
Персональні якості: пунктуальна, стресостійка, швидко навчаюся, адаптуюся до великої кількості роботи, креативна, комунікабельна, неконфліктна, відповідальна, без шкідливих звичок, ввічлива, уважна до деталей; умію самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: